Voor een deel lokt hij het wel uit. Maar een weldenkend persoon zou daar nooit op in mogen gaan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:06 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou die MSN gesprekken wel eens willen lezen, volgens mij heeft Alberto het gewoon zwaar zitten uitlokken met sexuele toespelingen
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Yonjuuni het volgende:
Die gast moet zich genaaid voelen als ie erachter komt dat ie op Alberto zit te rukken...
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef xFriendx het volgende:
Vlak na dat masturbatiefilmpje:
'En de man is dus gekomen.......voor een volgende afspraak...'
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:07 schreef Borreke het volgende:
Whehehe, ik moet naar huis, ik heb suikerziekte en moet spuiten, hij had nog gelijk ook.
Inderdaad, en wat heeft Alberto zich moeten inhouden met die cameraploeg die erbij stond.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Yonjuuni het volgende:
Die gast moet zich genaaid voelen als ie erachter komt dat ie op Alberto zit te rukken...
Misschien heeft ie wel printscreen gedaan en het uitgeprint en laat ie het dalijk aan die man zienquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, en wat heeft Alberto zich moeten inhouden met die cameraploeg die erbij stond.
het is goed dat die mensen in beeld worden gebracht en kapot gemaakt worden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Voor een deel lokt hij het wel uit. Maar een weldenkend persoon zou daar nooit op in mogen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |