Dat mag niet... Een meerderjarig meisje die zich voordoet als, dat mag misschien ( weet niet hoe het dan zit met bewijsmateriaal enzo)quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:19 schreef Yonjuuni het volgende:
Laat dan een 14-jarig meisje volgende keer naar zo'n confrontatie gaan en film dat dan via vorborgen camera...
Dan ingrijpen en je hebt een zaak. Lijkt me toch een prima optie?
Is wel de makkelijkste manier om van zo'n strontvlieg af te komen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:24 schreef Yonjuuni het volgende:
Weinig interessante confrontatie als die gast hem overal gelijk in geeft.
quote:
Seizoen 1.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:25 schreef Karina het volgende:
Is dat met die vuurwapens niet al een keer eerder geweest?
Inderdaad het was weer een flinterdunne aflevering.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:27 schreef Ronaldsen het volgende:
wat een matige reportage was dit weer, ik heb spijt dat ik gekeken heb
quote:Geachte isabella
Hierbij delen wij u / jou mede dat jij nu per direct onder ons valt .
U voorlopig contract is dus in gegaan .
Alle voor waarden heb u door gelezen.
En heb u goed gekeurd.
Verder willen wij u zeggen .
Welkom in de wereld van model.
Hoop dat wij veel gebruik van u mogen maken.
En dat u veel prezier in u werk zult hebben.
Dir.P.V.F.F.PRODUKTIES
Ook wel humor dat Alberto al die MSN gesprekken heeft uitgeprint en die 2 gasten boeit het allemaal niks, ze lopen gewoon wegquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:25 schreef Elwood1802 het volgende:
Alberto 2 keer aangepakt
1e keer interesseert het die vent niet
2e vent geeft gewoon toe
jamaar niet een willekeurig iemand uit een middel grote plaatsquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:17 schreef Karina het volgende:
Je bent mijn vader niet, wat een eikel. Trouwens, alsof je hem niet zou herkennen, als dit mijn buurman was, zou ik hem heus wel herkennen, al was zijn hoofd geblurred.
Ja, Alberto maakte niet echt indruk. Eens temeer het bewijs dat een grote bek alleen geen zoden aan de dijk zet zolang je geen natuurlijke autoriteit uitstraalt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ook wel humor dat Alberto al die MSN gesprekken heeft uitgeprint en die 2 gasten boeit het allemaal niks, ze lopen gewoon weg
ja die alberto stond veel te vaak met zijn bek vol tandenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ook wel humor dat Alberto al die MSN gesprekken heeft uitgeprint en die 2 gasten boeit het allemaal niks, ze lopen gewoon weg
Ja ik ben een foto graaf lid van de modelen fotograven club nederland (M.F.C.N.)quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:37 schreef Stephan123 het volgende:
Veldmuis heeft een foto ervan gemaakt
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:18 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het bijna gênant hoe Alberto gewoon ondergesneeuwd wordt. Die vent owned 'm gewoon
.
Albetro zit quasi autoritair op te noemen wat die man allemaal gedaan heeft en die man verrekt geen spier en zit rustig zn patatje oorlog op te eten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:44 schreef hersenchirurg het volgende:
[..]
volgens mij hebben we niet hetzelfde programma gezien
Die vent was totaal niet onder de indruk, bleef relaxed z'n frietje eten en lachte Stegeman toch redelijk uit, toch?quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:44 schreef hersenchirurg het volgende:
[..]
volgens mij hebben we niet hetzelfde programma gezien
maakt niet uit. In zo'n confrontatie als je het zo aankondigt en triomfantelijk aan komt lopen moet je het ook waarmaken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:51 schreef hersenchirurg het volgende:
Tsja, maar heeft dat te maken met stegeman of meer met het feit dat die vent gewoon totaal ziek in z'n kop is en niet doorheeft dat datgene wat hij doet zwaar gestoord is?
Ik vond dat alberto hem wel de waarheid zei. Dat hij misschien geen "natuurlijke autoriteit" heeft doet daar niets aan af.
ja maar die hebben gewoon een ander karakterquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:54 schreef kalinho het volgende:
[..]
maakt niet uit. In zo'n confrontatie als je het zo aankondigt en triomfantelijk aan komt lopen moet je het ook waarmaken.
Een Peter R. de Vries, Pieter Storms of Willibrord was dit niet gebeurd
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je zal maar zitten kijken en je vader of je opa herkennenof zijn auto waar je ieder weekend mee op familie uitje gaat
En maar denken dat hij onschuldig bloemetjes en vogels in het park fotografeert.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je zal maar zitten kijken en je vader of je opa herkennenof zijn auto waar je ieder weekend mee op familie uitje gaat
Nee, dat ging over zielige vlindermesjes en aanverwante steek en slagwapensquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja ik ben een foto graaf lid van de modelen fotograven club nederland (M.F.C.N.)
Ben of ken je een viertien jarig meisje die model wilt worde neem dan direkt kontakt op.
kan ze tenminste tegen haar vriendinnetjes zeggen dat ze model isquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:01 schreef Stiemie het volgende:
OMG zelfs als 14-jarig meisje zie je toch dat die man met zijn lullige V&D-cameraatje met polskoordje eraan geen echte foto's kan makenEn dan die foto waar het model zonder hoofd opstaat... gaat er dan echt geen belletje rinkelen bij zo'n meisje?
Wat waarmaken? Misschien was 't spannender geweest als die vent z'n frietje had laten staan om snel weg te rennen, maar dat heb je niet in de hand (en dan heb je ook niet veel beelden). En als ze het direct toegeven zoals bij die tweede, ben je natuurlijk ook meteen klaar. Daar had Peter de Vries niet veel meer van kunnen maken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:54 schreef kalinho het volgende:
[..]
maakt niet uit. In zo'n confrontatie als je het zo aankondigt en triomfantelijk aan komt lopen moet je het ook waarmaken.
Een Peter R. de Vries, Pieter Storms of Willibrord was dit niet gebeurd
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:02 schreef dronkeykong het volgende:
Hij had gewoon ook een webcam sessie moeten openen en dan terug gaan fappen, dat had pas tv geweest
Je hebt hem toch al in je avatar staanquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:19 schreef Mip1988 het volgende:
heeft iemand een screen van alberto in die vermomming?!
ja zegt die zo van "het zit nog scheefquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Je hebt hem toch al in je avatar staan![]()
Trouwens die ene kerel die bij die miep even in haar lingerie ging staan snuffelen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef Quyxz_ het volgende:
alberto wordt ondergespamd met zijn 232 mails
en zit hij met wapendealers te chatten en in zijn andere tabblad zit die gast van vorige week lekker te rukken voor de cam
quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef Quyxz_ het volgende:
alberto wordt ondergespamd met zijn 232 mails
en zit hij met wapendealers te chatten en in zijn andere tabblad zit die gast van vorige week lekker te rukken voor de cam
veel aanbod blijkbaarquote:
1 van beide is leuker jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:43 schreef Stephan123 het volgende:
Undercover in nederland of Red mijn vakantie is leuker
Dat is als je iemand dood hebt geschoten met die pistool en er iets van geregistreerd is bij de plisiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |