quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:21 schreef snoopy het volgende:
Ik ga er vanuit dat hij helemaal niet snapt wat dat is
Dat doen ze hier nu bij onze mannen ook, we merken groot verschil in hun gedrag thuis, beide zijn weer leuk en vrolijk ! Merijn werkt nu ook met een boek Taaltoppers, hij vind het heerlijk !quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:16 schreef Grijs het volgende:
[..]
De juf zou nu eerst toetsen afnemen om te kijken wat hij al beheerst en dan hoeft hij alleen het bijbehorende werk dat hij nog niet beheerst (compact) te maken, de rest kan hij dan overslaan.
Ook een goeie.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Als die nog niet waren aangeboden, noemde ik dat 'grote-mensen-letters'.
Nou dat geloof ik niet hoor. Ik kreeg mijn eerste spelcomputer toen ik een jaar of 9 was. En ik heb boeken verslonden.quote:Op zondag 16 november 2008 09:16 schreef livelink het volgende:
Ja, ik hoop ook dat mijn kinderen lezers worden, ik heb een kast vol boeken waarvan ik het heel leuk zou vinden als mijn kinderen die gaan lezen. Maar ik denk dat het tegenwoordig toch lastiger is om kinderen echt aan het lezen te krijgen met alle concurrentie van spelcomputers en televisie.
Nou ja, afhankelijk van de leeftijd vind ik harry potter al heel watquote:Op zondag 16 november 2008 09:29 schreef livelink het volgende:
Ik ben het wel met jou eens, hoor. Maar om me heen zie ik toch niet meer zulke bevlogen lezers.
Als ik naar de kinderen van mijn zus kijk, dan wordt er wel gelezen, maar zonder het ontdekkingsgevoel wat jij beschrijft. Het blijft bij de 'Harry Potter'-reeks en de 'Hoe-overleef-ik'-reeks.
Terwijl mijn zus echt een verslindster van boeken is.
quote:Op zondag 16 november 2008 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Toen wij nog geen kinderen hadden kwam het op saaie grijze zondagen zoals nu regelmatig voor dat we de hele dag in pyjama ieder aan een kant van de bank met een boek doorbrachten.
Ja, ik ga zelf minimaal in pak, te bang om Cas tegen te komen, of thuis te komen met nog vergeten bruine randen, dus ik ben achter de schermen bezig. Peet loopt wel in pak, maar voornamelijk in Amstelveen en huisbezoeken. En dit jaar gaat René voor het eerst in pak en ga ik dus wel met haar mee en tja, dan moet ik ook in pakquote:
quote:Leuk dat Cas zo onder de indruk van zijn nicht was
Er is een tweede deel van het benedictgenootschap.quote:Op zondag 16 november 2008 09:39 schreef Stout het volgende:
HIer lezen ze ook veel, Timo zit nu in deel 5 van Potter, Merijn zit in deel 1 van het benedict genootschap (voor de zoveelste keer) maar ze lezen werkelijk alles wat los en vast zit. Ook de DD lezen ze graag.
Whoei! goedzo Liam.quote:Op zondag 16 november 2008 16:55 schreef Belana het volgende:
buuf, nog heel erg bedankt voor de tip van het zeggen tegen Liam dat ie het moet "proberen" en "oefenen"
dat had ik op school dus ook besproken en hebben ze ook zo gedaan en nu gaat het dus harstikke goed met het maken van de werkjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |