dat herken ik wel, andere moeders hoor ik mopperen over huiswerk (werk dat niet af is en mee naar huis gaat) maar hier zien we alleen de dictee's...quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:43 schreef lily het volgende:
Dat herken ik wel, Grijs.
Damon ging naar groep 3 en kon daar meteen al lezen. Ik snapte daar eigenlijk niks van want hij leest thuis dus eigenlijk nooit (althans niet in een gewoon boek).
Het gaat allemaal maar gewoon vanzelf lijkt het. Hij zit nu op avi 9 en de rest gaat ook als een trein. Het lijkt helemaal geen moeite te kosten. Hij is thuis nooit met iets "schools" bezig.
Zinnen leest Judith nog niet, alleen losse woordjes. En schrijven wordt nu ook heel erg interessant.quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:45 schreef poemojn het volgende:
[..]
Leuk, dat is dus net als bij Myrthe. Ze haalt ook soms de n en h door elkaar, of b d p. Is Judith ook soms aan het eind vd zin het eerste woord alweer vergeten?En vindt ze woorden lezen ook makkelijker dan zelf woorden maken?
Hoe gaat het nu verder met Daan op school?
10-minuten-gesprekken hebben wij nog niet gehad, de juf was ziek. Maar Myrthe heeft nu wel meer zin in school, dat scheelt.
Ik ben absoluut niet voor onderwijs in de wieg gelegd, maar alleen groep 3 zou me leuk lijkenquote:Op zaterdag 15 november 2008 12:57 schreef Moonah het volgende:
Hoe leuk ik het kleuteronderwijs ook vind, toch verlang ik wel eens terug naar groep 3....![]()
dat is sowieso slim.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:01 schreef E.T. het volgende:
zodat ik niet dingen linksom aanleer en ze volgend jaar op school dingen rechtsom gaat leren bijv.
Als die nog niet waren aangeboden, noemde ik dat 'grote-mensen-letters'.quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:08 schreef E.T. het volgende:
hier wordt idd met kleine letters geschreven(heeft ook weer tot resultaat dat hoofdletters in boeken nu verwarrend zijn
)
Eigenlijk vind ik het heel erg wat er nu gaande is, je doet er echt alles aan om Job te begeleiden in het leven, zoals bovenstaande, waarvoor hulde, en dan doet school zo kinderachtig, want dat vind ik het eigenlijk wel. Waarom niet eerst met de ouders een gesprekje en dan intern?quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:45 schreef livelink het volgende:
Alle extra verjaardagsprikkels en Sinterklaasprikkels voor Job heb ik al tot een minimum beperkt. Verjaardag alleen met het gezin, geen feestjes (kinderfeestje en het bezoek van opa's en oma's heb ik afgeblazen). Sinterklaas alleen op de zaterdagen de schoen zetten en pakjesavond. Alle extra Sinterklaasfeestjes (school, werk, BSO) doen we niet aan mee. Ik hou Job op die dagen vrij van school en BSO. En op die manier hoop ik deze periode door te komen.
morgen ochtend word op 3 de intocht nogmaals uitgezondenquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:55 schreef moussy het volgende:
Leuk he dat Sinterklaas gebeuren. Ik kon helaas de intocht niet op tv zien, omdat ik erg druk was met schminken, maar iemand heeft het opgenomen, zodat Cas en René, en ik natuurlijkalsnog kunnen kijken. Zo kon ik ook niet naar de aankomst met de kinderen
Maar.. das maar goed ook, want ik heb begrepen dat het paard aan de race was en later de Sint er af probeerde te gooien
Toen ik klaar was heb ik Cas opgehaald en ben ik met een vriendin met nog 2 kinderen gaan kijken, Cas was helemaal verliefd, niet op de Sint, nee, op een meisjespiet, in een rokje, op hakjes en met lange haren.. zn nicht
![]()
![]()
Dan kunnen we ook niet kijken, tis echt druk nu voor ons. Volgende week lopen René en ik samen ook nog in pak bijv.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
morgen ochtend word op 3 de intocht nogmaals uitgezonden
Doen jullie ook mee?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook niet kijken, tis echt druk nu voor ons. Volgende week lopen René en ik samen ook nog in pak bijv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |