Ze wil geen kleine, want ze is er al mee getrouwd.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:20 schreef sjimz het volgende:
Ow en sientje bij ons zit het nog wel goed hoor.
Ze is nog steeds niet zwanger en ik heb ook niemand anders tot nu toe bezwangerd.
wel blijven oefenenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:20 schreef sjimz het volgende:
Ow en sientje bij ons zit het nog wel goed hoor.
Ze is nog steeds niet zwanger en ik heb ook niemand anders tot nu toe bezwangerd.
Coolquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:22 schreef lookinforyou het volgende:
Ik ga woensdag met Justin naar PSV-Olympique.
En we mogen ook het spelershome in![]()
Ik zal de zweep er eens goed over houden
Dat wordt huilen, ben ik bangquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:22 schreef lookinforyou het volgende:
Justin zal erg boos worden als ze verliezen vrees ik en dan moet ik met een boos jongetje in de auto nog een heel eind rijdenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat wordt huilen, ben ik bangMaar wel leuk en spannend allemaal, zeker voor de kleine!
Dat is een stuk minder leuk inderdaadquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Justin zal erg boos worden als ze verliezen vrees ik en dan moet ik met een boos jongetje in de auto nog een heel eind rijden
Oe mien jongquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SCH het volgende:
Vanavond gaat Kriebel hemelen, de schat heeft een geweldig leven gehad
Ga je hem begraven in je tuin?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SCH het volgende:
Vanavond gaat Kriebel hemelen, de schat heeft een geweldig leven gehad
Bellefleur was ook net bij mij toen ik die post las, toen kreeg ik ook tranen in mijn ogen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:59 schreef tong80 het volgende:
Net tranen in m'n ogen gekregen door SCH zijn laatste post in het Kriebel topic.
Kan ik hier wel zeggen tussen alle andere mietjes.
Ja, naast Jochem, de siameesquote:
Dan hoop ik niet dat je meerdere poezen hebtquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, naast Jochem, de siamees
Bedankt allemaal. Ik heb er vrede mee maar het zal nog wel even kut zijn vanavond. We hebben een ontzettend chaotische dierenarts, ik hoop dat hij het niet vergeet
Dat bedoel ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's.
Nog wat van Riverplate - Boca meegekregen gister ?
M'n zus mailde tussen neus en lippen door dat ze daar naar toe is geweestquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's.
Argentijnen zijn echt knotsgek :´), maar wel fantastisch. Zelfde pub, een shitload Boca en een shitload River fans. En dan niet normaal juichen bij die goal, maar echt volledig uit hun plaat gaan. Na de wedstrijd liep iedereen weer lekker door elkaar naar huisquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
Mooie foto's.
Dat moet je volgens gezien hebben als je in Argentinie bent. Een duel in Argentinie met 150.000 man in het stadionquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
M'n zus mailde tussen neus en lippen door dat ze daar naar toe is geweest
Zijn de leuke verhalenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Argentijnen zijn echt knotsgek :´), maar wel fantastisch. Zelfde pub, een shitload Boca en een shitload River fans. En dan niet normaal juichen bij die goal, maar echt volledig uit hun plaat gaan. Na de wedstrijd liep iedereen weer lekker door elkaar naar huis.
Supersfeertje.
Begin jij nu ook alquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:05 schreef Suijk het volgende:
Oei, dan wordt het wel eens tijd voor kleine appelsientjes.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef sjimz het volgende:
Je moet er wel onder de zon neuken he want dan ben je op je best
tofquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:22 schreef lookinforyou het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |