Waarschijnlijk kan Feyenoord het niet eens betalen om Verbeek te ontslaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:41 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Daar is de voetballerei niet vies van opzich
Idd. Dat hij zo goed lijkt te spelen is meer omdat er een stel kneuzen naast hem staan die al helemaal niets kunnen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:14 schreef Siemerink het volgende:
Hofland in Oranje... Hoe komen jullie er in godsnaam bij...
Los van het feit dat hij erg blessuregevoelig is.
Passe-partout voor de UEFA Cup is binnen, heerlijk.
Jij bent wel overdreven negatief zeg, zelfs als iemand goed speelt krijg je het bijna niet uit je toetsenbord geklopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Idd. Dat hij zo goed lijkt te spelen is meer omdat er een stel kneuzen naast hem staan die al helemaal niets kunnen.
quote:Feyenoord neemt Darley mee naar Nancy
Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek heeft de achttienjarige doelman Darley toegevoegd aan de selectie voor het duel met Nancy. De Braziliaanse sluitpost zal in Frankrijk fungeren als derde keeper achter Henk Timmer en Rob van Dijk.
Eerste keus Timmer kampte de voorbije dagen met griep, evenals verdediger Tim de Cler. Laatstgenoemde sloot inmiddels al weer aan bij de training, Timmer was nog niet van de partij. Of Timmer donderdag in de basis start in het Stade Marcel-Picot, is nog niet duidelijk. Mogelijk besluit Verbeek daar na de laatste training over.
Drie weken geleden was Timmer er wegens een liesblessure en een bloeduitstorting in het bovenbeen ook niet bij in een UEFA Cup-ontmoeting van de Rotterdammers. De 36-jarige sluitpost werd destijds tegen Kalmar FF vervangen door de drie jaar oudere Rob van Dijk, die daarmee debuteerde in Europees verband. Belofte Darley wacht nog op zijn allereerste wedstrijd voor Feyenoord. De Braziliaan kwam vorig jaar zomer over van Atlético Mineiro in eigen land.
Een andere routinier aan Rotterdamse zijde, Roy Makaay, onderging dinsdag in De Kuip een intensieve medische behandeling. ,,We doen er alles aan om hem naar Nancy te kunnen meenemen'', liet een woordvoerder van Feyenoord weten tegenover persburea ANP. Makaay kwam zondag niet in actie tijdens de wedstrijd tegen Willem II.
Lekker laten razen, komt toch niks zinnigs uit..quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij bent wel overdreven negatief zeg, zelfs als iemand goed speelt krijg je het bijna niet uit je toetsenbord geklopt.
Oja, moet ik ook nog doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:14 schreef Siemerink het volgende:
Passe-partout voor de UEFA Cup is binnen, heerlijk.
Het is niets ten nadele van Hofland hoor, hij speelt zeker wel aardig. Ik denk alleen dat het door z'n collega's naast hem lijkt alsof ie geweldig speelt, dat versterkt het heel erg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij bent wel overdreven negatief zeg, zelfs als iemand goed speelt krijg je het bijna niet uit je toetsenbord geklopt.
Bij jou staat minder positief zijn gelijk aan 'niks zinnigs zeggen'.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Lekker laten razen, komt toch niks zinnigs uit..
Ik kanker ook niet op Hofland hoor, die doet het gewoon aardig. Ik vind het alleen een beetje overdreven hoe de halve Kuip een stijve piemel krijgt van z'n woorden over inzet, en z'n redelijke spel dat eigenlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:14 schreef blindgier het volgende:
Nee joh met ze allen lekker gaan lopen kankeren zal helpen.
Jij bent niet minder positief. Kan me ook niet herinneren dat je ooit iets postiefs hebt gezegd. Elke keer plaats je weer ergens een kanttekening bij, zo ook met Hofland nu.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef Crane het volgende:
[..]
Bij jou staat minder positief zijn gelijk aan 'niks zinnigs zeggen'.
Nog altijd beter dan nooit iets negatiefs willen zeggen, en de paar positieve puntjes gaan zoeken en overdrijven. Sinds 2002 is er weinig geweest om positief over te zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent niet minder positief. Kan me ook niet herinneren dat je ooit iets postiefs hebt gezegd. Elke keer plaats je weer ergens een kanttekening bij, zo ook met Hofland nu.
Jij kent me beter dan dat, beetje jammer dus dat je zo reageert.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:20 schreef Crane het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan nooit iets negatiefs willen zeggen, en de paar positieve puntjes gaan zoeken en overdrijven. Sinds 2002 is er weinig geweest om positief over te zijn.
Slap gelul. Alsof iedereen zich er maar bij neer moet leggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:25 schreef blindgier het volgende:
Ach ja dat weet je als je Feyenoorder bent he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |