abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62571170
Het gaat er niet om of ik er van op knap.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62571214
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Jij kent me beter dan dat, beetje jammer dus dat je zo reageert.
Bij jou valt het idd nog wel mee, maar het lijkt wel of je sinds vorige zomer niet meer kritisch durft te zijn. Sinds er dingen geroepen worden als: "we gaan niets uitgeven zoals vroeger, maar de schulden verminderen" kan het bestuur bij jou nauwelijks meer iets fout doen lijkt het.

En dat ik zo zeik is vooral omdat niemand anders het doet. Als iedereen zo liep te kankeren als mij, was ik waarschijnlijk positieve dingen op gaan noemen.
pi_62571576
Weetje Crane, je zet jezelf neer als een irritante playlist met twee, drie slechte nummers. Beroerde aan- en afkondigingen erbij zorgen voor vele irritaties bij andere forumgebruikers.
Feyenoord heeft geen geld om succes op korte termijn te kopen. Blessuregevoelige spelers. Spelers die geen topclubmentaliteit en geen topclubkwaliteit hebben.
De club is stap voor stap bezig verder te komen. Diverse jongeren dienen zich met vallen en opstaan aan. 4 punten uit 6 wedstrijden vindt iedereen hier dramatisch slecht. Desondanks kijkt men hoopvol naar de toekomst. Verder denken dan WII uit of NEC thuis dus.
Volgende week: Makaay mist weer eens een kans, so what?

Zeiken om het zeiken; word je niet eens moe van jezelf? Stop er ajb mee. Je maakt een hoop mensen in zo'n Feijenoordtopic dolgelukkig.

Trusten.
pi_62574983
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 00:57 schreef Siemerink het volgende:
Weetje Crane, je zet jezelf neer als een irritante playlist met twee, drie slechte nummers. Beroerde aan- en afkondigingen erbij zorgen voor vele irritaties bij andere forumgebruikers.
Feyenoord heeft geen geld om succes op korte termijn te kopen. Blessuregevoelige spelers. Spelers die geen topclubmentaliteit en geen topclubkwaliteit hebben.
De club is stap voor stap bezig verder te komen. Diverse jongeren dienen zich met vallen en opstaan aan. 4 punten uit 6 wedstrijden vindt iedereen hier dramatisch slecht. Desondanks kijkt men hoopvol naar de toekomst. Verder denken dan WII uit of NEC thuis dus.
Volgende week: Makaay mist weer eens een kans, so what?

Zeiken om het zeiken; word je niet eens moe van jezelf? Stop er ajb mee. Je maakt een hoop mensen in zo'n Feijenoordtopic dolgelukkig.

Trusten.
AMEN!
pi_62575350
Komop Feijenoord! Winnen jullie! 5 teams naar de play-offs!
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_62575725
Ghanees duo op proef bij Feyenoord

Het betreft flankspeler Ganiyu Iddi, broertje van de bij KV Mechelen gestalde Yekini Iddi en aanvallende middenvelder Daniel Boateng. Binnenkort krijgen ze te horen of ze een contract hebben weten af te dwingen.

Technisch directeur Sam Arday van de Ghanese Feyenoord-tak heeft er alle vertrouwen in dat de twee een contract weten te verdienen in Rotterdam.

"Deze twee jongens hebben alles in zich om het te redden, waar dan ook. Wij wachten op positief nieuws," aldus Arday op Ghanasoccernet.com.

"Ze zijn door onze superieuren in Nederland en ik ben ervan overtuigd dat ze het waar gaan maken."

http://www.ghanasoccernet.com

To all the MUTTS fans out there, can you say "CHOKE?" You are done, finished, gone. Personally as a Yankees fan, I'm very happy that your MUTTS lost. Yankees rule NY and don't you forget it. Good bye and good riddens.
pi_62576042
Boateng
pi_62577566
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 00:57 schreef Siemerink het volgende:
Het heeft me erg veel moeite gekost om te accepteren dat we de komende 5 jaar een rolletje in de subtop hebben. Nu ik dat accepteer, zou ik me er weer bij neer moeten gaan leggen dat we de komende jaren slechts een middenmoter zijn? Wat is het over 2 jaar? Vechten tegen degradatie, en dan mag ik nog niet zeiken? Als we gewoon bij de eerste 5 hadden gestaan had je mij hier nauwelijks horen zeiken hoor.
quote:
De club is stap voor stap bezig verder te komen. Diverse jongeren dienen zich met vallen en opstaan aan. 4 punten uit 6 wedstrijden vindt iedereen hier dramatisch slecht. Desondanks kijkt men hoopvol naar de toekomst. Verder denken dan WII uit of NEC thuis dus. Volgende week: Makaay mist weer eens een kans, so what?
'So what'? Dan verliezen we straks weer en raakt Europees voetbal voor komend seizoen al uit zicht. Makaay is niet gehaald omdat ie zo gezellig kan klaverjassen, die man krijgt een topsalaris en zou toch minimaal op het niveau van de eredivisie moeten kunnen presteren. Jullie vinden het allemaal prima als we dit seizoen 7e worden maar vergeet niet dat er dan straks geen hond meer naar Feyenoord wil, en bovendien: zou je als club niet elk jaar een stapje omhoog moeten? 2 jaar geleden 7e, vorig jaar 6e (+beker); dan zou dit je dit jaar toch als harde eis aan Verbeek en de selectie moeten stellen dat ze bij de eerste 5 eindigen? Het is niet zo dat we een kansloze selectie hebben van het niveau Volendam hebben. Zelfs met alle blessures hadden we gewoon in het linkerrijtje moeten staan.
quote:
Is dat niet een beetje met oogkleppen kijken? Ik snap niet dat het enige wat veel mensen hier kunnen zeggen na een verloren wedstrijd is: "kut, weer verloren. MAAAARR Hofland en Wijnaldum speelden goed !".

Waar is die ambitie bij jullie? Ik zeg niet dat je met stenen bij het Maasgebouw of de spelersbus moet gaan staan, maar jullie mogen best wel een lijn trekken, zoals ik dat gedaan heb. Best wel eens roepen dat het gewoon kut gaat op dit moment. Ik verwacht geen titel, maar we moeten wel aanhaken bij de top 3. Dat is echt geen hoge eis, als je naar onze selectie kijkt.
pi_62577645
Terwijl Nancy bij wedstrijden in de competitie doorgaans een handvol agenten inzet, zullen negenhonderd man politie, gendarmes en ME de stad surveilleren, al vanaf de dag voor de wedstrijd. Wie op straat drinkt, krijgt een boete. Cafés schenken donderdag tussen negen uur ’s ochtends en vijf uur ’s nachts geen alcohol en ook in de supermarkt zal geen drank te koop zijn. “Alleen voor restaurants geldt onder etenstijd een uitzondering”, zegt Parant. ” Uit onderzoek blijkt dat hooligans niet in restaurants eten.”
Salomon van Feyenoord vermoedt dat vrijwel alle fans gehoor zullen geven aan de oproep van de club om thuis te blijven. Feyenoord heeft geen tickets verkocht en organiseert geen busreis. “Meestal ontvangen we wel signalen als er toch groepen van plan zijn te komen. Dat is nu niet het geval ” , zegt hij. Het is volgens hem ook in het belang van supporters zelf om thuis te blijven. “Feyenoord ligt hier niet zo lekker op het moment” , zegt hij met gevoel voor understatement.
De verkoop van plaatsbewijzen is ditmaal drastisch anders georganiseerd dan twee jaar geleden. Ze zijn niet te koop op internet, maar uitsluitend bij het stadion. Bovendien zijn alle kaarten op naam en moeten supporters bij de entree een geldig identiteitsbewijs overleggen. Nederlanders zijn niet welkom in het stadion. Bij veel fans van Nancy zit de schrik er desalniettemin nog steeds in. Het bescheiden stadion Marcel Picot (20.000 plaatsen) zal waarschijnlijk nauwelijks halfvol zitten.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:49:09 #235
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62577787
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:45 schreef Luni het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat hooligans niet in restaurants eten
pi_62577984
De mac vlak bij de kuip zit anders een uurtje voor elke thuis wedstrijd bomvol
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62578004
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:49 schreef Kopbal het volgende:

[..]

pi_62578370
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:55 schreef Canisfire het volgende:
De mac vlak bij de kuip zit anders een uurtje voor elke thuis wedstrijd bomvol
Maar alle hoolikuns hebben toch nooit honger omdat ze alleen maar snuiven
pi_62578755
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:49 schreef Kopbal het volgende:

[..]

pi_62578838
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:07 schreef TN-FR het volgende:

[..]

Maar alle hoolikuns hebben toch nooit honger omdat ze alleen maar snuiven
Snuiven daar hebben Holigans toch helemaal geen geld voor .
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62578914
Heeft die Vincken inmiddels al weer leren lopen of is hij nog steeds Robben v2.0?
Zat wel potentie in, toch?
-
pi_62579111
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft die Vincken inmiddels al weer leren lopen of is hij nog steeds Robben v2.0?
Zat wel potentie in, toch?
Robben v2.0 alleen qua blessure gevoeligheid toch.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_62579255
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:31 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Robben v2.0 alleen qua blessure gevoeligheid toch.

Gezien het aantal blessures heeft hij zijn potentie nog niet echt kunnen laten zien.
Maar in verschillende media werd hij, say een jaar of 2 geleden, wel gezien als potentieel toptalent voor de (zwakbezette) rechtsbuitenpositie. Vandaar m'n vraag.
Maar het is dus echt een brekebeentje, begrijp ik..
Toch zonde, volgens mij worden spelers gewoon te vroeg gebracht.. Want hij is niet de enige.
-
pi_62579340
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch zonde, volgens mij worden spelers gewoon te vroeg gebracht.. Want hij is niet de enige.
Daar ligt het denk ik niet aan. Het is niet zo dat ie aan al die blessure's komt omdat ie ooit 3 competitiewedstrijden in de eredvisie speelde.
pi_62579409
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:40 schreef Crane het volgende:

[..]

Daar ligt het denk ik niet aan. Het is niet zo dat ie aan al die blessure's komt omdat ie ooit 3 competitiewedstrijden in de eredvisie speelde.
Ja, maar je traint op jonge leeftijd dan natuurlijk wel mee met de A-selectie. Dat zal ook wel wat zwaarder zijn .
-
pi_62579644
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:42 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, maar je traint op jonge leeftijd dan natuurlijk wel mee met de A-selectie. Dat zal ook wel wat zwaarder zijn .
Dat is waar, maar dat zou iemand van die leeftijd aan moeten kunnen, Wijnaldum werd op z'n 16e gebracht, en haakte binnen mum van tijd aan.

Als Vincken 2 jaar later bij de selectie was gehaald, was ie waarschijnlijk net zo veel geblesseerd geweest. Z'n lichaam is gewoon niet geschikt voor topsport.
pi_62581078
Je chargeert Crane. 'Wij anderen' zijn ook ambitieus en wij balen net zo goed van 'de gemiste kans van Makaay volgende week', maar probeer verder te kijken dan de wedstrijd van gister en van volgende week.
Inderdaad moeilijk, maar het zal je best lukken.

Is Tomasson alweer fit?
pi_62581371
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:42 schreef Siemerink het volgende:
Je chargeert Crane. 'Wij anderen' zijn ook ambitieus en wij balen net zo goed van 'de gemiste kans van Makaay volgende week', maar probeer verder te kijken dan de wedstrijd van gister en van volgende week.
Dat deed ik in het begin ook nog hoor, maar die tijd is nu eigenlijk wel voorbij. Elke week weer alleen vooruit kijken, zo kun je 13e worden en dan zeggen: "ik kijk naar volgend seizoen uit". Zo kun je wel bezig zijn. Je moet ook een keer een streep trekken, zoals ik zei. Ik neem aan dat jullie ook minimaal een 5e plek 'eisen', en daarvoor kunnen we ons niet veel verloren wedstrijden meer permiteren.
pi_62582006
Ik heb ook geen zin om de hele tijd negatief te doen maar ik heb wel het gevoel dat een aantal van jullie hier niet weten hoe slecht we er eigenlijk voor staan.

En dan heb ik het niet eens over het feit dat we 15e staan en veel blessures hebben. Dat is in feite bijzaak.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:17:11 #250
185115 Juk
Misschien
pi_62582039
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:53 schreef Crane het volgende:

[..]

Dat deed ik in het begin ook nog hoor, maar die tijd is nu eigenlijk wel voorbij. Elke week weer alleen vooruit kijken, zo kun je 13e worden en dan zeggen: "ik kijk naar volgend seizoen uit". Zo kun je wel bezig zijn. Je moet ook een keer een streep trekken, zoals ik zei. Ik neem aan dat jullie ook minimaal een 5e plek 'eisen', en daarvoor kunnen we ons niet veel verloren wedstrijden meer permiteren.
Oh je bedoeld omdat er nu een volledige fitte en ingespeelde selectie staat?
Snap je nou zelf niet dat je onzin uitkraamt. De situatie van 2 maanden geleden ten opzichte van nu is niks veranderd.

Als er vanaf nu geen blessures meer zijn en we over een maand nog steeds blijven verliezen wordt het een ander verhaal inderdaad... Maar voorlopig zijn Timmer en de Cler weer ziek.
The only thing I fear is my MoM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')