Bij jou valt het idd nog wel mee, maar het lijkt wel of je sinds vorige zomer niet meer kritisch durft te zijn. Sinds er dingen geroepen worden als: "we gaan niets uitgeven zoals vroeger, maar de schulden verminderen" kan het bestuur bij jou nauwelijks meer iets fout doen lijkt het.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij kent me beter dan dat, beetje jammer dus dat je zo reageert.
AMEN!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:57 schreef Siemerink het volgende:
Weetje Crane, je zet jezelf neer als een irritante playlist met twee, drie slechte nummers. Beroerde aan- en afkondigingen erbij zorgen voor vele irritaties bij andere forumgebruikers.
Feyenoord heeft geen geld om succes op korte termijn te kopen. Blessuregevoelige spelers. Spelers die geen topclubmentaliteit en geen topclubkwaliteit hebben.
De club is stap voor stap bezig verder te komen. Diverse jongeren dienen zich met vallen en opstaan aan. 4 punten uit 6 wedstrijden vindt iedereen hier dramatisch slecht. Desondanks kijkt men hoopvol naar de toekomst. Verder denken dan WII uit of NEC thuis dus.
Volgende week: Makaay mist weer eens een kans, so what?
Zeiken om het zeiken; word je niet eens moe van jezelf? Stop er ajb mee. Je maakt een hoop mensen in zo'n Feijenoordtopic dolgelukkig.
Trusten.
Het heeft me erg veel moeite gekost om te accepteren dat we de komende 5 jaar een rolletje in de subtop hebben. Nu ik dat accepteer, zou ik me er weer bij neer moeten gaan leggen dat we de komende jaren slechts een middenmoter zijn? Wat is het over 2 jaar? Vechten tegen degradatie, en dan mag ik nog niet zeiken? Als we gewoon bij de eerste 5 hadden gestaan had je mij hier nauwelijks horen zeiken hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:57 schreef Siemerink het volgende:
Weetje Crane, je zet jezelf neer als een irritante playlist met twee, drie slechte nummers. Beroerde aan- en afkondigingen erbij zorgen voor vele irritaties bij andere forumgebruikers.
Feyenoord heeft geen geld om succes op korte termijn te kopen. Blessuregevoelige spelers. Spelers die geen topclubmentaliteit en geen topclubkwaliteit hebben.
'So what'? Dan verliezen we straks weer en raakt Europees voetbal voor komend seizoen al uit zicht. Makaay is niet gehaald omdat ie zo gezellig kan klaverjassen, die man krijgt een topsalaris en zou toch minimaal op het niveau van de eredivisie moeten kunnen presteren. Jullie vinden het allemaal prima als we dit seizoen 7e worden maar vergeet niet dat er dan straks geen hond meer naar Feyenoord wil, en bovendien: zou je als club niet elk jaar een stapje omhoog moeten? 2 jaar geleden 7e, vorig jaar 6e (+beker); dan zou dit je dit jaar toch als harde eis aan Verbeek en de selectie moeten stellen dat ze bij de eerste 5 eindigen? Het is niet zo dat we een kansloze selectie hebben van het niveau Volendam hebben. Zelfs met alle blessures hadden we gewoon in het linkerrijtje moeten staan.quote:De club is stap voor stap bezig verder te komen. Diverse jongeren dienen zich met vallen en opstaan aan. 4 punten uit 6 wedstrijden vindt iedereen hier dramatisch slecht. Desondanks kijkt men hoopvol naar de toekomst. Verder denken dan WII uit of NEC thuis dus. Volgende week: Makaay mist weer eens een kans, so what?
Is dat niet een beetje met oogkleppen kijken? Ik snap niet dat het enige wat veel mensen hier kunnen zeggen na een verloren wedstrijd is: "kut, weer verloren. MAAAARR Hofland en Wijnaldum speelden goedquote:Zeiken om het zeiken; word je niet eens moe van jezelf? Stop er ajb mee. Je maakt een hoop mensen in zo'n Feijenoordtopic dolgelukkig.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:45 schreef Luni het volgende:
Uit onderzoek blijkt dat hooligans niet in restaurants eten
Maar alle hoolikuns hebben toch nooit honger omdat ze alleen maar snuivenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:55 schreef Canisfire het volgende:
De mac vlak bij de kuip zit anders een uurtje voor elke thuis wedstrijd bomvol
Snuiven daar hebben Holigans toch helemaal geen geld voor .quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:07 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Maar alle hoolikuns hebben toch nooit honger omdat ze alleen maar snuiven
Robben v2.0 alleen qua blessure gevoeligheid toch.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heeft die Vincken inmiddels al weer leren lopen of is hij nog steeds Robben v2.0?
Zat wel potentie in, toch?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:31 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Robben v2.0 alleen qua blessure gevoeligheid toch.
Daar ligt het denk ik niet aan. Het is niet zo dat ie aan al die blessure's komt omdat ie ooit 3 competitiewedstrijden in de eredvisie speelde.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch zonde, volgens mij worden spelers gewoon te vroeg gebracht.. Want hij is niet de enige.
Ja, maar je traint op jonge leeftijd dan natuurlijk wel mee met de A-selectie. Dat zal ook wel wat zwaarder zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:40 schreef Crane het volgende:
[..]
Daar ligt het denk ik niet aan. Het is niet zo dat ie aan al die blessure's komt omdat ie ooit 3 competitiewedstrijden in de eredvisie speelde.
Dat is waar, maar dat zou iemand van die leeftijd aan moeten kunnen, Wijnaldum werd op z'n 16e gebracht, en haakte binnen mum van tijd aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, maar je traint op jonge leeftijd dan natuurlijk wel mee met de A-selectie. Dat zal ook wel wat zwaarder zijn.
Dat deed ik in het begin ook nog hoor, maar die tijd is nu eigenlijk wel voorbij. Elke week weer alleen vooruit kijken, zo kun je 13e worden en dan zeggen: "ik kijk naar volgend seizoen uit". Zo kun je wel bezig zijn. Je moet ook een keer een streep trekken, zoals ik zei. Ik neem aan dat jullie ook minimaal een 5e plek 'eisen', en daarvoor kunnen we ons niet veel verloren wedstrijden meer permiteren.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:42 schreef Siemerink het volgende:
Je chargeert Crane. 'Wij anderen' zijn ook ambitieus en wij balen net zo goed van 'de gemiste kans van Makaay volgende week', maar probeer verder te kijken dan de wedstrijd van gister en van volgende week.
Oh je bedoeld omdat er nu een volledige fitte en ingespeelde selectie staat?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:53 schreef Crane het volgende:
[..]
Dat deed ik in het begin ook nog hoor, maar die tijd is nu eigenlijk wel voorbij. Elke week weer alleen vooruit kijken, zo kun je 13e worden en dan zeggen: "ik kijk naar volgend seizoen uit". Zo kun je wel bezig zijn. Je moet ook een keer een streep trekken, zoals ik zei. Ik neem aan dat jullie ook minimaal een 5e plek 'eisen', en daarvoor kunnen we ons niet veel verloren wedstrijden meer permiteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |