Heerlijke preview: http://www.gamesradar.com(...)20070606111037562096quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
![]()
Altijd lachen op Gaf.
Heeft iemand dit spel? Die bom hebben ze in een video een tijd geleden ook al laten ontploffen, kan je die ook NIET laten ontploffen of is het zo'n spel waarbij je wel voor andere dialogen kan kiezen maar er altijd hetzelfde uitkomt? Of dat je maar 1 of 2 missies extra krijgt en die bom dan alsnog ontploft?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heerlijke preview: http://www.gamesradar.com(...)20070606111037562096
Dat is zoooo'n simpel voorbeeld las ik. De keuzes en opties gaan nog zoveel dieper dan dat als ik dat zo lees. Maar om antwoord te geven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:33 schreef ach het volgende:
[..]
Heeft iemand dit spel? Die bom hebben ze in een video een tijd geleden ook al laten ontploffen, kan je die ook NIET laten ontploffen of is het zo'n spel waarbij je wel voor andere dialogen kan kiezen maar er altijd hetzelfde uitkomt? Of dat je maar 1 of 2 missies extra krijgt en die bom dan alsnog ontploft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is zoooo'n simpel voorbeeld las ik. De keuzes en opties gaan nog zoveel dieper dan dat als ik dat zo lees. Maar om antwoord te geven.Sterker nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Zou die ook naar de 360 komen? Dan wil ik heeeel misschien nog over nadenken om hem te gaan spelen!quote:
Daar hoef je denk bij dit spel niet bang voor te zijn!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:18 schreef ach het volgende:
Okey zal ik doen. Maar ik ben bang dat dit weer zo'n GTA4 verhaal wordtGrote verhalen en lekker hypen maar uiteindelijk blijkt dat je maar minimale invloed heb op de wereld.
Ik denk juist eerder van wel t.o.v de échte fallout games.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:25 schreef AQuila360 het volgende:
Daar hoef je denk bij dit spel niet bang voor te zijn!
Uit de chat room:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:13 schreef ROFLOL het volgende:
Zo, mijn SR2 van Gamehubs is weer vrij en is onder weg naar mij. Nu maar kijken of ik wat moet betalen.
23,50...quote:Fiasco "Heb SR2 binnen moest 23,50 bijbetalen. pfff"
ik heb afgelopen vrijdag saints row 2 besteld. (1730)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:19 schreef Henk-B het volgende:
Dus als je nu via Gamehubs besteld, is het bijna zeker dat je door de duane gepakt wordt?
Of alleen als je via UPS laat bezorgen?
De kans is groter, maar alles is overdreven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik heb afgelopen vrijdag saints row 2 besteld. (1730)
Maandag had ik hem binnen (1030) via UPS, dus ik snap niet wat al die lui hierboven bitchen dat alles tegen wordt gehouden.
Dat zeg ik nergens dwaas. Maar de kans dat je pakketje wordt onderschept is nog altijd aanwezig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ik heb afgelopen vrijdag saints row 2 besteld. (1730)
Maandag had ik hem binnen (1030) via UPS, dus ik snap niet wat al die lui hierboven bitchen dat alles tegen wordt gehouden.
Schandaligquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens dwaas. Maar de kans dat je pakketje wordt onderschept is nog altijd aanwezig.
Dat is waarschijnlijk om de 'piraten' bang te maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
LOL dus al die piraten die hem downen mollen hun xbox met het spel en hebben vervolgens geen garantie meer!
Het komt zelden voor en gebeurt het wel dat is 't nog goedkoper. Gamehubs is gewoon top!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens dwaas. Maar de kans dat je pakketje wordt onderschept is nog altijd aanwezig.
Wat een ongelofelijke suffe grapquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Niek. het volgende:
Zit een dodelijke glitch in GoW2:
I think we discovered a game-breaking glitch in Gears of War 2. Looking into it... (via @cliffy_b)
We've already lost four 360's here at Epic today. (via @cliffy_b)
Death toll is rising. Six consoles dead. No solution yet. More to follow. (via @cliffy_b)
We've found the glitch. Turns out, GoW2 is so fucking awesome it literally blows up the 360. Working on a day-one "less awesome" patch.
Hé sherlock, het ligt niet aan Gamehubs, ook spellen van VGP kunnen door de douane eruitgepikt worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Als het mij overkomt is het ook direct mijn laatste bestelling daar. Dan wacht ik maar 2 dagen langer bij VGP.
Wat is nu de importlimiet dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:32 schreef PP. het volgende:
[..]
Hé sherlock, het ligt niet aan Gamehubs, ook spellen van VGP kunnen door de douane eruitgepikt worden.
Tot (eind) december tenminste, dan gaat de grens qua importlimiet omhoog.
WTF welke chatroom? Zitten jullie met z'n allen op Tina.nlquote:
22 euro, vanaf dec 150quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Niek. het volgende:
Zit een dodelijke glitch in GoW2:
I think we discovered a game-breaking glitch in Gears of War 2. Looking into it... (via @cliffy_b)
We've already lost four 360's here at Epic today. (via @cliffy_b)
Death toll is rising. Six consoles dead. No solution yet. More to follow. (via @cliffy_b)
We've found the glitch. Turns out, GoW2 is so fucking awesome it literally blows up the 360. Working on a day-one "less awesome" patch.
shit man je hebt me door Aquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF welke chatroom? Zitten jullie met z'n allen op Tina.nl
tijd voor een nieuwe ntsc console als ik in feb naar canada ga dusquote:
Dat bedrag ligt sowieso hoger, check douane.nl om te zien hoeveel je mee mag nemen na een reis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe ntsc console als ik in feb naar canada ga dus
gaat dus mijn 3e xbox worden![]()
tegen die tijd is de arcade ook wel 150 dollar in canadaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat bedrag ligt sowieso hoger, check douane.nl om te zien hoeveel je mee mag nemen na een reis.
Omdat je die om moet zetten naar WMVHD!!!quote:
Verbind dan gewoon je PC met je TVquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omdat je die om moet zetten naar WMVHD!!!
Far Cry 2:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:53 schreef Henk-B het volgende:
Heeft iemand al 1 van de deze week uit te komen games al in de winkel gespot?
Niet iedereen heeft zo'n high-end pcquote:
FRS Den Haag CS heeft hem ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Far Cry 2:
E-plaza en FRS Utrecht Centraal
Heb em net gekocht bij E-plaza
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
LOL dus al die piraten die hem downen mollen hun xbox met het spel en hebben vervolgens geen garantie meer!
Serieus? Liep ik vandaag nog langs, maar kzag em niet.quote:
anderhalf tot 2 weken ongeveerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:54 schreef Spaulding het volgende:
M'n Xbox is vandaag verzonden vanuit Duitsland richting UPS, iemand een idee hoeveel dagen het dan duurt voordat ik hem weer thuis heb staan? Alvast bedankt
Weekje?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:54 schreef Spaulding het volgende:
M'n Xbox is vandaag verzonden vanuit Duitsland richting UPS, iemand een idee hoeveel dagen het dan duurt voordat ik hem weer thuis heb staan? Alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |