WTF welke chatroom? Zitten jullie met z'n allen op Tina.nlquote:
22 euro, vanaf dec 150quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Niek. het volgende:
Zit een dodelijke glitch in GoW2:
I think we discovered a game-breaking glitch in Gears of War 2. Looking into it... (via @cliffy_b)
We've already lost four 360's here at Epic today. (via @cliffy_b)
Death toll is rising. Six consoles dead. No solution yet. More to follow. (via @cliffy_b)
We've found the glitch. Turns out, GoW2 is so fucking awesome it literally blows up the 360. Working on a day-one "less awesome" patch.
shit man je hebt me door Aquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF welke chatroom? Zitten jullie met z'n allen op Tina.nl
tijd voor een nieuwe ntsc console als ik in feb naar canada ga dusquote:
Dat bedrag ligt sowieso hoger, check douane.nl om te zien hoeveel je mee mag nemen na een reis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe ntsc console als ik in feb naar canada ga dus
gaat dus mijn 3e xbox worden![]()
tegen die tijd is de arcade ook wel 150 dollar in canadaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat bedrag ligt sowieso hoger, check douane.nl om te zien hoeveel je mee mag nemen na een reis.
Omdat je die om moet zetten naar WMVHD!!!quote:
Verbind dan gewoon je PC met je TVquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Omdat je die om moet zetten naar WMVHD!!!
Far Cry 2:quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:53 schreef Henk-B het volgende:
Heeft iemand al 1 van de deze week uit te komen games al in de winkel gespot?
Niet iedereen heeft zo'n high-end pcquote:
FRS Den Haag CS heeft hem ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Far Cry 2:
E-plaza en FRS Utrecht Centraal
Heb em net gekocht bij E-plaza
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
LOL dus al die piraten die hem downen mollen hun xbox met het spel en hebben vervolgens geen garantie meer!
Serieus? Liep ik vandaag nog langs, maar kzag em niet.quote:
anderhalf tot 2 weken ongeveerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:54 schreef Spaulding het volgende:
M'n Xbox is vandaag verzonden vanuit Duitsland richting UPS, iemand een idee hoeveel dagen het dan duurt voordat ik hem weer thuis heb staan? Alvast bedankt
Weekje?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:54 schreef Spaulding het volgende:
M'n Xbox is vandaag verzonden vanuit Duitsland richting UPS, iemand een idee hoeveel dagen het dan duurt voordat ik hem weer thuis heb staan? Alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |