Mijn SR2 is nu ook onderweg naar mij. Stond ook in dat ze een factuur eisen. Ik zie het vanmiddag wel, hoop dat ik hem gewoon krijg zonder problemen. Zet ik meteen mijn Fable 2, Far Cry 2 en Gears 2 op normale verzending bij Gamehubs.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:59 schreef Wessiej het volgende:
Poe, ben nu wel benieuwd naar mijn UPS pakketje die ik zo krijg van Gamehubs, heb het idee dat er belasting op zit.
Stond gister op dat de douane een factuur EIST, maar nu staat er wel verzonden.
Als je dan toch belasting moet betalen (zitten 2 spellen in) is dat 19 euro, is dat toch minder aantrekkelijk om daar te bestellen.
Alleen het feit dat je zo kan denken over iets in een game zegt al genoeg over de mogelijkheden in de gamequote:
Ik denk echt dat je moet wachten tot de 23e. Tenzij een Bart Smit of Intertoys medewerker de standaard fout maaktquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:04 schreef Fipotje het volgende:
Iemand fable2 al gespot in NL in de winkels ?
cheap-ass gamers moeten wachten tot volgende weekquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je moet wachten tot de 23e. Tenzij een Bart Smit of Intertoys medewerker de standaard fout maakt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:13 schreef kepler het volgende:
[..]
cheap-ass gamers moeten wachten tot volgende week
Ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:13 schreef kepler het volgende:
[..]
cheap-ass gamers moeten wachten tot volgende week
Aa okequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je moet wachten tot de 23e. Tenzij een Bart Smit of Intertoys medewerker de standaard fout maakt
Ik log gewoon niet in op Livequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:21 schreef kepler het volgende:
[..]
zodra ik jou Fable 2 zie spelen kom ik je opzoeken!
Ik sms je welquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik log gewoon niet in op Live
ik zet gewoon een ladder tegen je raamquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik log gewoon niet in op Live
Ik geloof dat de Aziatische versie op 1 november uitkomtquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zet gewoon een ladder tegen je raam
Maar gamehubs verstuurd toch de Aziatische versie? Komt die ook niet gewoon vandaag uit?
Proest,.... dan game je tegen 20 November misschien welquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik geloof dat de Aziatische versie op 1 november uitkomt
De rest is secret. Ze zien er beter uit dan die van GHIIIquote:Learning the Ropes 5
Complete a tutorial
One Time Solo Artist 5
Completed a song (Solo)
Stix 5
Perform as a Drummer (Band or Solo)
Yodeler 5
Perform as a Vocalist (Band or Solo)
Pick and Axe 5
Perform as a Guitarist (Band or Solo)
Feeding the Beast 5
Upload a song to GHTunes
Download Junkie 5
Download a few songs from GHTunes
A Pair Beats A Pair 5
Complete an Xbox LIVE 2 v 2 Pro Face-Off match (win or lose)
Survival of the Fittest 5
Complete an Xbox LIVE Battle Mode match win or lose
Mine is Bigger Than Yours 5
Complete an Xbox LIVE Band v Band match (win or lose)
First of Many 10
Complete a gig (Band or Solo)
One Man Band 10
Perform as every instrument at least once (Vocals, Lead, Bass & Drums)
Should We Stick Together? 10
Complete a song in a band (4 player band)
50 Note Posse 15
All band members get a 50 note streak at the same time (4 player band)
Easy There 25
Complete a Career on easy (Band or Solo)
Solo Artist 25
Complete a solo career (any difficulty)
Band on a Mission 25
Complete the majority of the gigs (Band or Solo)
Bling, Bling 30
Earn $1,000,000 in lifetime earnings
Top of the Charts 30
Complete a band career (any difficulty)
Medium Musician 30
Complete a Career on medium (Band or Solo)
Solid Gold Rockstars 30
100% a song as a band (4 player band)
Platinum Rockstars 50
100% a song as a band, hard or expert only (4 player band)
Hardcore 60
Complete a Career on hard (Band or Solo)
Hall of Famer 100
Complete a Career on expert (Band or Solo)
Jack of All Trades 150
Complete all instrument careers - any difficulty (Band or Solo)
Wat een onzin.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Proest,.... dan game je tegen 20 November misschien wel
Review exemplaar? Ik begin nu in doubt te komen tussen Dead Space en Far Cry 2. Ik heb geen tijd om beide te spelen. Best irritant die keuzes. Waarom brengen ze in godsnaam alles in dezelfde week uitquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:11 schreef THeeF het volgende:
Heb ook Far Cry 2, en ziet er heeel vet uit !
Beide geweldige gamesquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:21 schreef DooD het volgende:
[..]
Review exemplaar? Ik begin nu in doubt te komen tussen Dead Space en Far Cry 2. Ik heb geen tijd om beide te spelen. Best irritant die keuzes. Waarom brengen ze in godsnaam alles in dezelfde week uit
'review' exemplaar?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:21 schreef DooD het volgende:
[..]
Review exemplaar? Ik begin nu in doubt te komen tussen Dead Space en Far Cry 2. Ik heb geen tijd om beide te spelen. Best irritant die keuzes. Waarom brengen ze in godsnaam alles in dezelfde week uit
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
Cyb hoe is far cry 2?
Valt de GFX wel of niet tegen?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het spel nog niet hapsnurk. Hoop dat Gamehubs het spel morgen op de post doet want dat is de US release.
Je laat het he!quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
'review' exemplaar?
Tuurlijk niet wordt gewoon keihard gedownload. ik baal ervan dat mijn 360 (nog) geen kopies afspeelt.
Heb je wel al die filmpjes gekeken? Tuurlijk vallen de GFX niet tegen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
Cyb hoe is far cry 2?
Valt de GFX wel of niet tegen?
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat...quote:
Scene it before. Next.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Scene it demo op XBLA. Exclusieve preview op m'n blog
Gematigd positiefquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuke game om met een paar man/vrouw te doen. Is hier iig groot succes. Vind het tot nu toe wel jammer dat er geen trivia-game is voor die big button controllers. Vorige week op de PS3 die nieuwe Buzz game, daar kunnen spelers ook zelf vragen indienen, erg grappig. Wellicht ript MS dat idee ook nog eensquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelf gelukkig nog niet meegemaakt, AFKLOPPEN!!!!!!!!!, maar ik lees overal dat het tegenwoordig 1 weekje is, dus dat valt wel mee.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:41 schreef Spaulding het volgende:
Hoelang is zo'n Xbox meestal weg voor reparatie? Drie tot vier weken? Vorige week dinsdag is ie opgehaald dus het zal nog wel zo'n twee a drie weken duren neem ik aan.
Wel kut, heb ik net Gears of War en Bioshock + een week vakantie, gaat ie stuk.
Zou goed mogelijk zijn ja, bij xbox.nl springt de status volgens mij altijd van 2 naar 4.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:31 schreef Spaulding het volgende:
Dus het kan ook zijn dat ik hem, als ik geluk heb, deze week al binnen kan krijgen? (vorige week dinsdag opgehaald)
De status bij Xbox.nl staat altijd nog op twee...
quote:Oct 9 (11 days ago)
Dank u voor uw recente bestelling van één of meerdere Xbox accessoires. Uw order is verzonden en zou binnen de komende 7 tot 10 dagen bij u moeten zijn.
quote:Nederlands
Xbox Klantenservice
telefonische ondersteuning: 0800 023 3894
of +31 202036606 als je mobiel belt
België
telefonische ondersteuning: 0800 7 9790
+32 27106 180 als je mobiel belt
Slechthorenden (teksttelefoon): 0800 7 9791
Waarom niet? Het is een Arcade,... dat zullen ze aan het serienummer ook wel zien. Weet het niet zeker hoor maar volgens mij heb je dan wel recht op iets toch? Moest je je Xbox niet volpompen ofzo met demo's?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb een arcade met 20gb HDD er later bijgekocht. Dan valt er voor mij vast niks gratis' te snaaien?
Heb je het in HD bekeken? Ik vind het er prachtig uitzien hoor. Net zoals die vorige 5 dag-deel flmpjes en deze screens:quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Of t filmpje in deze post (http://games.fok.nl/news.php?newsid=27986) is kut gerenderd of de GFX heeft een behoorlijke downscaling gehad. dus.
Waar zou ik simpel kunnen controleren of ik ergens recht op heb?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een Arcade,... dat zullen ze aan het serienummer ook wel zien. Weet het niet zeker hoor maar volgens mij heb je dan wel recht op iets toch? Moest je je Xbox niet volpompen ofzo met demo's?
Voor mij was het ook niet gratis, 25 euri's. Maar als je bekijkt dat je in de winkel voor 3 maanden live al 20 euro betaald valt de prijs reuze meequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:00 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb een arcade met 20gb HDD er later bijgekocht. Dan valt er voor mij vast niks gratis' te snaaien?
Nee, de Arcades die je in NL koopt zijn allemaal geleverd met 256 MB mem cardquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een Arcade,... dat zullen ze aan het serienummer ook wel zien. Weet het niet zeker hoor maar volgens mij heb je dan wel recht op iets toch? Moest je je Xbox niet volpompen ofzo met demo's?
Wanneer was hij opgehaald?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:11 schreef Pronk het volgende:
Eindelijk bericht van Microsoft, mijn Xdoos is gemaakt en komt mijn kant weer op. Ik hoop dat UPS op donderdag langs komt, dan ben ik vrij en dus thuis.![]()
Dat is waar inderdaad, daarom dacht ik er eerst uberhaupt niet aan dat ik misschien ook wat kreeg. Maar omdat net werd gezegd dat het met een arcade was gedaan ging ik weer even twijfelen. Maar het zal wel niet danquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, de Arcades die je in NL koopt zijn allemaal geleverd met 256 MB mem card
Geen idee.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens ik heb net een potje Worms gespeeld met Rkatier!
Nu heb ik alleen het vermoeden dat hij cheats gebruikt ofzo. Wat moet ik nu doen?
Bedankt alvast
een hele lading van deze dingen halenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
Nu heb ik alleen het vermoeden dat hij cheats gebruikt ofzo. Wat moet ik nu doen?
Bedankt alvast
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=263778quote:Fable II will charm you, thrill you, and leave you very, very happy.
10/10
Ik won ookquote:
Raakt hij opgewonden van verliespotjes met Worms?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:49 schreef Rkatier het volgende:
![]()
[..]
een hele lading van deze dingen halen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
GOTY confirmed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable II, Eurogamer:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=263778
[ afbeelding ]
Donderdagquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:52 schreef -SG- het volgende:
Even een vraagje: Wanneer kwam/komt farcry 2 nou precies uit? (Luiheid, jewaids geen zin om op te zoeken enzo![]()
)
Okee mijne precies een week later dus kan hem denk ik ook begin volgende week verwachten. Hoop nog op eind deze week!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:26 schreef Pronk het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag, 7 oktober. Dus ik ben mijn xdoos nu 13 dagen kwijt.
Hoop niet dat ze dat straks ook bij mn GoW flikken :xquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef ROFLOL het volgende:
Hehe fuck, mijn Saints Row van Gamehubs ligt bij de douane. Heb altijd wel wat
Zal vast en zeker een goede game zijn hoor maar een 10quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable II, Eurogamer:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=263778
[ afbeelding ]
Je hebt gewoon geluk dat je 9 van de 10 keer niet hoeft te betalen! Verder moet iedereen netjes zijn belasting betalen!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze dat straks ook bij mn GoW flikken :x
OverheidEcht overal moet extra voor betaald worden want stel je eens voor dat de overheid geen graantje meepikt
Dat is alleen maar mooi, gewoon laten liggen daar dat kut spelquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:08 schreef ROFLOL het volgende:
Hehe fuck, mijn Saints Row van Gamehubs ligt bij de douane. Heb altijd wel wat
Ik wil ook worms met je spelenquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef AQuila360 het volgende:
Bedankt alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |