quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
JA daar had je me BIJNA
Nou maar is goed jongeuhhhhhh, ik ga nu toch pitten!
Behalve RickoKun is iedereen hier wel 10+ denk ik hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:11 schreef koen_pijl het volgende:
Iemand nog ene bon voor Slagharen voor 4 personen hebben?Komen jullie ook eens achter die xbox vandaan
[TK] Bon voor Slagharen voor 4 personen.
Mijn SR2 is nu ook onderweg naar mij. Stond ook in dat ze een factuur eisen. Ik zie het vanmiddag wel, hoop dat ik hem gewoon krijg zonder problemen. Zet ik meteen mijn Fable 2, Far Cry 2 en Gears 2 op normale verzending bij Gamehubs.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:59 schreef Wessiej het volgende:
Poe, ben nu wel benieuwd naar mijn UPS pakketje die ik zo krijg van Gamehubs, heb het idee dat er belasting op zit.
Stond gister op dat de douane een factuur EIST, maar nu staat er wel verzonden.
Als je dan toch belasting moet betalen (zitten 2 spellen in) is dat 19 euro, is dat toch minder aantrekkelijk om daar te bestellen.
Alleen het feit dat je zo kan denken over iets in een game zegt al genoeg over de mogelijkheden in de gamequote:
Ik denk echt dat je moet wachten tot de 23e. Tenzij een Bart Smit of Intertoys medewerker de standaard fout maaktquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:04 schreef Fipotje het volgende:
Iemand fable2 al gespot in NL in de winkels ?
cheap-ass gamers moeten wachten tot volgende weekquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je moet wachten tot de 23e. Tenzij een Bart Smit of Intertoys medewerker de standaard fout maakt
quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:13 schreef kepler het volgende:
[..]
cheap-ass gamers moeten wachten tot volgende week
Ik ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:13 schreef kepler het volgende:
[..]
cheap-ass gamers moeten wachten tot volgende week
Aa okequote:Op maandag 20 oktober 2008 10:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je moet wachten tot de 23e. Tenzij een Bart Smit of Intertoys medewerker de standaard fout maakt
Ik log gewoon niet in op Livequote:Op maandag 20 oktober 2008 11:21 schreef kepler het volgende:
[..]
zodra ik jou Fable 2 zie spelen kom ik je opzoeken!
Ik sms je welquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik log gewoon niet in op Live
ik zet gewoon een ladder tegen je raamquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik log gewoon niet in op Live
Ik geloof dat de Aziatische versie op 1 november uitkomtquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:37 schreef kepler het volgende:
[..]
ik zet gewoon een ladder tegen je raam
Maar gamehubs verstuurd toch de Aziatische versie? Komt die ook niet gewoon vandaag uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |