abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:09:55 #101
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_62550699
Niets, moet dat dan?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:22:59 #102
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_62551078
Nee hoor

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_62551868
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 08:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Klopt ja, scheelt idd 23 minuten. En de ICE stopt niet in Wolfsburg, Stendal en Rathenow.
De helft van de ICE's stopt wel in Wolfsburg
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:06:26 #104
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_62552127
http://www.nu.nl/news/179(...)awoord_in_trein.html
quote:
Drie lesbische stellen hebben elkaar dinsdag in de trein het jawoord gegeven. Drie ambtenaren van de burgerlijke stand verbonden de koppels tegelijkertijd in de echt.
De huwelijksplechtigheden waren onderdeel van de campagne Nederland Leest, waarin het boek 'Twee vrouwen' van Harry Mulisch centraal staat.
Ook leuk op de regenachtige dinsdagochtend
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_62553369
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/179(...)awoord_in_trein.html
[..]

Ook leuk op de regenachtige dinsdagochtend
In welke gemeente zouden zij het jawoord hebben gegeven?
Overigens klopt de smiley niet.
So we just called him Fred too
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:11:04 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_62554035
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:49 schreef Cothen het volgende:
Overigens klopt de smiley niet.
Fok! is nog niet homohuwelijk-proof
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:13:21 #107
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_62555675
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Fok! is nog niet homohuwelijk-proof
Die met die hoed moet eigenlijk een tuinbroek aan??
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:16:19 #108
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_62555737
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Fok! is nog niet homohuwelijk-proof
Dat hoeven ze ook niet te worden
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:27:03 #109
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_62556000
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:16 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

Dat hoeven ze ook niet te worden
Waarom niet?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:29:15 #110
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_62556066
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:13 schreef Duvel het volgende:

[..]

Die met die hoed moet eigenlijk een tuinbroek aan??
Ja! En een peuk zware shag. EN kisten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:15:53 #111
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_62560259
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal het trouwens niet ooit hetzelfde gaan aflopen met de PE als met Amsterdam - Arnhem - Düsseldorf - Köln etc? Dat ze dat gaan vervangen door een ICE
Zou zo maar kunnen, een aantal jaar terug zijn de treinnummers omgenummerd naar 14x serie met ICE-intenties. Echter is het vooralsnog daar bij gebleven.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:46:13 #113
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_62560758
quote:
Spoor Groningen-Emmen beter dan stoppen in Stadskanaal

Het verlenging van de in 2010 te starten treinverbinding Groningen-Veendam naar Emmen is bijna zeker gunstiger dan een verlenging die stopt in Mussel­kanaal. Dit is de uitkomst van het scriptie-onderzoek van student Diederick van der Lely onder leiding van professor Jan Oosterhaven van de Rijks­universiteit Groningen. Het belangrijkste voordeel bestaat uit het veel grotere aantal buspassagiers dat overstapt naar de trein bij een verlenging tot Emmen en dat betekent een hogere kaartverkoop voor de vervoerder en een belangrijke winst in reistijd en comfort voor de passagiers.
Meer info en o.a. ook die scriptie zelf: hier
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:12:43 #114
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_62565015
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Meer info en o.a. ook die scriptie zelf: hier
Interessant, maar ik vrees dat het bedrag aan de lage kant is.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 22:27:25 #115
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_62567728
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 21:12 schreef Duvel het volgende:

[..]

Interessant, maar ik vrees dat het bedrag aan de lage kant is.
Ik vond de scriptie zelf nogal mager, voor een RUG-student. HBO, een zesje. Meer niet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_62568275
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik vond de scriptie zelf nogal mager, voor een RUG-student. HBO, een zesje. Meer niet.
Zolang er maar meer spoor komt vind ik het best.
Desnoods (nog meer) Subsidie voor die spoorlijnen.

NL heeft trouwens ook nog 3 HSL nodig en nog wat spoortjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door sander89 op 21-10-2008 22:51:19 ]
............................
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:14:16 #117
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_62569353
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik vond de scriptie zelf nogal mager, voor een RUG-student. HBO, een zesje. Meer niet.
Ik zou meteen combineren met grafen, matrices en Excel.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:18:14 #118
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62569492
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik vond de scriptie zelf nogal mager, voor een RUG-student. HBO, een zesje. Meer niet.
Het zit bomvol met aannames die naar mijn mening te optimistisch zijn en zaken die niet uitgewerkt zijn, een gemiste kans eigenlijk.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator woensdag 22 oktober 2008 @ 06:20:59 #119
155227 crew  Guppy
dus
pi_62572686
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik vond de scriptie zelf nogal mager, voor een RUG-student. HBO, een zesje. Meer niet.
Ik kreeg ook een 6-je voor m'n scriptie Vind ik nog steeds niet eerlijk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_62573164
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:18 schreef Peterselieman het volgende:
Het zit bomvol met aannames die naar mijn mening te optimistisch zijn en zaken die niet uitgewerkt zijn, een gemiste kans eigenlijk.
Dat, plus een nogal kinderlijke hoofdstuktitelkeuze ("Probleemstelling", "Conclusie" etc.). Plus het ontbreken van een kaart/plattegrond met aangegeven over welke trajecten het eigenlijk gaat. Dat gekleurde-vlakjesverhaal wat voor bijlage moet doorgaan is natuurlijk helemaal om te huilen want de legenda is volstrekt onleesbaar.

Oh en die tabel ook Met horizontaal de stations en vertikaal cijfers, die zowel de tijd als de afstand aangeven. Dan heb je ergens gewoon niet begrepen hoe je numerieke gegevens grafisch inzichtelijk maakt

Overigens ook leuk als je afstudeerbegeleider zelf vrolijk komt concluderen dat het helemaal geen zin heeft allemaal

[ Bericht 10% gewijzigd door Dr_Flash op 22-10-2008 09:08:16 ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:18:04 #121
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_62573955
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik vond de scriptie zelf nogal mager, voor een RUG-student. HBO, een zesje. Meer niet.
Mja, veel smijten met modellen en zo, schijnt er bij te horen. Maar hé, ik ben ook maar een onderpresterende HBO'er, dus weet ik veel. Als ik zie hoe de huidige HTS'ers het doen, ben ik blij een oude lul te zijn.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 22 oktober 2008 @ 09:20:03 #122
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_62573991
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 23:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het zit bomvol met aannames die naar mijn mening te optimistisch zijn en zaken die niet uitgewerkt zijn, een gemiste kans eigenlijk.
Er wordt vooral van uitgegaan dat je nog wat hebt aan de sporen die er nu liggen, terwijl je volgens mij moet beginnen met de oude meuk allemaal weg te halen...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:14:17 #123
171807 sir_DERFEL
Everybody needs to get a blimp
pi_62575299
Hai!

vraagje, weten jullie of goederentreinen die van Rotterdam naar Gdansk in de samenstelling veranderen wanneer ze Duitsland en/of Polen binnenkomen?

dankje!
Blimps are pretty pimp!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 oktober 2008 @ 11:16:48 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62576880
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat, plus een nogal kinderlijke hoofdstuktitelkeuze ("Probleemstelling", "Conclusie" etc.).
Dat is helaas een verplichting
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 oktober 2008 @ 11:20:56 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62576991
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:20 schreef Duvel het volgende:

[..]

Er wordt vooral van uitgegaan dat je nog wat hebt aan de sporen die er nu liggen, terwijl je volgens mij moet beginnen met de oude meuk allemaal weg te halen...
Dat moet idd zo'n beetje als je vanuit Zuidbroek komt vanaf de aftakking naar de kalkfabriek in Veendam zit al het een en andere vervangen worden en vanaf station Veendam richting Stadskanaal en Musselkanaal zou alles vervangen moeten worden, wat zeer kostbaar zal worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:36:51 #126
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_62577401
En dan wordt het nog niet eens geëlektrificeerd!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 oktober 2008 @ 11:38:40 #127
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62577452
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:36 schreef Duvel het volgende:
En dan wordt het nog niet eens geëlektrificeerd!
Daarvoor wonen er in dat gebied veel te weinig mensen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:52:42 #128
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_62577906
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Daarvoor wonen er in dat gebied veel te weinig mensen.
Nee, je bekijkt het van de verkeerde kant: daarvoor rijden er te weinig treinen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_62577956
Tja, oorzaak-gevolg verhaal he, komt op hetzelfde neer
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 oktober 2008 @ 12:00:08 #130
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62578168
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:52 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee, je bekijkt het van de verkeerde kant: daarvoor rijden er te weinig treinen.
Zo kun je het ook zeggen

In de scriptie staat ook een rijtijd van 14 minuten over 14 km. Yeah right. Daar kunnen makkelijk 4 minuten af
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:20:11 #131
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_62578762
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:00 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

In de scriptie staat ook een rijtijd van 14 minuten over 14 km. Yeah right. Daar kunnen makkelijk 4 minuten af
Voor een stopdienst met rammelende pokkediesels is een gemiddelde snelheid van 60 niet eens zo slecht.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:25:15 #132
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_62578915
Ik zit zo eens op de Wikipedia te lezen over dienstregeling 2009, maar er is toch iets wat ik wel vreemd vind. De stoptrein van Rotterdam Centraal naar Amsterdam Centraal en verder richting Uitgeest/Alkmaar, word ingekort tot Amsterdam Centraal.
De stoptrein Enkhuizen naar Amsterdam Centraal wordt nu een intercity.

Tot zover is het nog te volgen. Alleen staat er dan ook dat deze twee diensten aan elkaar gekoppeld gaan worden? Wat gaan ze dan doen, de sprinters inzetten op een IC traject of gaat het stoptreintraject met IC materieel bediend worden?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 oktober 2008 @ 12:27:33 #133
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62578988
Klopt, maar hier wordt niet om de 5 km gestopt, dus kan de Vgem vanaf Veendam omhoog. Vergeet niet dat de 22 minuten tussen Groningen en Zuidbroek snel is, omdat er liefst 5 keer gestopt moet worden onderweg voordat de trein in Zuidbroek arriveert. Daarom kunnen er wel wat minuten af en de Vgem omhoog.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 oktober 2008 @ 12:28:29 #134
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62579027
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:25 schreef ikbenik het volgende:
Ik zit zo eens op de Wikipedia te lezen over dienstregeling 2009, maar er is toch iets wat ik wel vreemd vind. De stoptrein van Rotterdam Centraal naar Amsterdam Centraal en verder richting Uitgeest/Alkmaar, word ingekort tot Amsterdam Centraal.
De stoptrein Enkhuizen naar Amsterdam Centraal wordt nu een intercity.

Tot zover is het nog te volgen. Alleen staat er dan ook dat deze twee diensten aan elkaar gekoppeld gaan worden? Wat gaan ze dan doen, de sprinters inzetten op een IC traject of gaat het stoptreintraject met IC materieel bediend worden?
Dat worden dubbeldekkers van het type DD-AR
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:32:37 #135
136283 knars
Teethgrinder
pi_62579144
Daar ben ik dus niet blij mee. Ik forens dagelijks Gouda-Amsterdam Amstel. Die stopper is de enige directe verbinding en DDAR is niet tof om drie kwartier in te zitten.

Niet dat ik veel van die stopper gebruik maak, ik reis doorgaans met de IC over Utrecht
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:41:58 #136
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_62579386
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:32 schreef knars het volgende:
Daar ben ik dus niet blij mee. Ik forens dagelijks Gouda-Amsterdam Amstel. Die stopper is de enige directe verbinding en DDAR is niet tof om drie kwartier in te zitten.

Niet dat ik veel van die stopper gebruik maak, ik reis doorgaans met de IC over Utrecht
Als dat ding tussen Hoorn en Enkhuizen wèl zou stoppen, zou ik een directe verbinding met mijn geboortedorp hebben!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:21:51 #137
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_62580488
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat worden dubbeldekkers van het type DD-AR
Dat meen te toch niet? Hoe willen ze die dienstregeling in stand houden? Het was juist zo nodig dat die sprinters kwamen rijden, die konden tenminste snel genoeg optrekken. En het is ook nog wel redelijk comfortabel.

Nu komt er een traag treintje en ze zitten ook nog eens waardeloos (moet je voorstellen dat je er van begin tot eind in zit!). Naar mijn idee, is dit materieel een van de grote miskopen van de NS. Ik heb zelfs nog liever Mat'64!

Maar goed, de keus zal gemaakt zijn en we moeten er maar mee leven. Ik ben echt benieuwd wat ze dan aanpassen aan de dienstregeling om dit materieel te kunnen inzetten, al vermoed ik dat de NS nog wel eens een hoop geld moet gaan teruggeven vanwege vertragingen, doordat mensen hun overstap niet konden halen.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_62580916
Wat ik wel vet vind aan de nieuwe dienstregeling is dat er straks ook gemoderniseerd stadsgewestelijkmaterieel in Zutphen komt
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:46:04 #139
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_62581188
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Dat meen te toch niet? Hoe willen ze die dienstregeling in stand houden? Het was juist zo nodig dat die sprinters kwamen rijden, die konden tenminste snel genoeg optrekken. En het is ook nog wel redelijk comfortabel.

Nu komt er een traag treintje en ze zitten ook nog eens waardeloos (moet je voorstellen dat je er van begin tot eind in zit!). Naar mijn idee, is dit materieel een van de grote miskopen van de NS. Ik heb zelfs nog liever Mat'64!

Maar goed, de keus zal gemaakt zijn en we moeten er maar mee leven. Ik ben echt benieuwd wat ze dan aanpassen aan de dienstregeling om dit materieel te kunnen inzetten, al vermoed ik dat de NS nog wel eens een hoop geld moet gaan teruggeven vanwege vertragingen, doordat mensen hun overstap niet konden halen.
Tuurlijk zit het waardeloos, maar kijk even verder dan alleen de maximale versnelling, en je moet constateren dat mDDM 140km/h mag, tegen 125 voor SGMm. En dat SGMm die maximale versnelling echt niet over het volle accelleratiegebied volhoudt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:04:56 #140
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_62581712
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef ikbenik het volgende:

[..]

Dat meen te toch niet? Hoe willen ze die dienstregeling in stand houden? Het was juist zo nodig dat die sprinters kwamen rijden, die konden tenminste snel genoeg optrekken.
DDAR-met-loc kan anders behoorlijk snel optrekken hoor, zal niet eens veel verschillen met een Sprinter (volgens sommigen zelfs sneller ).
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:11:11 #141
136283 knars
Teethgrinder
pi_62581884
Tsja, er zijn wel wat delen op het traject waar de snelheid wel omhoog mag t.o.v. een sprinter. Denk alleen al aan Nieuwerkerk - Gouda, Goverwelle-Woerden, Woerden-Breukelen, Breukelen-Abcoude. Dat zijn toch wel wat grotere afstanden dan Alexander-Schollevaar of Bijlmer-Duivendrecht.

Maar dan nog: DDAR suckt.
  Redactie Sport woensdag 22 oktober 2008 @ 15:06:33 #142
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_62583493
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:11 schreef knars het volgende:
Maar dan nog: DDAR suckt.
maar eens afwachten hoe het DDMm wordt dan
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_62583680
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef ikbenik het volgende:

[..]

(moet je voorstellen dat je er van begin tot eind in zit!).
Ik zit er niet heel vaak in (woon in Leeuwarden en zit dus het meest in ICM), maar als ik er toch in moet, dan vind ik het eigenlijk niet eens heel onaardig. Vooral beneden mag ik graag zitten, met name het kleine gedeelte bij de DD-AR'tjes met lok. Heb tot de drgl2007 inging regelmatig Ut - Zl met DD-AR gedaan, omdat ik weer eens de IC naar Zwolle had gemist. Het kan slechter hoor...
pi_62583942
Wat is jullie top-x materieel qua comfort eigenlijk? Daarbij bedoel het binnenlandse materieel van NS, Arriva, Veolia, Syntus enz. die op dit moment rondheiden.

Ik heb niet echt een duidelijk beeld, omdat ik niet in elk soort ingezeten heb of het alweer een lange tijd geleden is.

Van het materieel waarvan ik vaak genoeg in gezeten heb:

1. VIRM
2. ICM
3. ICRm
4. ICMm
5. ICK/ICL
6. DM'90
7. DDM
8. Lint
9. Plan TV

Ik vraag mij namelijk wel een beetje af hoe de anderen zijn, over de GTW heb ik al veel verhalen gehoord, maar over de SGM bijv. hoor ik niet zo veel. Ook zou ik niet weten hoe de Protos is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Nightshadow op 22-10-2008 15:30:35 ]
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:25:03 #145
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_62583977
Ik vind persoonlijk ICR(m) het lekkerste zitten, daarna komt VIRM, dan ICK/ICL, dan DD-AR, daarna Plan V/T. Meer type treinen kan ik me zo niet herinneren.
pi_62584942
Trouwens nog iets, weet iemand hier iets vanaf:
quote:
"Wij gaan met een speciale trein rijden in de dienst waar ook een kinderhoek in komt. Deze trein komt september 2008 in de dienst (een VIRM4). Aan de hand van klantfeedback en onderhoudservaring beslissen we dan of we dit op grotere schaal gaan toepassen in onze bestaande treinen."
pi_62585423
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:56 schreef Nightshadow het volgende:
Trouwens nog iets, weet iemand hier iets vanaf:
[..]
Uit wiens babbeldoos komt dat?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:11:22 #148
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_62585433
Ik weet er niks vanaf, maar het klinkt als een enorm goed idee. Voor kinderen is het leuk om een speelhoek te hebben, dat is stukken leuker dan de hele tijd stil moeten zitten of zich met een boekje of spelletje te moeten vermaken...
pi_62585480
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Uit wiens babbeldoos komt dat?
Bron: http://www.treinreiziger.(...)E9%20in%20de%20trein
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 22 oktober 2008 @ 16:16:10 #150
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_62585583
Zo vaak in de week zitten er toch geen kinderen in de trein, omdat ze op school moeten zitten door de week en alleen op woensdagmiddag, zaterdag en zondag iedereen in de trein wakker kunnen jengelen?
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')