Daarvoor wonen er in dat gebied veel te weinig mensen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:36 schreef Duvel het volgende:
En dan wordt het nog niet eens geëlektrificeerd!
Nee, je bekijkt het van de verkeerde kant: daarvoor rijden er te weinig treinen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daarvoor wonen er in dat gebied veel te weinig mensen.
Zo kun je het ook zeggenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, je bekijkt het van de verkeerde kant: daarvoor rijden er te weinig treinen.
Voor een stopdienst met rammelende pokkediesels is een gemiddelde snelheid van 60 niet eens zo slecht.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de scriptie staat ook een rijtijd van 14 minuten over 14 km. Yeah right. Daar kunnen makkelijk 4 minuten af
Dat worden dubbeldekkers van het type DD-ARquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:25 schreef ikbenik het volgende:
Ik zit zo eens op de Wikipedia te lezen over dienstregeling 2009, maar er is toch iets wat ik wel vreemd vind. De stoptrein van Rotterdam Centraal naar Amsterdam Centraal en verder richting Uitgeest/Alkmaar, word ingekort tot Amsterdam Centraal.
De stoptrein Enkhuizen naar Amsterdam Centraal wordt nu een intercity.
Tot zover is het nog te volgen. Alleen staat er dan ook dat deze twee diensten aan elkaar gekoppeld gaan worden? Wat gaan ze dan doen, de sprinters inzetten op een IC traject of gaat het stoptreintraject met IC materieel bediend worden?
Als dat ding tussen Hoorn en Enkhuizen wèl zou stoppen, zou ik een directe verbinding met mijn geboortedorp hebben!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:32 schreef knars het volgende:
Daar ben ik dus niet blij mee. Ik forens dagelijks Gouda-Amsterdam Amstel. Die stopper is de enige directe verbinding en DDAR is niet tof om drie kwartier in te zitten.
Niet dat ik veel van die stopper gebruik maak, ik reis doorgaans met de IC over Utrecht
Dat meen te toch niet?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat worden dubbeldekkers van het type DD-AR
Tuurlijk zit het waardeloos, maar kijk even verder dan alleen de maximale versnelling, en je moet constateren dat mDDM 140km/h mag, tegen 125 voor SGMm. En dat SGMm die maximale versnelling echt niet over het volle accelleratiegebied volhoudt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Dat meen te toch niet?Hoe willen ze die dienstregeling in stand houden? Het was juist zo nodig dat die sprinters kwamen rijden, die konden tenminste snel genoeg optrekken. En het is ook nog wel redelijk comfortabel.
Nu komt er een traag treintje en ze zitten ook nog eens waardeloos (moet je voorstellen dat je er van begin tot eind in zit!). Naar mijn idee, is dit materieel een van de grote miskopen van de NS. Ik heb zelfs nog liever Mat'64!
Maar goed, de keus zal gemaakt zijn en we moeten er maar mee leven. Ik ben echt benieuwd wat ze dan aanpassen aan de dienstregeling om dit materieel te kunnen inzetten, al vermoed ik dat de NS nog wel eens een hoop geld moet gaan teruggeven vanwege vertragingen, doordat mensen hun overstap niet konden halen.
DDAR-met-loc kan anders behoorlijk snel optrekken hoor, zal niet eens veel verschillen met een Sprinter (volgens sommigen zelfs snellerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Dat meen te toch niet?Hoe willen ze die dienstregeling in stand houden? Het was juist zo nodig dat die sprinters kwamen rijden, die konden tenminste snel genoeg optrekken.
maar eens afwachten hoe het DDMm wordt danquote:
Ik zit er niet heel vaak in (woon in Leeuwarden en zit dus het meest in ICM), maar als ik er toch in moet, dan vind ik het eigenlijk niet eens heel onaardig. Vooral beneden mag ik graag zitten, met name het kleine gedeelte bij de DD-AR'tjes met lok. Heb tot de drgl2007 inging regelmatig Ut - Zl met DD-AR gedaan, omdat ik weer eens de IC naar Zwolle had gemist. Het kan slechter hoor...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:21 schreef ikbenik het volgende:
[..]
(moet je voorstellen dat je er van begin tot eind in zit!).
quote:"Wij gaan met een speciale trein rijden in de dienst waar ook een kinderhoek in komt. Deze trein komt september 2008 in de dienst (een VIRM4). Aan de hand van klantfeedback en onderhoudservaring beslissen we dan of we dit op grotere schaal gaan toepassen in onze bestaande treinen."
Uit wiens babbeldoos komt dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:56 schreef Nightshadow het volgende:
Trouwens nog iets, weet iemand hier iets vanaf:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |