Na ja, er is duidelijk iets misgegaan. Misschien is het handig om eerst even boven water te halen WAT er misgegaan is, en wanneer, en waardoor, voordat we maar weer kosmetisch de boel gaandichttimmeren zonder de onderliggende problemen aan te pakken?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:15 schreef Slarioux het volgende:
Het is een probleem dat sowieso is opgetreden, en ik weet de oorzaak en de achtergrond dus ook niet; er is nog geen onderzoek van welke soort ook naar gedaan. Upload de plaatjes dus rustig, desnoods onder een andere naam.
eigenlijk is dat zo hè, ik heb immers een maandnetabboquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
alsof zoiets bestaat![]()
Onder "ons soort mensen" is ELK traject "jouw traject"
ze zien me aankomenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij Syntus mag je gewoon dikke keutels in de gang draaien
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij Syntus mag je gewoon dikke keutels in de gang draaien
Er rijdt in de spits altijd wel een VIRM met onevenredig veel 1e klas bakken van Den Haag naar Groningen voor de ambtenaren ja. De opvolger van de 4444 eigenlijk. Kan die t geweest zijn?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:55 schreef bork het volgende:
tvptje. Vandaag weer VIRM van Utrecht naar Amersfoort (en verder?), ik kan me niet herinneren dat er een stam veranderd is?
mm, twas vandaag om 14.35 in Amersfoort CS (zat in de trein naar Baarn) en ongeveer 15.24 op Utrecht Overvecht (richting CS).quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er rijdt in de spits altijd wel een VIRM met onevenredig veel 1e klas bakken van Den Haag naar Groningen voor de ambtenaren ja. De opvolger van de 4444 eigenlijk. Kan die t geweest zijn?
Dan zou het de 8498 of de 8499 zijn, maar ik betwijfel of beide stammen nog bestaan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er rijdt in de spits altijd wel een VIRM met onevenredig veel 1e klas bakken van Den Haag naar Groningen voor de ambtenaren ja. De opvolger van de 4444 eigenlijk. Kan die t geweest zijn?
Er bestaan geen 8400'en meer sinds ze allemaal zijn verlengd. Toen zijn volgens mij die extra 1e-klasplaatsen ook weggehaald.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan zou het de 8498 of de 8499 zijn, maar ik betwijfel of beide stammen nog bestaan.
Amen!quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was ik vorige week al op geattendeerd, maar nee. Dat is niet iets voor mij, en ik denk eigenlijk niet dat dat iets is voor iemand van ons. Ze zijn op zoek naar spoorNERDs met als enig doel om spoorNERDs neer te zetten als de meest idiote sociaal gehandicapte debielen die er bestaan (want hey, waarom is een TV-programma anders op zoek naar mensen met kennis van het spoor?). En voor 1000 euro begin ik er zeker niet aan. Ik heb er serieus over zitten denken wat voor bedrag wel genoeg zou zijn om voor de hele natie als een volstrekte idioot met naam en toenaam op TV te willen komen. Tot en met een ton is de enig mogelijke reactie ""
Nee, er zijn geen speciale VIRM's met extra 1e klasse meer. De ambtenaren treinen worden nu met uitwisselingsmat gereden, zodat het VIRM minder ledige kilometers naar Onnen hoeft te maken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er rijdt in de spits altijd wel een VIRM met onevenredig veel 1e klas bakken van Den Haag naar Groningen voor de ambtenaren ja. De opvolger van de 4444 eigenlijk. Kan die t geweest zijn?
Hahahaquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij Syntus mag je gewoon dikke keutels in de gang draaien
Zware overkill zijn die 12 bakken VIRM. Ik gok dat Amersfoort-Utrecht het drukste stukje is en zelfs daar kan je in de achterte bak met 4 man op een verdieping zitten. Hoe relaxt kan treinreizen in de spits zijnquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, er zijn geen speciale VIRM's met extra 1e klasse meer. De ambtenaren treinen worden nu met uitwisselingsmat gereden, zodat het VIRM minder ledige kilometers naar Onnen hoeft te maken.
Dat lijkt me gewoon de Schothorst-Expresse. Daarin zit standaard VIRM in 't weekend.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:13 schreef bork het volgende:
[..]
mm, twas vandaag om 14.35 in Amersfoort CS (zat in de trein naar Baarn) en ongeveer 15.24 op Utrecht Overvecht (richting CS).
ah thx, was overigens een OS-exemplaarquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:31 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat lijkt me gewoon de Schothorst-Expresse. Daarin zit standaard VIRM in 't weekend.
Welkom terug. Ik heb in een boek nog ergens een foto van een Nederlandse cabrio-loc.quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb een hoop diversiteit aan railvoertuigen gezien waaronder cabriomodellen
Foto's!!!quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:Zo terug van Reizen door de UK
Ik heb een hoop diversiteit aan railvoertuigen gezien waaronder cabriomodellen
Is dat nou echt zo erg, treinen in de UK?quote:Op maandag 20 oktober 2008 00:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:Zo terug van Reizen door de UK
Ik heb een hoop diversiteit aan railvoertuigen gezien waaronder cabriomodellen
Waar op die site van dat televisieprogramma kan ik die uitdaging vinden? Ik zie het nergens staan... Ik ken die shit wel uit me hoofd, alvast bedankt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als iemand anders zich geroepen voelt, ga je gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |