*Zucht!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:57 schreef fransbreda het volgende:
Wat bedoel je nou ?
DA"S MIJN TRADEMARK!!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef Afwazig het volgende:
WAAROM TYP JIJ PUNTJES AAN HET EIND VAN EEN UITROEP OF VRAAGTEKEN?![]()
![]()
Wat vind je niet duidelijk, dan?!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Anders maak jij je OP een beetje leesbaarder
Je typt als een mongool op dagverlof, stop daar eens mee.quote:
quote:
Nosh verwoordt het wel aardigquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je typt als een mongool op dagverlof, stop daar eens mee.
Dan moet je in KLB zijn, maar gezien het baggergehalte van dit topic gaat het linea recta naar ONZ !quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Tism het volgende:
Mwha, dit brengt ook geen zoden aan een dijk!! Ik ga me alleen maar steeds meer ergeren!!....
![]()
..
Joepie!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je in KLB zijn, maar gezien het baggergehalte van dit topic gaat het linea recta naar ONZ !
Wat is een klaagbank?quote:
Had je gedacht dat iedereen in ONZ vol medeleven was dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Tism het volgende:
Mwha, dit brengt ook geen zoden aan een dijk!! Ik ga me alleen maar steeds meer ergeren!!....
![]()
..
ik vind remlof nog mildquote:
volgens mij had ik dat ergens eerder gezienquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat is een klaagbank?
Staat die voor de klaagmuur?
we zijn hier toch vol medelevenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Had je gedacht dat iedereen in ONZ vol medeleven was dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nee, daarom poste ik dit topic ook in GC, daar zitten veel mensen met gevoel en medeleven enzo!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Had je gedacht dat iedereen in ONZ vol medeleven was dan?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef Afwazig het volgende:
WAAROM TYP JIJ PUNTJES AAN HET EIND VAN EEN ZIN NA EEN UITROEP OF VRAAGTEKEN?![]()
![]()
Ja, dat is ie ook!..quote:
Ik kan er geen goed subforum voor vinden!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Open er een topic over zou ik zeggen
Dank u wel voor deze zeer gewaardeerde feedback!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:15 schreef remlof het volgende:
Fouten in de TT corrigeren we niet zo snel, dat is de verantwoordelijkheid van de TS. Alleen als het topic echt de moeite waard is en dreigt te worden verziekt door geëmmer over de TT willen we het nog wel eens doen.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:38 schreef appeltjap het volgende:
Ik snap t niet ? Wat is er fout ? -.- !!
quote:Vraagteken
Het vraagteken is een leesteken dat men aan het einde van een vraagzin plaatst, om duidelijk te maken dat het een vraag is. Dit wordt alleen gedaan bij directe vragen, bij indirecte vragen is geen vraagteken nodig.
Bijvoorbeeld:
Hoe laat is het?
Jan vroeg hoe laat het was.
Als men dringend iets wil weten, worden er ook meer vraagtekens achter elkaar geplaatst, al is dit volgens de regels van de Nederlandse grammatica niet toegestaan. Soms worden ze gecombineerd met uitroeptekens (!),
Tussen 't einde van een vraagzin en een vraagteken of uitroepteken hoort geen spatie toegevoegd te worden, ook dit is volgens de regels van de Nederlandse grammatica niet toegestaan.
bijvoorbeeld:
Ben je nou helemaal gek geworden?!
In het Spaans wordt er zowel voor als achter de vraagzin een vraagteken geplaatst, waarbij de eerste op zijn kop wordt neergezet:
¿Qué tal?
Analoog daaraan kent men in het Spaans ¡ en ! om een zin die benadrukt wordt te beginnen en te eindigen.
In strips (en soms tekenfilms) verschijnt er een ? in de denkwolk van iemand die zich iets afvraagt.
Bron.
Echt wel!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:13 schreef appeltjap het volgende:
Ow wacht dit is echt serieus niet boeiend
Die puntjes op het eind, waarom?quote:
Ga je toch lekker met lucifershoutjes de Bismarck in elkaar plakken, als 't je niks interesseert!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:29 schreef appeltjap het volgende:
Ja daarom zeg ik ook dat het serieus niet boeiend is
Ja!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:43 schreef xqlusivv het volgende:
Das zijn trademark..![]()
¿Mag ik vragen hoe oud je bent ?..
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je typt als een mongool op dagverlof, stop daar eens mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |