*Zucht!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:57 schreef fransbreda het volgende:
Wat bedoel je nou ?
DA"S MIJN TRADEMARK!!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef Afwazig het volgende:
WAAROM TYP JIJ PUNTJES AAN HET EIND VAN EEN UITROEP OF VRAAGTEKEN?![]()
![]()
Wat vind je niet duidelijk, dan?!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Anders maak jij je OP een beetje leesbaarder
Je typt als een mongool op dagverlof, stop daar eens mee.quote:
quote:
Nosh verwoordt het wel aardigquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je typt als een mongool op dagverlof, stop daar eens mee.
Dan moet je in KLB zijn, maar gezien het baggergehalte van dit topic gaat het linea recta naar ONZ !quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Tism het volgende:
Mwha, dit brengt ook geen zoden aan een dijk!! Ik ga me alleen maar steeds meer ergeren!!....
![]()
..
Joepie!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je in KLB zijn, maar gezien het baggergehalte van dit topic gaat het linea recta naar ONZ !
Wat is een klaagbank?quote:
Had je gedacht dat iedereen in ONZ vol medeleven was dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Tism het volgende:
Mwha, dit brengt ook geen zoden aan een dijk!! Ik ga me alleen maar steeds meer ergeren!!....
![]()
..
ik vind remlof nog mildquote:
volgens mij had ik dat ergens eerder gezienquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat is een klaagbank?
Staat die voor de klaagmuur?
we zijn hier toch vol medelevenquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Had je gedacht dat iedereen in ONZ vol medeleven was dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nee, daarom poste ik dit topic ook in GC, daar zitten veel mensen met gevoel en medeleven enzo!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:17 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[..]
Had je gedacht dat iedereen in ONZ vol medeleven was dan?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:59 schreef Afwazig het volgende:
WAAROM TYP JIJ PUNTJES AAN HET EIND VAN EEN ZIN NA EEN UITROEP OF VRAAGTEKEN?![]()
![]()
Ja, dat is ie ook!..quote:
Ik kan er geen goed subforum voor vinden!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
Open er een topic over zou ik zeggen
Dank u wel voor deze zeer gewaardeerde feedback!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:15 schreef remlof het volgende:
Fouten in de TT corrigeren we niet zo snel, dat is de verantwoordelijkheid van de TS. Alleen als het topic echt de moeite waard is en dreigt te worden verziekt door geëmmer over de TT willen we het nog wel eens doen.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:38 schreef appeltjap het volgende:
Ik snap t niet ? Wat is er fout ? -.- !!
quote:Vraagteken
Het vraagteken is een leesteken dat men aan het einde van een vraagzin plaatst, om duidelijk te maken dat het een vraag is. Dit wordt alleen gedaan bij directe vragen, bij indirecte vragen is geen vraagteken nodig.
Bijvoorbeeld:
Hoe laat is het?
Jan vroeg hoe laat het was.
Als men dringend iets wil weten, worden er ook meer vraagtekens achter elkaar geplaatst, al is dit volgens de regels van de Nederlandse grammatica niet toegestaan. Soms worden ze gecombineerd met uitroeptekens (!),
Tussen 't einde van een vraagzin en een vraagteken of uitroepteken hoort geen spatie toegevoegd te worden, ook dit is volgens de regels van de Nederlandse grammatica niet toegestaan.
bijvoorbeeld:
Ben je nou helemaal gek geworden?!
In het Spaans wordt er zowel voor als achter de vraagzin een vraagteken geplaatst, waarbij de eerste op zijn kop wordt neergezet:
¿Qué tal?
Analoog daaraan kent men in het Spaans ¡ en ! om een zin die benadrukt wordt te beginnen en te eindigen.
In strips (en soms tekenfilms) verschijnt er een ? in de denkwolk van iemand die zich iets afvraagt.
Bron.
Echt wel!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:13 schreef appeltjap het volgende:
Ow wacht dit is echt serieus niet boeiend
Die puntjes op het eind, waarom?quote:
Ga je toch lekker met lucifershoutjes de Bismarck in elkaar plakken, als 't je niks interesseert!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:29 schreef appeltjap het volgende:
Ja daarom zeg ik ook dat het serieus niet boeiend is
Ja!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:43 schreef xqlusivv het volgende:
Das zijn trademark..![]()
¿Mag ik vragen hoe oud je bent ?..
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je typt als een mongool op dagverlof, stop daar eens mee.
Wat ik zeur??..quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:16 schreef Apollyon het volgende:
Tism loopt dan direct MIJN topic vol te spammen ! Er zit een beest in mijn schoorsteen !
Zeur niet ! Tism ! Voor mij is een spatie VEEL duidelijker en zou VERPLICHT ! Ja, VERPLICHT ! Moeten worden !
"(noot: Gebruik je meer dan één uitroepteken, kies dan voor drie tekens.)"quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:22 schreef Tism het volgende:
Oké!!..Er zit een vraagteken in je schoorsteen!!..
"Als men dringend iets wil weten, worden er ook meer vraagtekens achter elkaar geplaatst, al is dit volgens de regels van de Nederlandse grammatica niet toegestaan."quote:
Nou nou nou, een ban is wel een beetje een overdreven maatregel, wat mij betreft!!!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:36 schreef Apollyon het volgende:
[..]
"(noot: Gebruik je meer dan één uitroepteken, kies dan voor drie tekens.)"http://nl.wikipedia.org/wiki/Uitroepteken
Als je taalpurist bent, doe het dan goed ! ! !
======================
Mijnheer stoort zich aan de spatie tussen sommige leestekens ... zullen we elke gebruiker die dat doet maar direct bannen ?
Waar ik me aan stoor is dat vreselijke geneuzel van mensen en het rotsvaste geloof in drieduizendjaar oude verhalen.
Veel ergeniswekkender dan een stomme spatie aan het einde van een zin ! ! !
jij gebruikt hem anders aardig vaak !!!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Nou nou nou, een ban is wel een beetje een overdreven maatregel, wat mij betreft!!!..![]()
Maar men mag wel ten behoeven van de verloedering van de Nederlandse taal op de feiten gedrukt worden, en er bewust op gewezen worden dat een spatie tussen een vraagzin en een leesteken niet gewenst is!!!..![]()
En een taalpurist mag ik mezelf niet noemen, maar ik irriteer me wel (en terecht) aan 't onjuiste gebruik van de spatie!!!..
Ja, maar wel op een correcte manier!!!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:48 schreef erel het volgende:
[..]
jij gebruikt hem anders aardig vaak !!!..
Kneus van de allerdomste soort bij een uitroepteken en vraagteken zit een puntje in (tip: onderaan). Meerdere vraagtekens en/of uitroeptekens zijn dus niet nodig én ergerlijk, net zoals al je posts in dit topic. Ongetwijfeld ook al je posts maar die ga ik niet bekijken om zo hoofdpijn te vermijden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Nou nou nou, een ban is wel een beetje een overdreven maatregel, wat mij betreft!!!..![]()
Maar men mag wel ten behoeven van de verloedering van de Nederlandse taal op de feiten gedrukt worden, en er bewust op gewezen worden dat een spatie tussen een vraagzin en een leesteken niet gewenst is!!!..![]()
En een taalpurist mag ik mezelf niet noemen, maar ik irriteer me wel (en terecht) aan 't onjuiste gebruik van de spatie!!!..
Ooh!!!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, maar wel op een correcte manier!!!..
Zijn er meer mensen die dat vinden??..quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:03 schreef Tism het volgende:
Zo dom ben ik toch niet?..
miodzio heb ik je ooit wat misdaan ofzo??..![]()
Ja, dus ...quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:41 schreef Apollyon het volgende:![]()
'... zeur??'
Mijn antwoord :
"Als men dringend iets wil weten, worden er ook meer vraagtekens achter elkaar geplaatst, al is dit volgens de regels van de Nederlandse grammatica niet toegestaan."![]()
Van jou geloof ik dat niet, volgens mij adoreer jij mij omdat ik je op een fout in je TT gewezen heb, en dat in je topic gepost heb!..quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vraagteken '... meer vraagtekens achter elkaar geplaatst, al is dit volgens de regels van de Nederlandse grammatica niet toegestaan.'quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:22 schreef Tism het volgende:
Van jou geloof ik dat niet. [Kwestie aangaande twee vraagtekens achter elkaar ...]
Waarom wil je bekend komen te staan door die irritante puntjes op het eind?quote:
Niet eigenlijk!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Waarom wil je bekend komen te staan door die irritante puntjes op het eind?
Het was me al eerder opgevallen, maar dit is gewoon het perfecte moment erover te beginnenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:36 schreef Tism het volgende:
[..]
Niet eigenlijk!..![]()
Maar sinds vandaag schijnt dat ineens een issue te zijn!..![]()
Verder is 't volgens mij nog nooit iemand opgevallen!..
Het is: Dit zet geen zoden aan de dijk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Tism het volgende:
Mwha, dit brengt ook geen zoden aan een dijk!!
I know!..quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:55 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Het is: Dit zet geen zoden aan de dijk.
Nee, ik heb er echt over nagedacht!..quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:37 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]Ik geloof er geen zak van. Je deed het gewoon fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |