quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:21 schreef Jimbo het volgende:
hmm mn gitaar had een beetje last van zn stemming op de G snaar, nu vind ik die knop loszitten dus heb hem wat vaster gedraaid, blijft ie nu beter in zn stemming of is t onzin dati k dat gedaan heb ? t draaien aan de knop ging iig wat moeilijker dus hij lijkt me stroever.
(vaster dus als in t schroefje wat erop zit, niet vaster als in snaar aanspannen)
Goed gedaan, opgelost, slotjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Opnieuw vragen dan maar aangezien k geen andwoord had.
Neeee hoor. Alleen wordt er speciaal bijgezegt dat ik een kijkje moet nemen op gitaarnet, en wie ben ik dan om dat niet te doen, het lijkt me duidelijk dat ik hier al flink aan het lurken ben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh zijn wij weer te min om gelurkt te worden?.
Jat wel wat riffs van julliequote:
maar wat speel je dan? wat heb je? enz.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Neeee hoor. Alleen wordt er speciaal bijgezegt dat ik een kijkje moet nemen op gitaarnet, en wie ben ik dan om dat niet te doen, het lijkt me duidelijk dat ik hier al flink aan het lurken ben.
Vind het zelf ook nog steeds een heel gaaf model maar ik speel er bijna niet meer op en wil een gitaar met humbuckersquote:
Als je all around wilt spelen raad ik aan: Een Boss multipanel voor het bepalen geluid (Boss ME-50 ofzo) En een amp met goede clean channel (denk aan een Roland ofzo)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:58 schreef RemCOW het volgende:
Na bijna 3 jaar op mijn Vox Valvetronix (AD30VT) te hebben gespeeld vind ik dat een nieuwe versterker mag. Eigenlijk is elke stand op de versterker niet echt fantastisch, zowel clean als met overdrive. Na een beetje speuren kwam ik de Orange Tiny Terror Combo tegen en lees goede verhalen er over. Mensen hier ervaring er mee? En welke versterkers zijn vergelijkbaar in die prijsklasse, tussen de 550 en 650 euro? Lees ook dat mensen best tevreden zijn met de Epiphone Valve Junior + cabinet. Beetje jammer dat de zaak in Groningen die niet heeft... Maar tips voor mij? Speel vrij veel verschillende soorten muziek, van Green Day achtig tot aan the Corrs zeg maar
.
Ohja, gitaar is een Epiphone SG Special...
Niet? Hoe verklaar je dit dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:58 schreef RemCOW het volgende:
Lees ook dat mensen best tevreden zijn met de Epiphone Valve Junior + cabinet. Beetje jammer dat de zaak in Groningen die niet heeft...
Tiny Terror, super versterker. Ik heb er 3 weken 1 te leen gehad terwijl mijn Deville voor reparatie weg was. Lekker simpel, 3 draaiknopjes en 2 schakelaars. Altijd wel een leuk geluid. Maar voor het geld zou je ook een goede 2e hands buizen Fender kunnen kopen, wat kwa geluid toch iets beter is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:58 schreef RemCOW het volgende:
Na bijna 3 jaar op mijn Vox Valvetronix (AD30VT) te hebben gespeeld vind ik dat een nieuwe versterker mag. Eigenlijk is elke stand op de versterker niet echt fantastisch, zowel clean als met overdrive. Na een beetje speuren kwam ik de Orange Tiny Terror Combo tegen en lees goede verhalen er over. Mensen hier ervaring er mee? En welke versterkers zijn vergelijkbaar in die prijsklasse, tussen de 550 en 650 euro? Lees ook dat mensen best tevreden zijn met de Epiphone Valve Junior + cabinet. Beetje jammer dat de zaak in Groningen die niet heeft... Maar tips voor mij? Speel vrij veel verschillende soorten muziek, van Green Day achtig tot aan the Corrs zeg maar
.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Moet ik je elementen nog opsturen, of wat
Met je leadpartijen
Woeii die gitaar heb ik ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:58 schreef RemCOW het volgende:
.
Ja, verstuur ze vandaagquote:
Woops, foutje... Had alleen bij de combo's gekeken. Tof, dan kan ik die ook gewoon testen daarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet? Hoe verklaar je dit dan?
http://www.tonika.nl/shop/Product.asp?p=VJRH
http://www.tonika.nl/shop/Product.asp?p=VJCAB
En welke Roland dan bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:11 schreef KaMo het volgende:
[..]
Als je all around wilt spelen raad ik aan: Een Boss multipanel voor het bepalen geluid (Boss ME-50 ofzo) En een amp met goede clean channel (denk aan een Roland ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |