Beter dan..?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:40 schreef KaMo het volgende:
Rare vind ik dat de goedkopere Harley Benton's een betere replica zijn qua body (lijken meer op het origineel)
Punkjunkquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:40 schreef KaMo het volgende:
Rare vind ik dat de goedkopere Harley Benton's een betere replica zijn qua body (lijken meer op het origineel)
quote:
Gibson is volgens mij zo'n zeikbedrijf, volgens mij zouden ze Epiphone nog aanklagen...quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:44 schreef The_Dean het volgende:
Dat is vaak gewoon een copyrightachtig iets. Als het er te goed op lijkt krijg je mogelijk veel gezeik me Gibson. Net als die 'lawsuit' Richwood van Dribbel_'s zanger bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gibson is volgens mij zo'n zeikbedrijf, volgens mij zouden ze Epiphone nog aanklagen...
Langer volgens mij... Auteursrecht is al 80 jaar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maarja, copyrights/patenten gelden maar 20 jaar geloof ik...
De duurdere Harley Benton'squote:
Dat rythm en lead knopjequote:
Nope, patenten maximaal 20 jaar, behalve voor sommige pharmaceutische toepassingen. In veel gevallen gelden patenten slecht 14 tot 17 jaar (verschilt ook van land tot land).quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Langer volgens mij... Auteursrecht is al 80 jaar.
Wel een beetje, mits je overdreven slag doet...quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:21 schreef Moozze het volgende:
Veranderd zo'n slagplaat nou ook de speelervaring?
Is het ook. Ik heb die van mij er gelukkig af gesloopt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Op wat voor manier ?
Deze steekt van de body af lijkt me alleen maar irritant eigenlijk als je enthousiast speelt dat je erop klapt
Dat is tegen de advocaten. Het zijn immers Duitsers, geen Chinezen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
De duurdere Harley Benton's
Vergelijk (let op de bolle body ding boven de hals)
Goedkope:
[ afbeelding ]
Duurdere:
[ afbeelding ]
Ja het klopt dat er meer qua slagplaat enzo opzit... Maar de body klopt nietmeer... Is meer een Tele zo xD
Achja gelukkig vind hij hem zelf wel mooiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is tegen de advocaten. Het zijn immers Duitsers, geen Chinezen..
Ik vind ze er allebij goedkoop uitzien.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:56 schreef KaMo het volgende:
[..]
De duurdere Harley Benton's
Vergelijk (let op de bolle body ding boven de hals)
Goedkope:
[ afbeelding ]
Duurdere:
[ afbeelding ]
Ja het klopt dat er meer qua slagplaat enzo opzit... Maar de body klopt nietmeer... Is meer een Tele zo xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
Doos is er nogquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef Aresdreams het volgende:
diegene die in nederland verkocht worden zullen vast niet illigaal zijn...
maar dan moet je ff uitzoeken wat de frequenties zijn die vrijg gegeven zijn, zit ergens in de 2.4 GHz band...
maar als je voor draadloos gaat, schaf dan gelijk een goed systeem aan, ben je misschien duurder uit, maar dan heb je achteraf minder gezeik met slecht werkend signaal e.d.
iemand nog een AGK draadloos systeem kopen? de doos is bij dean (of verwerkt in friesland als oud papier)
Ongetwijfeld. Maar ik vond ze één keer zien wel genoeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:59 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gaan er hier nog FOK!ers naar Metallica 30 maart?
Hangt er een beetje van af hoe duur de kaartjes zijn want het nieuwe album is wel erg goed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:59 schreef matjuhhh007 het volgende:
Gaan er hier nog FOK!ers naar Metallica 30 maart?
zie doos hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doos is er nog
Prijs, gegevens, foto?
Ik kan me nog herinneren dat je hem kochtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:39 schreef Aresdreams het volgende:
iemand nog een AGK draadloos systeem kopen? de doos is bij dean (of verwerkt in friesland als oud papier)
Ik bewonder je optimismequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:54 schreef Aresdreams het volgende:
dan ben ik wel ff klaar dnek ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |