quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:25 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijn waslijst:
- Orange Rockerverb 50 combo
En ik wil een andere gitaar erbij, maar zou nog niet weten wat voor 1.
Maar dan in negatief en spiegelbeeld.quote:
Voor zover je van.......quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:04 schreef Witchfynder het volgende:
Zo'n flying v brengt indie tenminste naar een hoger niveau..
Ja, als je maar laag genoeg begint...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:04 schreef Witchfynder het volgende:
Dat ligt eraan wát je niet snaptquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:58 schreef Silentalarm het volgende:
Ik snap helemaal niks van de gitaardingen waar jullie het allemaal overhebben. Is dit logisch als je pas 1 jaartje gitaar speelt, of ben ik gewoon dom?
Uhm over soorten gitaren, ik weet wel dat de meeste gibsons goed zijn, en de rare namaak merken wat minder goed, maar ik snap niks van welke modellen nou goud zijn enzo, hetzelfde geld voor de elementen enzo. Jullie noemen allemaal soorten waar ik nog niet eens ooit iets van gehoord heb.quote:
Dat is meestal en LesPaul Goldtopquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:06 schreef Silentalarm het volgende:
maar ik snap niks van welke modellen nou goud zijn enzo
Gewoon veel meelurken hier en op gitaarnet, dan komt het vanzelf goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm over soorten gitaren, ik weet wel dat de meeste gibsons goed zijn, en de rare namaak merken wat minder goed, maar ik snap niks van welke modellen nou goud zijn enzo, hetzelfde geld voor de elementen enzo. Jullie noemen allemaal soorten waar ik nog niet eens ooit iets van gehoord heb.
Ik snap er na 7 jaar ook niks van, gewoon doen alsofquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:58 schreef Silentalarm het volgende:
Ik snap helemaal niks van de gitaardingen waar jullie het allemaal overhebben. Is dit logisch als je pas 1 jaartje gitaar speelt, of ben ik gewoon dom?
Britpop en hoger niveau?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:04 schreef Witchfynder het volgende:
Oh zijn wij weer te min om gelurkt te worden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:22 schreef Silentalarm het volgende:
haha, oke. Ik zal eens gaan kijken op gitaarnet.
Google is your friendquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Uhm over soorten gitaren, ik weet wel dat de meeste gibsons goed zijn, en de rare namaak merken wat minder goed, maar ik snap niks van welke modellen nou goud zijn enzo, hetzelfde geld voor de elementen enzo. Jullie noemen allemaal soorten waar ik nog niet eens ooit iets van gehoord heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |