Wat wou je daarmee zeggen Herman?quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus.......
nee, dit is te gemakkelijk
3 Doors Down - Kryptonitequote:Op zondag 19 oktober 2008 09:53 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben op zoek naar een rocknummer met een leuke solo, alleen niet van te hoog niveau. Speel ongeveer een jaartje gitaar, dus kan nog niet alles spelen.
alvast bedankt.
Helemaal niets...quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat wou je daarmee zeggen Herman?
quote:
smell like teen spirit van nirvana!quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:53 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben op zoek naar een rocknummer met een leuke solo, alleen niet van te hoog niveau. Speel ongeveer een jaartje gitaar, dus kan nog niet alles spelen.
alvast bedankt.
Die kan ik al spelen, in iedergeval bedankt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
smell like teen spirit van nirvana!
Solo is ook makkelijk. Nja weet niet eens of het wel telt als solo trouwensquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als het huis wakker is zal ik hem eens even proberen te spelen. Kijken of het lukt, is in ieder geval wel een vet nummer!
quote:
Samick = god.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat wou je daarmee zeggen Herman?
Nou, wat mij betreft mag mijn ontbijt gestolen worden.quote:
Ik zou upgraden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft mag mijn ontbijt gestolen worden.
Viel mij ook al opquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:08 schreef brother52 het volgende:
vanavond op BBC2
23:20 Imagine - The story of the guitar
Documentaireserie over de geschiedenis en cultuur rondom de gitaar. Bekende gitaristen spreken over de persoonlijke betekenis van de gitaar en hoe elk van hen een eigen geluid ontwikkelde.
Dat vind ik een beetje zonde voor iets wat ik nooit gebruik.quote:
Geen idee, ik zag het net in een ander topic staan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:09 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Dat moet ik gewoon zien!
Trouwens, was die er laatst ook niet eens al op?
Ja, twee weken geleden ook al gemeld, vanavond deel 3 van 3quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:09 schreef matjuhhh007 het volgende:
[..]
Dat moet ik gewoon zien!
Trouwens, was die er laatst ook niet eens al op?
Ja, niet annuleren, ik heb er ook wel belang bijquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:29 schreef brother52 het volgende:
Zijn die docu's een beetje de moeite waard?
Anders kan ik de 'koop' beter meteen annuleren.
Op internetquote:
Ok, over 2 uurtjes liggen ze bij mij in de bus.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, niet annuleren, ik heb er ook wel belang bij
Heb deel 1 gedeeltelijk gezien en gedeeltelijk geslapen [was té gaar voor woorden], en deel twee perongeluk gemist![]()
Dus, mooi blijven kopen
Deel 1 was wel best interessant, ging voornamelijk over de akoestische en het ontstaan wat enzo, en wat over verschillende varianten evan. Deel 2 zou over de electrische gaan, denk dat deel drie over tegenwoordig gaat...
Edoch ben ik tenzeerste verheugd door het feit te kunnen constateren dat er weldegelijk de mogelijk heeft kunnen bestaan om alhier mijn opinie aangaande zessnarige snaarinstrumenten te kunnen delen met de overige fanatici alhier aanwezigquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:52 schreef Jorikjet het volgende:
ja ik dacht, laat ik fok ff checken, maar wat zag ik tot mijn verbazing, vol!! maar hierna moest het terleurstellende feit naar boven komen dat er tot op heden nog geen nieuw topic aangemaakt was
hierop greep ik in!
PM mij ff welke winkel dat is, lijkt mij ook wel interessant om in mijn collectie te hebben.quote:
Juist.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
PM mij ff welke winkel dat is, lijkt mij ook wel interessant om in mijn collectie te hebben..
#@$%^#$%^#$ tiepcholeraquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:48 schreef allsystemshalt het volgende:
Net m'n kahler brug schoongemaakt, wat een bagger zat daartussen zeg![]()
Te ranzig![]()
*Stof sweet huidschilfers plectrumslijpsel en nog veel meer zooi![]()
Maar goed nu weer verder met nieuwe snaren en een schone gitaar![]()
![]()
![]()
Geloof dat P90's wel scheurenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:43 schreef Daantke het volgende:
Iemand ervaring met het geluid van GFS Vintage 59 humbuckers?
Er staat een mooie gitaar op marktplaats met een p90 en die humbucker, hij schijnt nogal warm te klinken maar ik wil weten of er ik ook lekker mee kan scheuren
Zie edit * $@%@%^#& tiepcholeraquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:49 schreef matjuhhh007 het volgende:
khaler brug?
Ga je er ff heen te spelenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:52 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ja maar p90 zat in de nek positie en die humbucker in brug...
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:51 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Zie edit * $@%@%^#& tiepcholera
Dat geldt voor iedereen die ooit nog eens een nieuwe gitaar in zijn/haar bezit krijgt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:57 schreef Aresdreams het volgende:
weer een week dichterbij mijn nieuwe gitaar
* KaMo meldtquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die ooit nog eens een nieuwe gitaar in zijn/haar bezit krijgt.
ik hoef alleen te wachten totdat ie gebouwd is, nog ongeveer 800 euro neer te leggen en dan is tie van mijquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die ooit nog eens een nieuwe gitaar in zijn/haar bezit krijgt.
Krijg je ook constante updates van hoe het met de bouw gaat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik hoef alleen te wachten totdat ie gebouwd is, nog ongeveer 800 euro neer te leggen en dan is tie van mij
Ik gok een SG, of is die hausse inmiddels over?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:16 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort ook een nieuwe [tweedehands] voor mij
Wat het is zeg ik niet, maar denk dat jullie hem wel tof gaan vinden
neuh, maar das niet zo erg, ik kan er lekker rustig op wachtenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Krijg je ook constante updates van hoe het met de bouw gaat?
Dan zal het wel een LesPaul worden.quote:
Ik denk een Telecasterquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zal het wel een LesPaul worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik had opeens nog wat geld over dus ik heb er nog 1 gekochten zwarte deze keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Daan als mijn getuige kan ik zeggen dat ik zaterdag op een heuse Fender Tele heb gespeeld, en dat viel niks tegen moet ik zeggen.quote:
Ik hoor goeie ervaringen met zo'n TTDS kaartjes van www.dealextreme.com, kosten ook geen drol daar en gratis verzonden.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:09 schreef Ewout1 het volgende:
https://sales.teleticketservice.com/FTTS/metallica/gfmform.html
Oftewel: helemaal uitverkocht...quote:¤ 63.00 standing sold out
¤ 44.00 seating sold out
¤ 44.00 standing sold out
Een blauwe nog wel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met Daan als mijn getuige kan ik zeggen dat ik zaterdag op een heuse Fender Tele heb gespeeld, en dat viel niks tegen moet ik zeggen.
Metallic. Geloof ikquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met Daan als mijn getuige kan ik zeggen dat ik zaterdag op een heuse Fender Tele heb gespeeld, en dat viel niks tegen moet ik zeggen.
Direkt maar een speeltje erbij halen.quote:
Groeten terug vanaf mijn oude gare beat up n95!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:05 schreef Daantke het volgende:
groetjes vanaf mijn nieuwe n82!
Dude, Dean overheerscht allesquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Witchfynder het volgende:
Heb jij weleens op een Harley Benton gespeeld dan?
Afwerking is minder goed als Epiphone...quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, Dean overheerscht alles
In alle eerlijkheid, nee, niet bespeeld. Ik schat ze tussen de medium Epiphones...
VX foto?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:43 schreef The_Dean het volgende:
Vol op zijn muil! Zelfs mijn 150 euro VX schopt dat Thomann product's aars man
Mijn aanstaande nieuwe zeker, en een top end Dean al helemaal!
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Witchfynder het volgende:
Heb jij weleens op een Harley Benton gespeeld dan?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:18 schreef The_Dean het volgende:
Daarom schaarde ik ze ook tussen de Epiphones. Geen Gibsons, maar fucking veel 'bang for buck'.
En hoop dat jullie me inmiddels goed genoeg kennen om te weten dat ik niemand zijn shit af zal kraken. Man, ik weet nog hoe trots ik op mijn Amuse was, met zijn plastic fretboard
Beetje dollen hoort er bij.
Daar doelde ik meer opquote:Zo'n jongen helemaal bezig over zijn Harley Benton Les Paul (huiswerk van thomann.de)
Ik dat ding afkraken als slechtste replica ooit ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |