Wat wou je daarmee zeggen Herman?quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus.......
nee, dit is te gemakkelijk
3 Doors Down - Kryptonitequote:Op zondag 19 oktober 2008 09:53 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben op zoek naar een rocknummer met een leuke solo, alleen niet van te hoog niveau. Speel ongeveer een jaartje gitaar, dus kan nog niet alles spelen.
alvast bedankt.
Helemaal niets...quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat wou je daarmee zeggen Herman?
quote:
smell like teen spirit van nirvana!quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:53 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben op zoek naar een rocknummer met een leuke solo, alleen niet van te hoog niveau. Speel ongeveer een jaartje gitaar, dus kan nog niet alles spelen.
alvast bedankt.
Die kan ik al spelen, in iedergeval bedankt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
smell like teen spirit van nirvana!
Solo is ook makkelijk. Nja weet niet eens of het wel telt als solo trouwensquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als het huis wakker is zal ik hem eens even proberen te spelen. Kijken of het lukt, is in ieder geval wel een vet nummer!
quote:
Samick = god.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat wou je daarmee zeggen Herman?
Nou, wat mij betreft mag mijn ontbijt gestolen worden.quote:
Ik zou upgraden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft mag mijn ontbijt gestolen worden.
Viel mij ook al opquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:08 schreef brother52 het volgende:
vanavond op BBC2
23:20 Imagine - The story of the guitar
Documentaireserie over de geschiedenis en cultuur rondom de gitaar. Bekende gitaristen spreken over de persoonlijke betekenis van de gitaar en hoe elk van hen een eigen geluid ontwikkelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |