Dat geldt voor iedereen die ooit nog eens een nieuwe gitaar in zijn/haar bezit krijgt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:57 schreef Aresdreams het volgende:
weer een week dichterbij mijn nieuwe gitaar
* KaMo meldtquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die ooit nog eens een nieuwe gitaar in zijn/haar bezit krijgt.
ik hoef alleen te wachten totdat ie gebouwd is, nog ongeveer 800 euro neer te leggen en dan is tie van mijquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die ooit nog eens een nieuwe gitaar in zijn/haar bezit krijgt.
Krijg je ook constante updates van hoe het met de bouw gaat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik hoef alleen te wachten totdat ie gebouwd is, nog ongeveer 800 euro neer te leggen en dan is tie van mij
Ik gok een SG, of is die hausse inmiddels over?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:16 schreef The_Dean het volgende:
Binnenkort ook een nieuwe [tweedehands] voor mij
Wat het is zeg ik niet, maar denk dat jullie hem wel tof gaan vinden
neuh, maar das niet zo erg, ik kan er lekker rustig op wachtenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Krijg je ook constante updates van hoe het met de bouw gaat?
Dan zal het wel een LesPaul worden.quote:
Ik denk een Telecasterquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zal het wel een LesPaul worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik had opeens nog wat geld over dus ik heb er nog 1 gekochten zwarte deze keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Daan als mijn getuige kan ik zeggen dat ik zaterdag op een heuse Fender Tele heb gespeeld, en dat viel niks tegen moet ik zeggen.quote:
Ik hoor goeie ervaringen met zo'n TTDS kaartjes van www.dealextreme.com, kosten ook geen drol daar en gratis verzonden.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:09 schreef Ewout1 het volgende:
https://sales.teleticketservice.com/FTTS/metallica/gfmform.html
Oftewel: helemaal uitverkocht...quote:¤ 63.00 standing sold out
¤ 44.00 seating sold out
¤ 44.00 standing sold out
Een blauwe nog wel.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met Daan als mijn getuige kan ik zeggen dat ik zaterdag op een heuse Fender Tele heb gespeeld, en dat viel niks tegen moet ik zeggen.
Metallic. Geloof ikquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Met Daan als mijn getuige kan ik zeggen dat ik zaterdag op een heuse Fender Tele heb gespeeld, en dat viel niks tegen moet ik zeggen.
Direkt maar een speeltje erbij halen.quote:
Groeten terug vanaf mijn oude gare beat up n95!quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:05 schreef Daantke het volgende:
groetjes vanaf mijn nieuwe n82!
Dude, Dean overheerscht allesquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Witchfynder het volgende:
Heb jij weleens op een Harley Benton gespeeld dan?
Afwerking is minder goed als Epiphone...quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, Dean overheerscht alles
In alle eerlijkheid, nee, niet bespeeld. Ik schat ze tussen de medium Epiphones...
VX foto?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:43 schreef The_Dean het volgende:
Vol op zijn muil! Zelfs mijn 150 euro VX schopt dat Thomann product's aars man
Mijn aanstaande nieuwe zeker, en een top end Dean al helemaal!
Precies wat ik dachtquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef Witchfynder het volgende:
Heb jij weleens op een Harley Benton gespeeld dan?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:18 schreef The_Dean het volgende:
Daarom schaarde ik ze ook tussen de Epiphones. Geen Gibsons, maar fucking veel 'bang for buck'.
En hoop dat jullie me inmiddels goed genoeg kennen om te weten dat ik niemand zijn shit af zal kraken. Man, ik weet nog hoe trots ik op mijn Amuse was, met zijn plastic fretboard
Beetje dollen hoort er bij.
Daar doelde ik meer opquote:Zo'n jongen helemaal bezig over zijn Harley Benton Les Paul (huiswerk van thomann.de)
Ik dat ding afkraken als slechtste replica ooit ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |