quote:
Grappig, ik merk alleen maar het tegenovergestelde. De anti-rook topics schieten als paddenstoelen uit de grond...quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ach sinds 1 juli hoor ik eigenlijk alleen maar jankende rokers
Is al gecorrigeerdquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:08 schreef DennisMoore het volgende:
Ehm... áls paddenstoelen.
Neuh, blijf jij maar lekker rukken op de fantasie van een zogenaamd langharig neukbeest met twee X-chromosomen. Dan blijf ik me gewoon verbazen over de verslaving van een roker die om 5 uur 's ochtends bij wildvreemden gaat aanbellen om sigaretten te bietsen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:22 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nou kan je wel heel tof de taalnazi uithangen, je blijft een prutser.
Heb je haar het geld gegeven dan? Denk dat het om beetje handgeld ging toch? Wat zei je buurvrouw?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef tonja het volgende:
Dat had ik ook een paar weken geleden, alleen was het overdag en wilde ze ook nog geld.
Nooit gezien die vrouw, maar ze beweerde ook dat ze mijn buurvrouw was.
Nee, kom nou. Bovendien heb ik bijna nooit geld in huis, toen ook niet, en nooit sigaretten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:28 schreef zkr623 het volgende:
[..]
Heb je haar het geld gegeven dan? Denk dat het om beetje handgeld ging toch? Wat zei je buurvrouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |