tv gelderlandquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:20 schreef MrKawada het volgende:
hey weten jullie een goeie stream voor de wedstrijd van vanavond?????????????!????????????????????????
Helaas????????????!?????????????????????????quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:20 schreef MrKawada het volgende:
hey weten jullie een goeie stream voor de wedstrijd van vanavond?????????????!????????????????????????
Shamrockquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:17 schreef BasNijmegen het volgende:
Wie gaan er nog meer in de Eendracht kijken vanavond?
Goede vraag, ik denk zelf overal even druk eigenlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:50 schreef BasNijmegen het volgende:
Waar zal het het drukst zijn met NEC aanhang?
- eendracht
- Shamrock
- Piet huisman
- anders namelijk
- Groningen, Korrewegwijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:50 schreef BasNijmegen het volgende:
Waar zal het het drukst zijn met NEC aanhang?
- eendracht
- Shamrock
- Piet huisman
- anders namelijk
Als het commentaar weer van het bedroevende niveau is als bij Dinamo Boekarest, dan kunnen we hem beter allemaal weer op "mute" zetten...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:24 schreef Greetings het volgende:
[..]
Goede vraag, ik denk zelf overal even druk eigenlijk.
Ik ga zelf maar lekker thuis kijken, kan ik het commentaar prima horen en me beter concentreren. Wil het wel bewust meemaken namelijk.
HJquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:27 schreef Kopbal het volgende:
Voor zenuwen is er een oplossing:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |