abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:57:17 #51
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_62509330
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Even wat offtopic verwijderd
En als het in TTK had gestaan?

Voor de rest een mooie 5e plek en een factor 3 keer meer punten dan vorig jaar
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_62509369
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:57 schreef numero_uno het volgende:

[..]

En als het in TTK had gestaan?

Voor de rest een mooie 5e plek en een factor 3 keer meer punten dan vorig jaar
Het had in TTK en in SES gekund. Niets voor VBL dus
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62510300
Geweldig dat Jack de Gier achterop de shirtjes staat.
Cultheld pur sang
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:45:59 #54
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_62515840
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:35 schreef -J-D- het volgende:
Ik was erg te spreken over Davids. Die speelde wat mij betreft echt goed en stond overal.
Ik ben het niet vaak met je oneens, maar het leek vandaag wel of hij de noppen vergeten was onder te schroeven, zo vaak lag hij plat. Verder vond ik Zomer ook niet sterk.

Man of the Match had ik eerder gezegd ook een andere kandidaat dan El Ak. Wat mij betreft (na een minder begin) was dat Radomski.

En over de wedstrijd: 2e en 3e kwartier mochten we blij zijn dat het 0-1 bleef, was erg slecht toen. 3-1 is mooi, maar wel erg geflatteerd.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:20:50 #55
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62516856
Arek Radomski was in mijn ogen ook de MOTM, samen met Wisgerhof de beste op het veld.
pi_62519980
De bende raast door!
pi_62525027
wat heb ik gister toch weer zitten genieten in de Goffert. Heerlijke pot voetbal. Niet dat het spel zo goed was, maar deze wedstrijd had wel alles in zich. Spanning, strijdlust en veel sfeer. Het publiek stond prima achter het team, en zo hard als gister hoor je de 12e man niet vaak (was echt hard!).

Ik snap niet dat iedereen zo'n kritiek had op Davids. Ok hij gleed een paar keer flink uit, waardoor enkele passes niet aankwamen of zelfs een kans werd ontnomen. Maar wat men niet moet vergeten is het feit dat deze man van grote waarde is. Hij pakt zoveel ballen af en blijft 90 minuten lang de aanval op de tegenstander zoeken. En dit laatste deed hij gister erg goed!

Goed om te zien dat het team zich in de rust weet op te peppen om op basis van strijd de wedstrijd naar zich toe te trekken!

Maar oh oh oh, wat laten die spelers van Vitesse (lees vooral Hofs) zich kennen. Bij het vertrek van de spelers bus, stonden ongeveer 50 NEC supporters, die even kwamen zwaaien en uitlachen. Gaat die Hofs provoceren achter het raampje van de bus. Wat liet hij zich kennen zeg, ongelofelijk.

Heerlijk dat vitesse nog op de cocktailprikker stand staat
pi_62525130
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:04 schreef BasNijmegen het volgende:
Maar oh oh oh, wat laten die spelers van Vitesse (lees vooral Hofs) zich kennen. Bij het vertrek van de spelers bus, stonden ongeveer 50 NEC supporters, die even kwamen zwaaien en uitlachen. Gaat die Hofs provoceren achter het raampje van de bus. Wat liet hij zich kennen zeg, ongelofelijk.
wat een sukkel is het toch
looooooooooooooooool lol
pi_62525149

Erg onprofessioneel inderdaad.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_62526225
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[ afbeelding ]

Erg onprofessioneel inderdaad.
wat een idioot man, meer foto's??
looooooooooooooooool lol
pi_62526881
Veel zeggende foto inderdaad.
pi_62527187
Wtf doet hij dan?
pi_62527410
Middelvinger opsteken, mensen aanwijzen, mensen gebaren in de bus te komen om het uit te vechten, etc.
Kortom.... provoceren. Iets wat je als speler niet moet doen, erg makkelijk te beinvloeden die jongen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:56:54 #64
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62527589
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Middelvinger opsteken, mensen aanwijzen, mensen gebaren in de bus te komen om het uit te vechten, etc.
Kortom.... provoceren. Iets wat je als speler niet moet doen, erg makkelijk te beinvloeden die jongen.
Serieus?

Dat is wel erg triest inderdaad
pi_62527684
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Natuurlijk vind ik het niet kunnen, maar vind het ook wel weer wat hebben

Alleen komt het vrij KANSLOOS over als je met 3-1 afgedroogd ben door je erfvijand en ook nog eens 2 punten hebt
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:10:40 #66
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_62527911
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:45 schreef Mark het volgende:
Ik ben het niet vaak met je oneens, maar het leek vandaag wel of hij de noppen vergeten was onder te schroeven, zo vaak lag hij plat. Verder vond ik Zomer ook niet sterk.

Man of the Match had ik eerder gezegd ook een andere kandidaat dan El Ak. Wat mij betreft (na een minder begin) was dat Radomski.
De Gelderlander is het met me eens

Davids 5
Zomer 5

Radomski 8
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_62528914
Hoppatee Vitesse is geweest, nu kunnen we ons richten op as donderdag. NEC en het Europese avontuur. Ik heb er in ieder geval erg veel zin in. Weet iemand of de wedstrijd weer in de Eendracht wordt uitgezonden op groot scherm?
pi_62529297
Wanneer wordt er is aan Been getrokken als coach?
pi_62530344
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:03 schreef DeVinger het volgende:
Wanneer wordt er is aan Been getrokken als coach?
wat bedoel je precies?
Door andere clubs?

Hij zegt zelf dat er nog geen (formele) uitnodigingen op de mat zijn gevallen. Natuurlijk speculeert men dat hij de nieuwe coach zal gaan worden van Feyenoord (als Verbeek opstapt), maar Been zegt zelf dit seizoen sowieso bij NEC af te maken. Kortom, tot eind van seizoen zal Been bij NEC zijn.
Denk echter dat er voor die tijd meerdere clubs aan de mouw van Been zullen trekken. Echter ligt zijn liefde bij Feyenoord, daar is geen ontkomen aan.
Alleen is er natuurlijk een kans dat er aan het eind van het seizoen bij Feyenoord geen nieuwe coach nodig is. Wanneer dit het geval is, denk ik dat Been in de Goffert zal blijven tot er een plek vrij komt bij feyenoord.
Laten we dus hopen dat Verbeek zo lang mogelijk bij Feyenoord blijft zitten.
pi_62530780
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]

wat bedoel je precies?
Door andere clubs?

Hij zegt zelf dat er nog geen (formele) uitnodigingen op de mat zijn gevallen. Natuurlijk speculeert men dat hij de nieuwe coach zal gaan worden van Feyenoord (als Verbeek opstapt), maar Been zegt zelf dit seizoen sowieso bij NEC af te maken. Kortom, tot eind van seizoen zal Been bij NEC zijn.
Denk echter dat er voor die tijd meerdere clubs aan de mouw van Been zullen trekken. Echter ligt zijn liefde bij Feyenoord, daar is geen ontkomen aan.
Alleen is er natuurlijk een kans dat er aan het eind van het seizoen bij Feyenoord geen nieuwe coach nodig is. Wanneer dit het geval is, denk ik dat Been in de Goffert zal blijven tot er een plek vrij komt bij feyenoord.
Laten we dus hopen dat Verbeek zo lang mogelijk bij Feyenoord blijft zitten.
Ik bedoel niet door zijn vrouw of kinderen nee Als hij Feyenoord nou óók nog aan de praat krijgt is het wel heel ziek.
pi_62531636
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:49 schreef BasNijmegen het volgende:
Weet iemand of de wedstrijd weer in de Eendracht wordt uitgezonden op groot scherm?
Yup. Ik kies zelf voor de Shamrock.

Heb er zin in, al verwacht ik er niet veel van, zal erg moeilijk gaan worden..
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:17:36 #72
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62532825
Been komt naar Feyenoord zodra Verbeek weggaat, tot die tijd blijft hij lekker in Nijmegen.
pi_62533266
Mooi want Verbeek zit nog wel even in Rotterdam.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:52:39 #74
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62540237
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:35 schreef De_Hypotheker het volgende:
Mooi want Verbeek zit nog wel even in Rotterdam.
Inderdaad.

Hoeveel man gaan er eigenlijk naar Zagreb, ging die bus van de HKN nog door?
pi_62540322
Geen HKN-bus
We hebben vanavond besloten de bus voor Zagreb te cancelen. Veel leden hebben inmiddels al vervoer per auto of vliegtuig geregeld. Daardoor zat de bus vanmiddag net voor de helft vol. Te weinig dus om 'm voor een leuk bedrag p.p. te laten rijden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')