En als het in TTK had gestaan?quote:
Het had in TTK en in SES gekund. Niets voor VBL dusquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
En als het in TTK had gestaan?
Voor de rest een mooie 5e plek en een factor 3 keer meer punten dan vorig jaar
Ik ben het niet vaak met je oneens, maar het leek vandaag wel of hij de noppen vergeten was onder te schroeven, zo vaak lag hij plat. Verder vond ik Zomer ook niet sterk.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:35 schreef -J-D- het volgende:
Ik was erg te spreken over Davids. Die speelde wat mij betreft echt goed en stond overal.
wat een sukkel is het tochquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:04 schreef BasNijmegen het volgende:
Maar oh oh oh, wat laten die spelers van Vitesse (lees vooral Hofs) zich kennen. Bij het vertrek van de spelers bus, stonden ongeveer 50 NEC supporters, die even kwamen zwaaien en uitlachen. Gaat die Hofs provoceren achter het raampje van de bus. Wat liet hij zich kennen zeg, ongelofelijk.
wat een idioot man, meer foto's??quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[ afbeelding ]
Erg onprofessioneel inderdaad.
Serieus?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Middelvinger opsteken, mensen aanwijzen, mensen gebaren in de bus te komen om het uit te vechten, etc.
Kortom.... provoceren. Iets wat je als speler niet moet doen, erg makkelijk te beinvloeden die jongen.
Natuurlijk vind ik het niet kunnen, maar vind het ook wel weer wat hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:48 schreef BasNijmegen het volgende:
Middelvinger opsteken, mensen aanwijzen, mensen gebaren in de bus te komen om het uit te vechten, etc.
Kortom.... provoceren. Iets wat je als speler niet moet doen, erg makkelijk te beinvloeden die jongen.
De Gelderlander is het met me eensquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:45 schreef Mark het volgende:
Ik ben het niet vaak met je oneens, maar het leek vandaag wel of hij de noppen vergeten was onder te schroeven, zo vaak lag hij plat. Verder vond ik Zomer ook niet sterk.
Man of the Match had ik eerder gezegd ook een andere kandidaat dan El Ak. Wat mij betreft (na een minder begin) was dat Radomski.
wat bedoel je precies?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:03 schreef DeVinger het volgende:
Wanneer wordt er is aan Been getrokken als coach?
Ik bedoel niet door zijn vrouw of kinderen neequote:Op maandag 20 oktober 2008 15:43 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
wat bedoel je precies?
Door andere clubs?
Hij zegt zelf dat er nog geen (formele) uitnodigingen op de mat zijn gevallen. Natuurlijk speculeert men dat hij de nieuwe coach zal gaan worden van Feyenoord (als Verbeek opstapt), maar Been zegt zelf dit seizoen sowieso bij NEC af te maken. Kortom, tot eind van seizoen zal Been bij NEC zijn.
Denk echter dat er voor die tijd meerdere clubs aan de mouw van Been zullen trekken. Echter ligt zijn liefde bij Feyenoord, daar is geen ontkomen aan.
Alleen is er natuurlijk een kans dat er aan het eind van het seizoen bij Feyenoord geen nieuwe coach nodig is. Wanneer dit het geval is, denk ik dat Been in de Goffert zal blijven tot er een plek vrij komt bij feyenoord.
Laten we dus hopen dat Verbeek zo lang mogelijk bij Feyenoord blijft zitten.
Yup. Ik kies zelf voor de Shamrock.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:49 schreef BasNijmegen het volgende:
Weet iemand of de wedstrijd weer in de Eendracht wordt uitgezonden op groot scherm?
Inderdaad.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:35 schreef De_Hypotheker het volgende:
Mooi want Verbeek zit nog wel even in Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |