Toen ik zag dat het topic kleiner was geworden en jouw naam als laatste poster stond was ik al bang dat de plaatjes weg warenquote:Op zondag 19 oktober 2008 01:27 schreef Biogarde het volgende:
Troep verwijderd. Klessebessen kan op MSN.
Babes & Hunksquote:Op zondag 19 oktober 2008 02:12 schreef DeX090 het volgende:
TVP. Hoop dat er nog plaatjes komen. Had zelf ook een MILF van 29. Mijn god, geniaal in bed...
MILFs.![]()
![]()
Je mag toch wel een voorbeeldje posten...quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
KLB is geen post hier-MILFS-forum.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:57 schreef PP. het volgende:
Ja gadverdamme, vrouwen met ervaring en een eigen mening, wie wil dat idd nou neuken..
Monica Belluci ftw. klaar slotjequote:Op zondag 19 oktober 2008 00:38 schreef DrDarwin het volgende:
Vrouwen met ervaring verdienen mannen met ervaring.
De afkorting MILF doet echte vrouwen tekort.
Die afkorting is dan ook uitgevonden door loosers die geen idee hebben hoe een echte vrouw behandeld wenst te worden maar door kleuters die denken dat alle vrouwen in katzwijm vallen voor de jeugdige goodlooks van de gemiddelde achttienjarige.
Sommige vrouwen doen dat, echte vrouwen weten wel beter.
Een 17 jarige...
[ afbeelding ]
in bed is leuk, een 42 jarige...
[ afbeelding ]
vergeet je nooit meer....
Oedipus ftwquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:57 schreef BrtM het volgende:
Omdat MILFS ze het moedergevoel kunnen geven wat ze bij hun eigen moeder gemist hebben?
QFTquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:55 schreef Catch_me het volgende:
Waarom zou je geilen op een uitgelubberde kut van een wijf van 45 (we hebben het niet over tienermoeders) terwijl je ook een jong blaadje kan pakken
![]()
Iemand van 29 milf noemen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:12 schreef DeX090 het volgende:
TVP. Hoop dat er nog plaatjes komen. Had zelf ook een MILF van 29. Mijn god, geniaal in bed...
MILFs.![]()
![]()
Iemand met een dochter van 3 geen moeder noemen.quote:
quote:
Maar er is toch niks mis met een mooi plaatje? We zitten inmiddels allemaal op breedband, ik denk dat de computer van de meesten hier wel plaatjes aankunnen....quote:Op zondag 19 oktober 2008 02:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Babes & Hunks
KLB is geen post hier-MILFS-forum.
Waarom zou je niet gewoon van jongedames kunnen houden?quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:34 schreef Beauregard het volgende:
TS lijdt aan homofilie?
Dus omdat ik op dames van mijn eigen leeftijdscategorie val ben ik een homo, okquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:34 schreef Beauregard het volgende:
TS lijdt aan homofilie?
Die zou ik m'n bed niet uit trappenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:46 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Mother () of all MILFs:
[ afbeelding ]
Verkapt-je-eigen-topic-kicken-postquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:49 schreef Herald het volgende:
alle moeders moeten dood!
Stelling: vrouwen na hun 40ste verjaardag in laten slapen
jongere 'chicks' als in jonger dan 11 zekerquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:03 schreef Leatherneck het volgende:
De meeste jongere chicks kunnen m'n grote pik niet handelen, dus stap je automatisch over op de wat oudere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |