Jeh dan ligt het aan de router hequote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb het ook... Sinds een paart weken een router. Me pc aangesloten via de 1e lan uitgang van de router, helft van de sites laad niet... Ook het usenet wil niet verdergaan dan 1 lijntje met de router... Rechtstreeks vanuit modem geen probleem!
Is er al een oplossing, heeft geen zin de helpdesk te bellen...
Ik heb een sitecom wl-161... En heb niet gedownd naar de router nog... Ik heb bij instelhulp de casema settings gebruikt, aangezien ik dat heb... Nu ziggo maar, je weet wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Welke router en heb je de laatste firmware al in de router staan?
Goh, zou je denken... Als je niets nuttigs hebt te melden ga dan even lekker belletjetrekken ofzo...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh dan ligt het aan de router hedat zie je toch
En nog je antwoord weghalen ook... Je dacht ook, een reset zal hij wel gedaan hebbenquote:
Me overbuur en me iphone willen namelijk ook online...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:47 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom doe je niet gewoon direct verbinden en dan downloaden ?
Gaat wat sneller
De modems zijn besteld....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Wanneer komt Ziggo nou eens met 120mbps internet?
Laatste firmware en je probleem is opgelost.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik heb een sitecom wl-161... En heb niet gedownd naar de router nog... Ik heb bij instelhulp de casema settings gebruikt, aangezien ik dat heb... Nu ziggo maar, je weet wat ik bedoel...
[..]
Goh, zou je denken... Als je niets nuttigs hebt te melden ga dan even lekker belletjetrekken ofzo...
Ik weet niet, heb alleen het persbericht gelezen dat ze Arris docsis 3 modems gekocht hebben.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En wanneer zijn ze klaar om verzonden te worden naar de klant
Maar ach, het zal sowieso wel redelijk aan de prijs zitten. UPC is toch iets van 80 euro per maand?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb alleen het persbericht gelezen dat ze Arris docsis 3 modems gekocht hebben.
Nog wel....quote:Op zaterdag 17 januari 2009 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ach, het zal sowieso wel redelijk aan de prijs zitten. UPC is toch iets van 80 euro per maand?
Was al gelukt, maar thanks!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laatste firmware en je probleem is opgelost.
Internet gaat wel, maar mail is al een tijdje één grote droeftoeterij. Mijn kabelverbinding is 'gratis' opgekrikt naar (geloof ik) 10 MB, maar daar merk ik tot op heden weinig van...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar uiteraard géén storings melding op hun website...
Ach, Nederland kennende zullen die prijzen echt niet meteen (drastisch) omlaag gaan hoor. Maar dat hoop ik wel natuurlijk.quote:
Entochentochentoh... Toen Ziggo nog Multikabel was werkte alles gewoon probleemloos.quote:
Ja, doodziek word je van dit soort grappen. Xs4all is cool, goeie keus, heb het al jaren en ik lig er echt zelden uit. 1 keer een avondje gebeurd (landelijke storing), waarna xs4all een excuus brief stuurde met een te kiezen kado ter compensatie. Echt topquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:20 schreef MeneerMuis het volgende:
The story met Ziggo goes on and on![]()
Probeer ik opnieuw te bellen, staat er weer een wachtrij van gemiddeld 12 minuten.
U got to be fucking kidding me![]()
Je mot je sitecom updaten zeggen ze..........quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:04 schreef RudyCarell het volgende:
Ik heb het ook... Sinds een paart weken een router. Me pc aangesloten via de 1e lan uitgang van de router, helft van de sites laad niet... Ook het usenet wil niet verdergaan dan 1 lijntje met de router... Rechtstreeks vanuit modem geen probleem!
Is er al een oplossing, heeft geen zin de helpdesk te bellen...
Exact mijn verhaal. Ben uiteindelijk naar een vriend in een telecomzaak gegaan, die had een nummer van Ziggo voor als zo'n bedrijf met een klant en abbonement staat. Ik sta verdomme naast hem terwijl hij zegt "Dus bij deze is meneer Akwableet afgesloten van Ziggo internet en televisie? Oke mooi, dankuwel". 2 maanden later gewoon weer n rekeningquote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:20 schreef MeneerMuis het volgende:
The story met Ziggo goes on and on![]()
Ben inmiddels overgestapt op xs4all wat me prima bevalt![]()
Nu is alleen het probleem dat mijn telefonische opzegging via Ziggo niet verwerkt is, wat ruikt naar pure oplichting![]()
Zit er dus wéér een extra maand aan vast, heb immers geen opzegbrief gekregen en me internet werkt nog steeds.
Sta ik net vrolijk 15min in de wacht om iemand aan de lijn te krijgen zodat ditmaal me opzegging wel correct verwerkt gaat worden, verbreekt diegene direct de verbinding![]()
Probeer ik opnieuw te bellen, staat er weer een wachtrij van gemiddeld 12 minuten.
U got to be fucking kidding me![]()
Ik moet me nog even inhouden en dan ben ik eindelijk van die tyfus tering bagger provider af![]()
Holy crap, dat heb ik bij @home/ziggo idd nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, doodziek word je van dit soort grappen. Xs4all is cool, goeie keus, heb het al jaren en ik lig er echt zelden uit. 1 keer een avondje gebeurd (landelijke storing), waarna xs4all een excuus brief stuurde met een te kiezen kado ter compensatie. Echt top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Vlot zat hoor. Veel belangrijker is een goede ping, goede DNS server en betrouwbare mail. Dat laatste heeft @home pardon Ziggo niet echt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:25 schreef Renesite het volgende:
Het is ook wel 1/3e lager dan normaal![]()
[ afbeelding ]
Mja, dat die kneuzen eerst maar eens zorgen dat ze wat betere dekking krijgen, ik kan bij Xs4all voor 40 euro in de maand een 8 mbit lijntje krijgenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:55 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb eindelijk mijn bevestiging binnen van het opzeggen
Inmiddels twee maanden Xs4all wat perfect werkt inclusief een gratis laptop![]()
Dit is so far mijn beste keuze die ik gemaakt heb dit jaar. Mijn enige hoop is dat de oplichters van Ziggo dik verlies gaan draaien en dat elke medewerker zo spoedig mogelijk hun baan zal verliezen.
Ik heb bij mijn moeder thuis vijf jaar xs4all gehad, en één keer een korte downtime periode gehad. Hierdor dus ook maar één maal moeten bellen met de klantenservice.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mja, dat die kneuzen eerst maar eens zorgen dat ze wat betere dekking krijgen, ik kan bij Xs4all voor 40 euro in de maand een 8 mbit lijntje krijgen![]()
Wat zou dat in de praktijk zijn 4 mbit? Over oplichterij gesproken
Ik heb met Ziggo ook het nodige te stellen gehad, maar ik maak me echt geen illusies dat het bij andere providers oh zo veel beter is.![]()
In de praktijk is het zo dat als het goed werkt het doorgaans ook wel goed blijft werken, maar gaat het eens een keertje mis, ja dan heb je doorgaans niet zoveel aan de kneuzen van de helpdesk. Dat is eerlijk gezegd met zo'n beetje elk bedrijf in elke branch waar ik ervaring mee heb zo. Je belt of mailt toch altijd met een callcenter wat gewoon zo'n beetje los staat van de rest van het bedrijf. Ze kunnen hun standaard lijstje afwerken en als het dan niet opgelost is heb je een probleem doorgaans.
Zie dit topic over xs4all, 80-100 kilobyte, dat is natuurlijk echt om te janken, dat noem ik niet eens meer internetten.... Xs4all only sinds een week erg traag!!
Moraal van het verhaal, als je gezeik hebt met een provider, wisselen totdat je er een vindt waarbij het goed werkt, bureaucratisch gezeik met overstappen/verhuizen/whatever zal je bij elke provider hebben, in zo'n geval is het gewoon hopen dat het allemaal goed gaat.
Oh, dus XS4All scant mijn netwerk op virussen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:54 schreef lobotm het volgende:
xs4all verbreekt gewoon je verbinding als ze denken een virus te hebben aangetroffen op jouw netwerk haha
Heb nu ook ziggo werkt op zich wel aardig hoor ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Dat zijn UPC medewerkers. ZE KOMEN JE HALEN!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:47 schreef Beelzebufo het volgende:
Alle mensen die klagen overZiggo
kunnen er gewoon niet mee omgaan.
Ziggo! Ziggo! Ziggo!
[edit]
Momentje, er wordt aan de deur gebeld. Er lijken mannen in witte jassen voor de deur te staan![]()
![]()
[/edit]
* Beelzebufo vouwt nog snel een hoedje van aluminiumfolie en kruipt onder de bank weg.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:37 schreef henrydg het volgende:
[..]
Dat zijn UPC medewerkers. ZE KOMEN JE HALEN!
Bij ons is het ook erg wisselvallig. Dan weer een dagje perfect, dan weer drie weken elke dag 10x de modem/router resetten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Na jaren een stabiele lijn gehad te hebben ligt hij er nu om de haverklap uit. Monteur al langs geweest maar net díe dag liep het als een trein
Ik vind het geen klacht maar ik betaal voor 25 MB/s. Het gaat om het principequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:33 schreef Marvelous het volgende:
na anderhalf jaar ziggo nog steeds 0 klachten
Dat heb ik ook altijd wanneer ik bij mijn ouders op internet zit (zij hebben dus ziggo).quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij ons is het ook erg wisselvallig. Dan weer een dagje perfect, dan weer drie weken elke dag 10x de modem/router resetten.
Bij mij is dat ook bij mijn ouders. Mijn vader vindt het onderhand heel normaal om 5 keer te moeten refreshen voor er een pagina opentquote:Op zondag 28 maart 2010 19:15 schreef heartwork het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd wanneer ik bij mijn ouders op internet zit (zij hebben dus ziggo).
Mijn ouders vinden dit ook heel normaal :
'Oh maandagmorgen ligt hij er altijd van 9 tot 1 uit' of
' ze zullen wel ergens aan de weg bezig zijn'
En wanneer je dan de helpdesk belt ligt het probleem altijd aan hun computer (mac).
Dag-zeer-slecht-Nederlands-sprekende-klantenservice
Draadloos misschien? Dat scheelt bij mij nogal.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:25 schreef ManianMan het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zou dus 25 MB/s moeten zijn.
Upload is ook aan de lage kant![]()
Is dat nou zo'n 'tot 20mb adsl-lijn'?quote:
Kabelquote:Op zondag 28 maart 2010 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat nou zo'n 'tot 20mb adsl-lijn'?
En hoeveel hoort het eigenlijk te zijn? Dit is echt dramatisch jaquote:
Internet Z1quote:Op zondag 28 maart 2010 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hoeveel hoort het eigenlijk te zijn? Dit is echt dramatisch ja
Dus eigenlijk is het nog te snel???quote:Op zondag 28 maart 2010 20:25 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Internet Z1
¤ 19,95 per maand
* down 3 Mbit/s
* up 0.5 Mbit/s
Ja, morgen ff bellen...quote:Op zondag 28 maart 2010 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het nog te snel???![]()
Draadloos?quote:Op maandag 29 maart 2010 18:25 schreef afcajos het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier betaal je dan 65 euro pm voor.
Haal hier hetzelfdequote:Op zondag 28 maart 2010 20:20 schreef Fratz het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vandaag weer eens netjes, het schommelt nogal eens heen en weer hier, vooral door de week.
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:39 schreef Biogarde het volgende:
Ah, wordt al beter![]()
[ afbeelding ]
Utrecht -->> Amsterdam.
Ook op vaste pc geprobeerd. Met gigabit netwerk. Draadloos haal ik normaal ook wel 25mbit bij speedtestquote:
Nou, hier kun je een klacht over indienen.... Of teruggaaan naar een goedkoper abonnement.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:03 schreef Gummibeer79 het volgende:
Telfort 20 mb... is in de praktijk:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
yup is hier ook zo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Niets zo ergerlijk als een haperende internetverbinding.![]()
HIer ook, ik hoor dan mijn router klikken en weet dat ik dan minstens 2 minuten geen internet heb. 't is zo erg geworden dat ik er inmiddels op anticipeer en altijd meerdere pagina's in tabbladen open; zodat, mocht die klik er komen, ik gewoon door kan lezen in die tussentijd.
Elk uur is het raak, soms elk half uur. Een iso downloaden moet soms met meerdere pogingen.....
Dat gaan ze bij KPN nou doen hoorde ik, via glasvezel, upload = download (tot 100mb)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:30 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik wou alleen dat me upload net zo snel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |