abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2008 @ 02:45:50 #31
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62497549
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 02:44 schreef mijndochters het volgende:
ik ga ook naar een ander
het gaat goed op tijden dat er niemand op internet zit.
door de week na 5 uur en in het weekend is het drama.
aantal keren over gebeld, krijg je dat reset verhaal.
nu werkt het oke maar morgen als iedereen erop zit kan het weer waardeloos zijn en moet je resetten of ligt het aan je router, lulverhaal dus
iemand een goede andere provider?
XS4ALL. Wel wat duurder, maar perfecte service en nooit off.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62497551
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 02:45 schreef PDOA het volgende:
Hier werkt het ook weer, maar de vraag is: voor hoe lang?
Hoe langer je lid bent hoe gebeitelder je in het bestand staat!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62497646
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 02:46 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hoe langer je lid bent hoe gebeitelder je in het bestand staat!
Ik ben al lid sinds het Wanadoo-tijdperk maar ik denk niet dat dit Ziggo iets uitmaakt. Die lui zien alleen maar $$ in hun ogen om er zoveel mogelijk klanten in te luizen.

En als je al eens belt om te klagen dan krijg je zo'n antwoord als 'Oh, dan moet u even uw modem resetten, dan werkt het wel weer!'. Tjongejonge, alsof ik daar zelf niet op ben gekomen om dat te doen!

Ik belde ze vorige week om te klagen over het voortdurende DNS-probleem van Ziggo. Alle IP-adressen die beginnen met 94 (zoals de mijne) hebben soms het probleem dat bepaalde websites niet laden omdat dit IP-adres niet wordt geregistreerd. Het bleef akelig stil aan de andere kant.

'DMS? Eh, dat zegt me niks... Ik ga het even navragen!'

Die lui bij de helpdesk zitten er alleen maar om de telefoon op te nemen, niet om de klant te helpen.

[ Bericht 6% gewijzigd door PDOA op 19-10-2008 03:03:16 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2008 @ 08:56:40 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62498499
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 23:44 schreef Juup© het volgende:

[..]

Joh alsof UPC dat wel doet dan
Ik weet het niet, ik heb geen UPC.
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 00:21 schreef kwaakvaak het volgende:
Het gezeik met ziggo is dat hun DNS servers zo gammel als een ouwe mercedes zijn. Ik heb in de router de DNS van ziggo vervangen door de ip's van die van opendns en voila.. sites openen weer vlotjes.

Achterlijke gladiolen bij ziggo zijn al 2 maanden bezig met installeren van hun DNS server, volgens mij werken er mensen met een gezamelijk IQ van 10., Hoe fokking moeilijk is het installeren en configuren van een DNS server nu..
Aangezien ik al maanden andere (non-recursive) DNS' heb ingesteld was dat nu niet niet het geval.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2008 @ 08:57:51 #35
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62498502
Overigens is het hier weer snel. Dat moet ik ze nageven. Ik heb ooit bij versatel gezeten.... Als daar vrijdagmiddag na 3'en een storing begon wist je zeker dat je pas op maandag weer internet had. En gek genoeg hadden ze bijna elke vrijdag een storing....
pi_62498612
Hier hetzelfde. Gaat weer prima. En die DNS van ziggo gebruik ik ook niet.
pi_62498617
Dubbeltje-eerste rij.

Mensen zien wat reclame en een leuke aanbieding en verwachten dan dat ze voor een habbekrats internet hebben wat zonder storingen werkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Halcon op 19-10-2008 09:21:05 (typo) ]
pi_62499185
Nou eh, als je dit leest, zakt je broek nog iets verder af:
quote:
Nog altijd problemen bij Ziggo
Uitgegeven: 17 oktober 2008 20:25
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2008 00:01

AMSTERDAM - Een half jaar na de fusie van Casema, Athome en Multikabel heeft kabelbedrijf Ziggo nog altijd last van kinderziekten.
ANP

Dat meldt RTV Utrecht vrijdag.

Afgelopen zomer beloofde Ziggo beterschap, maar nog altijd krijgt het bedrijf te maken met veel klachten. Vooral in de regio Utrecht zou de ellende groot zijn: mensen kunnen niet bellen, niet internetten en de helpdesk is vaak slecht bereikbaar. Wachttijden kunnen oplopen tot 20 minuten.

Storing

Ziggo zegt last te hebben gehad van een storing. Vorige week werden daardoor zo'n vierhonderdduizend gebruikers getroffen. Een woordvoerder van de internetprovider, Gradus Vos, zegt dat er 'bikkelhard gewerkt wordt aan oplossingen'. "Ik weet dat gebruikers daar weinig aan hebben, want die ondervinden gewoon problemen, maar meer dan bikkelhard werken kunnen wij ook niet."

Over de oorzaak van de voortdurende haperingen is Vos kort. "Wat we gezien hebben is dat de problemen die we vier maanden geleden hebben aangepakt, minder zijn geworden, terwijl aan de andere kant nieuwe problemen boven water zijn gekomen."

Wanneer de problemen definitief verholpen zijn, kon Vos niet zeggen.
pi_62499263
Gradus.
pi_62499381
Eej, Veldmuis, waarom bundelen jullie je krachten niet, om vervolgens tegen een wereldsalaris de problemen bij Zuchtto op te lossen?
pi_62499489
LOL Ziggo.. Je neemt toch geen abbo bij een bedrijf dat Ziggo heet? Hoe kansloos is dat!
they call me mr lover lover!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2008 @ 11:25:23 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62499646
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 10:41 schreef Apuleius het volgende:
Nou eh, als je dit leest, zakt je broek nog iets verder af:
[..]
Vooral jammer dat de helpdesk verwijst naar 3e leveranciers van hardware.
pi_62499739
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Vooral jammer dat de helpdesk verwijst naar 3e leveranciers van hardware.
Hmm, ze hadden geen idee meer met wat voor smoes ze nog aan konden komen dus.
  zondag 19 oktober 2008 @ 11:44:07 #44
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_62499839
'k vind dat resetten om dingen op te lossen ook geen oplossing. Net als Windows: even rebooten en t werkt weer. Maar dan is er toch fundamenteels iets niet goed?
'k Zit bij xs4all; mijn router al in geen maanden gereset, mijn linux machines hebben ook zonder mankeren een retehoge uptime, en 't hobbelt allemaal trouw door zonder een kuch of een proest.
How can I make this topic about me?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2008 @ 11:57:09 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62500043
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 11:44 schreef gebrokenglas het volgende:
'k vind dat resetten om dingen op te lossen ook geen oplossing. Net als Windows: even rebooten en t werkt weer. Maar dan is er toch fundamenteels iets niet goed?
'k Zit bij xs4all; mijn router al in geen maanden gereset, mijn linux machines hebben ook zonder mankeren een retehoge uptime, en 't hobbelt allemaal trouw door zonder een kuch of een proest.
Het fundamentele is dat een hardware device een beperkte periode broadcast voor een verlenging van de lease. Komt er geen ack, vervalt de lease en stopt de zooi ermee. Je zal dan die router/modem actief moeten gaan vertellen op zoek te gaan naar een nieuwe lease. Ergo... rebooten.

Als alle services goed zouden draaien staat niets een lange uptime in de weg.

Bij huis tuin en keuken routers kan je nog tegen problemen aanlopen met enorm veel verbindingen, waardoor de NAT table volloopt en de router traag wordt of zelfs crasht. Simpelste oplossing is dan ook een reboot. Uiteraard is voorkomen beter dan genezen dus beperk het maximaal aantal connecties die je router moet opzetten. Met een linux bak als router zal je dat laatste probleem minder snel hebben omdat die waarschijnlijk met iets meer werkgeheugen is uitgerust dan die 8 of 16MB SDRAM in een gemiddelde router.
pi_62500787
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 02:45 schreef Biogarde het volgende:

[..]

XS4ALL. Wel wat duurder, maar perfecte service en nooit off.
net mn ziggo opgezegd, zodra ik een bevestiging heb van de einddatum XS4ALL bestellen
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_62501273
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:20 schreef Halcon het volgende:
Dubbeltje-eerste rij.

Mensen zien wat reclame en een leuke aanbieding en verwachten dan dat ze voor een habbekrats internet hebben wat zonder storingen werkt.
Ziggo is echt niet zo goedkoop hoor,als je het vergelijkt met vergelijkbare diensten.
pi_62501306
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ziggo is echt niet zo goedkoop hoor,als je het vergelijkt met vergelijkbare diensten.
Volgens mij ook niet nee. Nu werkt alles hier wel weer redelijk maar ik denk dat ik ook maar eens ga kijken voor iets anders.
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:14:25 #49
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62501341
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:20 schreef Halcon het volgende:
Dubbeltje-eerste rij.

Mensen zien wat reclame en een leuke aanbieding en verwachten dan dat ze voor een habbekrats internet hebben wat zonder storingen werkt.
Zo goedkoop is Ziggo niet.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62501345
UPC works fine.
En derde dienst gratis bij Triple Play.
TV+Vaste telefonie+Internet

Redelijke prijzen ook. Maar UPC is zeker regio gebonden?
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:16:03 #51
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62501383
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:14 schreef IHVK het volgende:
UPC works fine.
En derde dienst gratis bij Triple Play.
TV+Vaste telefonie+Internet

Redelijke prijzen ook. Maar UPC is zeker regio gebonden?
Yes.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62501814
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:41 schreef mijndochters het volgende:

[..]

net mn ziggo opgezegd, zodra ik een bevestiging heb van de einddatum XS4ALL bestellen
Nice, ik ga per 4 november over naar telfort.
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:47:42 #53
141482 Q.
JurassiQ
pi_62502036
Zoooo blij dat ik die zooi heb opgezegd. !
For great justice!
pi_62502171
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:47 schreef Q. het volgende:
Zoooo blij dat ik die zooi heb opgezegd. !
ik ben ook blij nu
nu eerst maar eens kijken of het opzeggen verder goed gaat
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_62502323
Ik heb hier nog steeds 12 Mbits of hoe je dat ook noemen mag
pi_62502364
11726 met www.speedtest.net dicht bij gelegen stad
pi_62502386
Hou op over Ziggo zeg, sinds de boel is overgenomen is t niets dan bagger. Heb de afgelopen weken ook erg veel last gehad van wegvallende verbinding en ik was niet de enige hier in t centrum. Heb ze een aantal keren gebeld maar nooit kreeg ik te horen dat er storing was op mijn postcode, en dat terwijl ik t zelf al een aantal keren had gemeld. De laatste keer ben ik flink boos op ze geworden en heb gedreigd de machtigingen te stagneren. Nu is alles weer goed gelukkig.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:05:02 #58
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_62502431
- Wegvallen van internet
- 30 minuten wachten bij Service
- 1/3 snelheid verbinding waarvoor ik niet betaal.
- Router resetten helpt geen fuck.

Hebt hebt al opgezegd.

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:06:11 #59
242 Pinball
Electric Monk
pi_62502463
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:20 schreef Halcon het volgende:
Dubbeltje-eerste rij.

Mensen zien wat reclame en een leuke aanbieding en verwachten dan dat ze voor een habbekrats internet hebben wat zonder storingen werkt.
Wat een gelul. Bij Ziggo is een 4/1 abonnement 29,95 per maand, bij xs4all ook. Dat is helemaal niet goedkoop, maar bij xs4all werkt het tenminste, en heb je nog een hoop extra's.

* Ziggo lekker gedumpt heeft
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_62502507
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:05 schreef CantFazeMe het volgende:
- Wegvallen van internet
- 30 minuten wachten bij Service
- 1/3 snelheid verbinding waarvoor ik niet betaal.
- Router resetten helpt geen fuck.

Hebt hebt al opgezegd.


In welk gat woon je dan? Ik haal gemakkelijk mijn 12 Mbits waar ik voor betaal. Wel 0.3 mbits minder maar dat maakt mij niets uit

EDIT: alleen mijn vader is een beetje boos, het digitale pakket doet het niet. Fout melding E19 en E16
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')