abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:16:03 #51
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62501383
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:14 schreef IHVK het volgende:
UPC works fine.
En derde dienst gratis bij Triple Play.
TV+Vaste telefonie+Internet

Redelijke prijzen ook. Maar UPC is zeker regio gebonden?
Yes.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62501814
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 12:41 schreef mijndochters het volgende:

[..]

net mn ziggo opgezegd, zodra ik een bevestiging heb van de einddatum XS4ALL bestellen
Nice, ik ga per 4 november over naar telfort.
  zondag 19 oktober 2008 @ 13:47:42 #53
141482 Q.
JurassiQ
pi_62502036
Zoooo blij dat ik die zooi heb opgezegd. !
For great justice!
pi_62502171
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:47 schreef Q. het volgende:
Zoooo blij dat ik die zooi heb opgezegd. !
ik ben ook blij nu
nu eerst maar eens kijken of het opzeggen verder goed gaat
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_62502323
Ik heb hier nog steeds 12 Mbits of hoe je dat ook noemen mag
pi_62502364
11726 met www.speedtest.net dicht bij gelegen stad
pi_62502386
Hou op over Ziggo zeg, sinds de boel is overgenomen is t niets dan bagger. Heb de afgelopen weken ook erg veel last gehad van wegvallende verbinding en ik was niet de enige hier in t centrum. Heb ze een aantal keren gebeld maar nooit kreeg ik te horen dat er storing was op mijn postcode, en dat terwijl ik t zelf al een aantal keren had gemeld. De laatste keer ben ik flink boos op ze geworden en heb gedreigd de machtigingen te stagneren. Nu is alles weer goed gelukkig.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:05:02 #58
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_62502431
- Wegvallen van internet
- 30 minuten wachten bij Service
- 1/3 snelheid verbinding waarvoor ik niet betaal.
- Router resetten helpt geen fuck.

Hebt hebt al opgezegd.

█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:06:11 #59
242 Pinball
Electric Monk
pi_62502463
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 09:20 schreef Halcon het volgende:
Dubbeltje-eerste rij.

Mensen zien wat reclame en een leuke aanbieding en verwachten dan dat ze voor een habbekrats internet hebben wat zonder storingen werkt.
Wat een gelul. Bij Ziggo is een 4/1 abonnement 29,95 per maand, bij xs4all ook. Dat is helemaal niet goedkoop, maar bij xs4all werkt het tenminste, en heb je nog een hoop extra's.

* Ziggo lekker gedumpt heeft
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_62502507
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:05 schreef CantFazeMe het volgende:
- Wegvallen van internet
- 30 minuten wachten bij Service
- 1/3 snelheid verbinding waarvoor ik niet betaal.
- Router resetten helpt geen fuck.

Hebt hebt al opgezegd.


In welk gat woon je dan? Ik haal gemakkelijk mijn 12 Mbits waar ik voor betaal. Wel 0.3 mbits minder maar dat maakt mij niets uit

EDIT: alleen mijn vader is een beetje boos, het digitale pakket doet het niet. Fout melding E19 en E16
pi_62502510
Opzeggen hoeft voor mij al niet meer, hier werkt t weer perfect gelukkig.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2008 @ 14:12:10 #62
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62502644
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:00 schreef Teunebeun het volgende:
Ik heb hier nog steeds 12 Mbits of hoe je dat ook noemen mag
Tja, als ziggo het doet....
pi_62502663
Bah. .
pi_62502672
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tja, als ziggo het doet....
[ link | afbeelding ]
Je hebt zeker een duurder abbo. Ik heb die van 12 Mbits

pi_62502685
Ook eens een speedtest gedaan: 10811
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_62502732
quote:
Dat meldt RTV Utrecht vrijdag.

Afgelopen zomer beloofde Ziggo beterschap, maar nog altijd krijgt het bedrijf te maken met veel klachten. Vooral in de regio Utrecht zou de ellende groot zijn: mensen kunnen niet bellen, niet internetten en de helpdesk is vaak slecht bereikbaar. Wachttijden kunnen oplopen tot 20 minuten.
Man ik ben niet anders gewend als ik een helpdesk oid moet bellen. Ik trek daar altijd een half uur voor uit en ben tevreden als ik er dan klaar mee ben

Te triest voor woorden dat ik het al accepteer maar goed.....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_62502820
Dat je een helpdesk moet bellen lijkt me vrij normaal. Waar ik een aantal keren flink boos om ben geworden is vanwege t feit dat ze altijd beweren dat er geen storing is. Hier werd ik echt helemaal gek van. Hoezo geen storing? Ik heb t al minstens 3 keer gemeld en nog steeds blijven beweren dat er geen storing of onderhoud of wat dan ook is. En altijd die standaard-vragen: meneer, heeft u een router, heeft u een firewall? Er was zelfs iemand bij Ziggo die beweerde dat ik mijn duplex-instellingen van mijn netwerkkaart moest aanpassen en dat terwijl t altijd jaren goed heeft gewerkt zo. Het zijn een stelletje rukkers bij Ziggo, dat is een ding dat me wel duidelijk is geworden. Ik heb ook een keer gevraagd of ze me dan door konden verbinden met de technische dienst, en dat mochten ze dus niet doen!!!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_62502994
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:19 schreef mrcool het volgende:
Dat je een helpdesk moet bellen lijkt me vrij normaal. Waar ik een aantal keren flink boos om ben geworden is vanwege t feit dat ze altijd beweren dat er geen storing is. Hier werd ik echt helemaal gek van. Hoezo geen storing? Ik heb t al minstens 3 keer gemeld en nog steeds blijven beweren dat er geen storing of onderhoud of wat dan ook is. En altijd die standaard-vragen: meneer, heeft u een router, heeft u een firewall? Er was zelfs iemand bij Ziggo die beweerde dat ik mijn duplex-instellingen van mijn netwerkkaart moest aanpassen en dat terwijl t altijd jaren goed heeft gewerkt zo. Het zijn een stelletje rukkers bij Ziggo, dat is een ding dat me wel duidelijk is geworden. Ik heb ook een keer gevraagd of ze me dan door konden verbinden met de technische dienst, en dat mochten ze dus niet doen!!!
Als ik met de TD wil spreken dan doen ze dat maar, zo niet ga ik dreigen om de hele zooi te laten afsluiten.
pi_62503039
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:25 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Als ik met de TD wil spreken dan doen ze dat maar, zo niet ga ik dreigen om de hele zooi te laten afsluiten.
En jij denkt dat ik dat niet gedaan heb? Ze verbinden je simpelweg niet door met TD. Probeer t zelf maar eens...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_62503141
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:26 schreef mrcool het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik dat niet gedaan heb? Ze verbinden je simpelweg niet door met TD. Probeer t zelf maar eens...
Ik moet toch nog eens bellen voor het digitale TV pakket. Het is nog niet gemaakt. Dat ding geeft een foutmelding: Deze zender zit niet in uw abonnement. Terwijl dat wel het geval is
pi_62503171
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:30 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Ik moet toch nog eens bellen voor het digitale TV pakket. Het is nog niet gemaakt. Dat ding geeft een foutmelding: Deze zender zit niet in uw abonnement. Terwijl dat wel het geval is
Over welke zender hebben we t hier?
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2008 @ 14:32:37 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62503189
Ja ze zullen ook echt onder de indruk zijn van Teun die z'n abonnement wil opzeggen...
pi_62503204
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ze zullen ook echt onder de indruk zijn van Teun die z'n abonnement wil opzeggen...
Ik denk dat er de laatste tijd heel veel mensen hebben gedreigd dat te doen, kijken ze niet raar meer van op. Toen ik het ze vertelde zeiden ze aan t eind van t gesprek dat ze hoopten dat ik klant van Ziggo zou blijven.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_62503221
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:32 schreef mrcool het volgende:

[..]

Over welke zender hebben we t hier?
Nederland 2, Nederland 3, RTL 4,5,6,7 en 8 , SBS6, een paar duitse zenders, Veronica.

De standaard zenders die gratis zijn...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 oktober 2008 @ 14:34:54 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_62503230
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 14:33 schreef mrcool het volgende:

[..]

Ik denk dat er de laatste tijd heel veel mensen hebben gedreigd dat te doen, kijken ze niet raar meer van op. Toen ik het ze vertelde zeiden ze aan t eind van t gesprek dat ze hoopten dat ik klant van Ziggo zou blijven.
Standaard riedeltje van boze klant
"Ik koop nooit meer iets van jullie!!"
"Ik bel kassa!"
"Ik ben lid van de consumentenbond!"


abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')