Yes.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:14 schreef IHVK het volgende:
UPC works fine.
En derde dienst gratis bij Triple Play.
TV+Vaste telefonie+Internet
Redelijke prijzen ook. Maar UPC is zeker regio gebonden?
Nice, ik ga per 4 november over naar telfort.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:41 schreef mijndochters het volgende:
[..]
net mn ziggo opgezegd, zodra ik een bevestiging heb van de einddatum XS4ALL bestellen
ik ben ook blij nuquote:
Wat een gelul. Bij Ziggo is een 4/1 abonnement 29,95 per maand, bij xs4all ook. Dat is helemaal niet goedkoop, maar bij xs4all werkt het tenminste, en heb je nog een hoop extra's.quote:Op zondag 19 oktober 2008 09:20 schreef Halcon het volgende:
Dubbeltje-eerste rij.
Mensen zien wat reclame en een leuke aanbieding en verwachten dan dat ze voor een habbekrats internet hebben wat zonder storingen werkt.
In welk gat woon je dan? Ik haal gemakkelijk mijn 12 Mbits waar ik voor betaal. Wel 0.3 mbits minder maar dat maakt mij niets uitquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:05 schreef CantFazeMe het volgende:
- Wegvallen van internet
- 30 minuten wachten bij Service
- 1/3 snelheid verbinding waarvoor ik niet betaal.
- Router resetten helpt geen fuck.
Hebt hebt al opgezegd.
Tja, als ziggo het doet....quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:00 schreef Teunebeun het volgende:
Ik heb hier nog steeds 12 Mbits of hoe je dat ook noemen mag
Je hebt zeker een duurder abbo. Ik heb die van 12 Mbitsquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, als ziggo het doet....
[ link | afbeelding ]
Man ik ben niet anders gewend als ik een helpdesk oid moet bellen. Ik trek daar altijd een half uur voor uit en ben tevreden als ik er dan klaar mee benquote:Dat meldt RTV Utrecht vrijdag.
Afgelopen zomer beloofde Ziggo beterschap, maar nog altijd krijgt het bedrijf te maken met veel klachten. Vooral in de regio Utrecht zou de ellende groot zijn: mensen kunnen niet bellen, niet internetten en de helpdesk is vaak slecht bereikbaar. Wachttijden kunnen oplopen tot 20 minuten.
Als ik met de TD wil spreken dan doen ze dat maar, zo niet ga ik dreigen om de hele zooi te laten afsluiten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:19 schreef mrcool het volgende:
Dat je een helpdesk moet bellen lijkt me vrij normaal. Waar ik een aantal keren flink boos om ben geworden is vanwege t feit dat ze altijd beweren dat er geen storing is. Hier werd ik echt helemaal gek van. Hoezo geen storing? Ik heb t al minstens 3 keer gemeld en nog steeds blijven beweren dat er geen storing of onderhoud of wat dan ook is. En altijd die standaard-vragen: meneer, heeft u een router, heeft u een firewall? Er was zelfs iemand bij Ziggo die beweerde dat ik mijn duplex-instellingen van mijn netwerkkaart moest aanpassen en dat terwijl t altijd jaren goed heeft gewerkt zo. Het zijn een stelletje rukkers bij Ziggo, dat is een ding dat me wel duidelijk is geworden. Ik heb ook een keer gevraagd of ze me dan door konden verbinden met de technische dienst, en dat mochten ze dus niet doen!!!
En jij denkt dat ik dat niet gedaan heb? Ze verbinden je simpelweg niet door met TD. Probeer t zelf maar eens...quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:25 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als ik met de TD wil spreken dan doen ze dat maar, zo niet ga ik dreigen om de hele zooi te laten afsluiten.
Ik moet toch nog eens bellen voor het digitale TV pakket. Het is nog niet gemaakt. Dat ding geeft een foutmelding: Deze zender zit niet in uw abonnement. Terwijl dat wel het geval isquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:26 schreef mrcool het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat niet gedaan heb? Ze verbinden je simpelweg niet door met TD. Probeer t zelf maar eens...
Over welke zender hebben we t hier?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:30 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik moet toch nog eens bellen voor het digitale TV pakket. Het is nog niet gemaakt. Dat ding geeft een foutmelding: Deze zender zit niet in uw abonnement. Terwijl dat wel het geval is
Ik denk dat er de laatste tijd heel veel mensen hebben gedreigd dat te doen, kijken ze niet raar meer van op. Toen ik het ze vertelde zeiden ze aan t eind van t gesprek dat ze hoopten dat ik klant van Ziggo zou blijven.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ze zullen ook echt onder de indruk zijn van Teun die z'n abonnement wil opzeggen...
Nederland 2, Nederland 3, RTL 4,5,6,7 en 8 , SBS6, een paar duitse zenders, Veronica.quote:
Standaard riedeltje van boze klantquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:33 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik denk dat er de laatste tijd heel veel mensen hebben gedreigd dat te doen, kijken ze niet raar meer van op. Toen ik het ze vertelde zeiden ze aan t eind van t gesprek dat ze hoopten dat ik klant van Ziggo zou blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |