hij houdt de nul vooralsnog. z'n stijl is wel heel erg kunst en vliegwerk, daardoor lijkt het niet altijd best.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:25 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Vermeer keept wel weer goed of niet?!
Neequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:28 schreef Cheiron het volgende:
Kan Rommedahl eigenlijk wel hard schieten?
quote:
Hij stond buitenspel maar raakte de bal niet. En hij stond ook niet in de baan van het schot, anders had de bal niet gezeten he.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:30 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Maar Granqvist stond op lijn met 1 verdediger en 1 er stond toch ook nog 1 verdediger achter? Of hoe zit dat nou
Of hij is net zo waardeloos als al die andere NL scheidsrechters, maar kom op: afgekeurde goal die nergens op slaat, en wanneer iemand van Ajax tegen iemand van Groningen oploopt en dramatisch naar d egrond gaat, krijgt ie meteen een vrije trap meequote:
Volgens mij waren het er dus wel 2: eentje op lijn met die Groningen-speler en eentje erachter (tussen doel en de Groningenspeler). Dan zou het dus geen buitenspel zijn.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:30 schreef NumberNine het volgende:
Even voor de duidelijkheid: als er minder dan twee tegenstanders tussen de speler en het doel staan, is het buitenspel. Dan maakt het totaal niet uit waar de keeper is. Dus als Granqvist die bal heeft aangeraakt, is het doelpunt gewoon terecht afgekeurd.
Typisch dat je dit pas meldt nu de kans heel groot is dat Ajax 3 punten pakt.quote:
Die speelt volgend seizoen anoniem bij Wolverhampton ofzoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:32 schreef DJ_Ryow het volgende:
die 40 miljoen voor KJH krijgen we nooit meer
Vergeet voor de lol ook even de 100% pingel uit de eerste helftquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Of hij is net zo waardeloos als al die andere NL scheidsrechters, maar kom op: afgekeurde goal die nergens op slaat, en wanneer iemand van Ajax tegen iemand van Groningen oploopt en dramatisch naar d egrond gaat, krijgt ie meteen een vrije trap mee
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:33 schreef VoreG het volgende:
Rommedahl moet gewoon 4e klasse reserve gaan voetballen, wat een drama die vent..
das ook weer overdrevenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:33 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die speelt volgend seizoen anoniem bij Wolverhampton ofzo
Zeg ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Bij de Nos beginnen ze al met Ajax.
Die had Luciano gestopt uiteraardquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Vergeet voor de lol ook even de 100% pingel uit de eerste helft
Daarna ben ik gestopt met lezen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Bij de Nos...
Het komt zo vast nog wel voorbij in de samenvatting.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:32 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Volgens mij waren het er dus wel 2: eentje op lijn met die Groningen-speler en eentje erachter (tussen doel en de Groningenspeler). Dan zou het dus geen buitenspel zijn.
En zondag in Studio Arbitragequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:35 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Het komt zo vast nog wel voorbij in de samenvatting.
Kan van Geel hem niet naar Kerkrade halen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:36 schreef TC03 het volgende:
Rommedahl is ineens 50 geworden ofzo? Wat speelt hij bizar slecht.
inderdaad drama uitzendingen de laatste wekenquote:
Tegen een FC Groningen in vorm en een Ajax waarvan je niet weet of ze nou wel of niet in vorm zijn, mag je best blij zijn met dit resultaat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:
Dat Ajax publiek, alsof ze de europacup hebben gewonnen
Vreemd he. Groningen is gewoon een sterke tegenstander en aangezien Ajax het op dit moment niet al té best doetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:
pas op, zometeen gooien ze WC rollen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:
Als dat bij jullie was gebeurd dan braken ze nu de Euroborg af, dus niet zo raar lullen venomquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:
nog 0 tegendoelpunten in de Arena dit seizoen hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef finsdefis het volgende:
Opzich wel een unicum als ze de nul kunnen houden, dat is nl. een teken van een goede verdediging.
Oh nee
Ik vind het wel een compliment richting de FC.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als dat bij jullie was gebeurd dan braken ze nu de Euroborg af, dus niet zo raar lullen venom
Wou vanochtend een kaartje gaan kopenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Typisch dat je dit pas meldt nu de kans heel groot is dat Ajax 3 punten pakt.
is nou al de zoveelste thuiswedstrijd waarbij Ajax zoveel kansen mist en moeizaam scoort. Ajax geeft het dan traditie getrouw altijd bijna weg. logisch dan de opluchting bij het eindsignaal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:
Ja dat sowieso.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment richting de FC.
Groningen staat niet zomaar eerste...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:
't Kan niet altijd feest zijn he.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:46 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat Groningen wel een puntje verdiend had..
Maar goed,
Gefeliciteerd jeuden.
Ik vind het verder wel mooi hoor, meestal is het een stuk stiller en zijn er al een hoop mensen weg.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
is nou al de zoveelste thuiswedstrijd waarbij Ajax zoveel kansen mist en moeizaam scoort. Ajax geeft het dan traditie getrouw altijd bijna weg. logisch dan de opluchting bij het eindsignaal.
Volgende week komt Spangen drie punten naar Grunn brengenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:46 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat Groningen wel een puntje verdiend had..
Maar goed,
Gefeliciteerd jeuden.
Jullie doen het toch ook gewoon heel goed.. geen suprise dat we hier blij mee zijn!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:39 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vind het wel een compliment richting de FC.
komt ook door de verhuizingenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind het verder wel mooi hoor, meestal is het een stuk stiller en zijn er al een hoop mensen weg.
Nu zorgen dat er elke twee week zo'n sfeer hangt daar..
Sowieso een knuppel, met zn flesje water/sap/[insert drinken] altijd heen en weer te waggelen. Past totaal niet bij Twente mijns inziens. Gauw wieberen met die man en een Ernie Brands ofzo halen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:00 schreef Merkie het volgende:
Wat een flapdrol is die McClaren toch ook, die verslaggever spreekt beter Engels dan McClaren.
Ze hebben hem geld gegeven om een buitenspeldoelpunt terecht af te keuren en een handsbal van Groningen niet te bestraffen?quote:
Ik snap er niks van. Hij deed toch niet mee?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:43 schreef Mr-Sander het volgende:
Over die buitenspel-goal kan toch weinig twijfel bestaan?!
Die handsbal vond ik nou weer wat overdreven, Huntelaar kopte die bal tegen zijn schouder en ging vervolgens heel hard gillen, ook al was ie op zijn arm gekomen, er bestaat toch nog zoeits als 'aangeschoten hands'. Ging echt nergens over.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:19 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ze hebben hem geld gegeven om een buitenspeldoelpunt terecht af te keuren en een handsbal van Groningen niet te bestraffen?
Hij raakte de bal zelfs. En als ie dat niet deed, dan nog verhinderde hij Vermaelen (of Vertonghen) om de bal uit het doel te houden. Dus hij deed wel degelijk mee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Hij deed toch niet mee?
Iedereen, zelfs Groningensupporters, waren het er over eens dat het hands was, alleen jij weer nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Die handsbal vond ik nou weer wat overdreven, Huntelaar kopte die bal tegen zijn schouder en ging vervolgens heel hard gillen, ook al was ie op zijn arm gekomen, er bestaat toch nog zoeits als 'aangeschoten hands'. Ging echt nergens over.
Knap als je kan zien dat hij de bal raakte. Dan ben je de enige. Dat hinderen was ook niet waar te nemen. Was gewoon een mooi schot, terechte goal. Maar shit happens, niet over zeuren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij raakte de bal zelfs. En als ie dat niet deed, dan nog verhinderde hij Vermaelen (of Vertonghen) om de bal uit het doel te houden. Dus hij deed wel degelijk mee.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Iedereen, zelfs Groningensupporters, waren het er over eens dat het hands was, alleen jij weer niet.
Misschien moet je nog een keer luisteren, want hij zegt duidelijk dat ie um had kunnen geven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]Lieg niet man, de verslaggever vond het ook onzin.
![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Knap als je kan zien dat hij de bal raakte. Dan ben je de enige. Dat hinderen was ook niet waar te nemen. Was gewoon een mooi schot, terechte goal. Maar shit happens, niet over zeuren.
Bij Studio Sport niet hoor. Dus het was niet iedereen, zoals jij beweert.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien moet je nog een keer luisteren, want hij zegt duidelijk dat ie um had kunnen geven.
Been zei iig dat het een pingel was.
Dat hoort bij een aanvoerderquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Huntelaar schreeuwt de laatste tijd meer dan dat hij voetbalt.
Heb ik gehoord. Maar bij Studio Sport zeiden ze dat niet. Daar zeiden ze dat het schouder was. Volgens mij was het misschien wel op de arm maar natuurlijk geen penalty.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:32 schreef sjimz het volgende:
SCH.
Bij eredivisie live zeiden ze dat ie op de stip gelegd had kunnen worden.
Daar kun je over blijven discussieren.quote:En het doelpunt is terecht afgekeurd net zoals die van Twente terecht afgekeurd is.
Hinderen was niet waar te nemenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Knap als je kan zien dat hij de bal raakte. Dan ben je de enige. Dat hinderen was ook niet waar te nemen. Was gewoon een mooi schot, terechte goal. Maar shit happens, niet over zeuren.
Het was echt 100% op de arm en of het een penalty was, je kan hem geven en je kan hem niet geven.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb ik gehoord. Maar bij Studio Sport zeiden ze dat niet. Daar zeiden ze dat het schouder was. Volgens mij was het misschien wel op de arm maar natuurlijk geen penalty.
[..]
Hoe kan je nou over vastgestelde regels discussiëren?quote:Daar kun je over blijven discussieren.
Van VI.nlquote:FC Groningen zette vraagtekens bij de overigens terechte beslissing van scheidsrechter Bas Nijhuis, die een doelpunt van Andreas Granqvist afkeurde wegens buitenspel.
Het zou een zwaar overdreven pingel zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was echt 100% op de arm en of het een penalty was, je kan hem geven en je kan hem niet geven.
Waar gaat het hier in VBL anders over?quote:Hoe kan je nou over vastgestelde regels discussiëren?
Ajax-media.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij stond dik een meter buitenspel. Wat voor bril heb jíj op man.
Discussiëren over dingen die níet al in de regels vaststaan?quote:
Zet je anti-Ajax bril weer even af wil jequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Het zou een zwaar overdreven pingel zijn geweest.
[..]
Waar gaat het hier in VBL anders over?
Ben wel benieuwd hoeveel krediet hij nog krijgt, niet alleen bij de bank.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het was meer janken en de armen in de lucht gooien.
Stond inderdaad niet op scherp vandaag.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het was meer janken en de armen in de lucht gooien.
Zouden meer hooligans moeten doen, hun eigen hersens inslaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |