Idd. Mijn stream heeft flinke vertraging. Ze juichte net in m'n stream.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
je hoorde ze juichen omdat Ajax voor stond
Heel apart ja.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
je hoorde ze juichen omdat Ajax voor stond
Wie denk je dat er geinteresseerd is in dit bericht?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:29 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Idd. Mijn stream heeft flinke vertraging. Ze juichte net in m'n stream.
Is inderdaad wel spannend in de strijd om de UEFA Cup plekkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:29 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Gaat Ajax dan eindelijk eens 3 punten inlopen op PSV
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Het is triest met Nederland gesteld als de nummer 1 niet eens van de nummer 10 kan winnen
Ik vind hem juist goed spelen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:30 schreef Grulez het volgende:
Femi speelt nait best.
Komt wel goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Het is triest met Nederland gesteld als de nummer 1 niet eens van de nummer 10 kan winnen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Briljant inderdaad. Iedereen kan kampioen worden dit jaar. Nivellering Ole!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Af en toe net wat laat en soms een lage handelingssnelheid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind hem juist goed spelen.
Goede grapquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Femi is de Sno van FCG.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Af en toe net wat laat en soms een lage handelingssnelheid.
Siem als linksbuiten? Dan nog liever Urby.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:28 schreef finsdefis het volgende:
Sarpong mag er wel uit voor Siem trouwens.
Ajax speelt 4-4-2 met Sarpong op het middenveld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Siem als linksbuiten? Dan nog liever Urby.
Say what?!?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal je zien word het nog 1-1 in Breda
Sarpong staat niet linksbuiten, maar op 10 en doet het sowieso niet goed nu. Nou zwerft 'ie wel veel naar links maar met Siem kan je gewoon naar allebei de zijdes uitwijken en combineren. Je ziet gewoon dat je ervaring mist, en ik denk dat Siem een betere techniek heeft om dat gebrek te compenseren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Siem als linksbuiten? Dan nog liever Urby.
Ik wilde dit nu posten.. mijn stream loopt dus achter!quote:
Mooi, dat betekent dat Ajax punten gaat verspelen.quote:
Hehe inderdaad....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mooi, dat betekent dat Ajax punten gaat verspelen.
Van Basten is de Obama van Ajax.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Gabri is sowieso echt een held. Zowel aanvallend als verdedigend verricht 'ie enorm veel werk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
Kan hem helaas niet zien, maar Gabri is de Jan van Halst van nu
Wat een verschil zit er toch in de thuis en uit wedstrijden
Sjimzquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:30 schreef sjimz het volgende:
Gabri is inderdaad de heerser op het middenveld, speelt sterk.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Leuke wedstrijd.. Ajax speelt prima.
Oleguer, Vertonghen erg sterk.. Maar DE man aan de kant van Ajax was Gabri.. Hij zit weer overal bovenop.
Ja echt blij dat hij weer teerug isquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hou het even kort. Gabri![]()
Verdiende voorsprong.
Dat heet mentaliteit...waar sommige ploegen wel wat meer kunnen hebben.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:37 schreef DJ_Ryow het volgende:
ongelofelijk eigenlijk. NAC heeft echt matig materiaal (in tegenstelling tot Groningen en Heerenveen) en toch doen ze het zo goed.
Haha. Hardcore PSV fan ben jij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
NAC Breda. Laten zien dat je met redelijk (niet eens echt goed) voetbal kunt winnen van PSV, netjes. Ik heb het eigenlijk al helemaal gehad met dit PSV
. Laat AZ maar kampioen worden
.
Denk het ook.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:39 schreef Mr.Mills het volgende:
<<<.
Helaas zal Ajax kennende het wel weer knullig verspelen in de tweede helft.
Gossie het gaat ook eens een keer kut met PSV hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
NAC Breda. Laten zien dat je met redelijk (niet eens echt goed) voetbal kunt winnen van PSV, netjes. Ik heb het eigenlijk al helemaal gehad met dit PSV
.
Wat een trieste gloryhunter ben jij zeg. Als je écht voor PSV zou zijn zou je dit nooit zeggen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:39 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
.
Waarom snap ik deze niet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
hij laat het idd niet zien. als linksbuiten was te begrijpen maar ook op het middenveld niet. er springt geen enkele kwaliteit eruit bij hem. ben bang dat hij niet zal uitgroeien tot een basisspeler.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:39 schreef dronkeykong het volgende:
Hopelijk wordt Sarpong gewisseld...wat is die onzichtbaar en slecht zeg
Heerenveen uit is dan ook ongeveer net zo goed als Ajax uit, vergelijking van niets.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:41 schreef SCH het volgende:
2-2 in Kerkrade, prima gedaan
Roda was een stuk lastiger dan Ajax en we missen Sibon toch wel iets teveel.
Dat betekent dat ik Ado-Volendam en Nac-PSV beide goed voorspeld hebquote:
Als een christen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
affelay juicht op de Kaka manier
Dat geldt alleen als psv eerste staat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:42 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
PSV verliest staat gelijk aan Ajax verneukt het vervolgens.
Altijd als PSV punten laat liggen doet Ajax dat ook.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heerenveen uit is dan ook ongeveer net zo goed als Ajax uit, vergelijking van niets.
We krijgen sowieso nog 1 standaard tegengoal.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:45 schreef Longmen het volgende:
Ajax speelt gewoon goed die redden het vanavond.
En hij zegt ook dat Heerenveen uit net zo goed is als Ajax uit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]Ik zeg gewoon dat Roda een veel lastiger tegenstander was dan Ajax.
we zien je wel weer in de Arena met normaal weer, oke?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:45 schreef SCH het volgende:
Vandaag niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
We krijgen sowieso nog 1 standaard tegengoal.
Als ze de eerste 10 minuten na de rust niet staan te suffen niet nee.....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:45 schreef Longmen het volgende:
Ajax speelt gewoon goed die redden het vanavond.
Oh bedoelt ie dat, nou Heerenveen speelde veel beter dan Ajax bij ons 2 weken geleden dus dat is pure bullshit natuurlijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hij zegt ook dat Heerenveen uit net zo goed is als Ajax uit.
Ja, en ik zeg dat het niet te vergelijken is want Heerenveen uit is een heel ander team dan Heerenveen thuis.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:45 schreef SCH het volgende:
we hebben er thuis nog geen een gehad dit seizoenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
We krijgen sowieso nog 1 standaard tegengoal.
Roda thuis is niet Heerenveen thuisquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh bedoelt ie dat, nou Heerenveen speelde veel beter dan Ajax bij ons 2 weken geleden dus dat is pure bullshit natuurlijk
Daar kom je vroeg achter moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef Grulez het volgende:
Wat is Humberto een flapdrol zeg.
Nee, jij ervaart het blijkbaar als een aanval.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en ik zeg dat het niet te vergelijken is want Heerenveen uit is een heel ander team dan Heerenveen thuis.
Verder was het geen aanval hoor..
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/1558.php
[ afbeelding ]
Ongelooflijkquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef Grulez het volgende:
Wat is Humberto een flapdrol zeg.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:48 schreef DJ_Ryow het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/1558.php
[ afbeelding ]
Gaat ie plots relativerenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Kut voor ze.
Er zjin nog maar 6 wedstrijden gespeeld mensen.
Het was geen ontdekking ofzo. Ik zag het alleen weer eens bevestigd.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar kom je vroeg achter moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |