Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland, die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beďnvloed werden.
Welke FOK!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
ben ikquote:
unbreakablequote:
quote:
Dit is wel de meest doorzichtige methode om een kansloos patat/friet topic te laten ontstaan!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zoek een filmpje waar iemand die een grote patat/friet besteld en een enorme zak patat/friet krijgt. En iemand die een kleine patat/friet bestelt en die dan een paar patatjes/frietjes krijgt.
iemand een idee waar dit filmpje te bekijken is?
en dat wou ik dus voorkomenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:05 schreef Oldenzaal het volgende:
Ooooooh RULER!!!![]()
[..]
Dit is wel de meest doorzichtige methode om een kansloos patat/friet topic te laten ontstaan!!
fijne kameradenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, geen kroeg voor mij vanavondBelde net ff mn maat op om te vragen hoe het met het vervoer zit aangezien we met 18 man zouden gaan. Krijg ik te horen dat alle auto's vol zitten... had ik dus 2 opties:
1. in mn eentje naar de kroeg rijden en niet kunnen drinken
2. thuis blijven en gratis zat worden![]()
![]()
quote:Het namenlijstje kennen we inmiddels wel
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb klasgenoten waarvan ik de naam na anderhalfj aar nog niet weet.
Hoe kun je nu verwachten dat ik het namenlijstje wel ken dan?
En het namenlijstje er in zetten?quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:46 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga de wiki even bewerken en kleiner maken
quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
Ik bedoelde dat ik een oefening heb gehad in het bos afgelopen weekquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik snap er niks van. Het was prachtig weer maar er was geen hond in het bos. Nou ja, op die twee van ons na dan.Een stel ouders met een groep kleine kinderen voor een kinderfeestje en dat was het.
![]()
Wij hebben ons in ieder geval prima vermaakt. De honden waren strontnat en zaten onder de drek maar dat mocht de pret niet drukken.Vanavond maar even een paar keer de bezem erdoor en morgen stofzuigen en dweilen.
Oh.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik een oefening heb gehad in het bos afgelopen week
middag Femkequote:
hoiquote:
quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
MinderMutsig = Kirsten
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Rikketik = Bart
Nou dat denk ik niet hoor. En we krijgen gewoon eten uit het bedrijfsrestaurant, opgevoerd in grote warmhoudbakken.quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh.Zo vies met rantsoenen e.d. of krijg je dan wel fatsoenlijk te eten? Ik denk dat mijn dag leuker was.
Wandeling, picknick met lekker eten, daarna nog even op een terrasje met de hondjes. Dan ligt de troep daar namelijk en niet in mijn huis.
![]()
waar woon je?quote:
daar had ik toen ook nooit zin inquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:20 schreef Fems het volgende:
bobbie!
En hoi derest!![]()
Bah, ik moet voor mijn pws bezig, en ik heb geen zin
begin jij nu ook alquote:
hoi nickyquote:
tjah, daar kan ik niets aan doenquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:25 schreef Bob-B het volgende:
de OP is opzich wel OK, al vind ik wel dat dennis een luie aap is dat hij dat plaatje maar niet bijwerkt. Lam geraamte
Sorry.quote:
Mijn anonimiteit wat doe jequote:
Hee! Ben jij ook een tukkerquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:38 schreef Bob-B het volgende:
[..]
We live on fascination oh oh, oh ooooh.
ik heb me gister wel vermaaktquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mijn anonimiteit wat doe jegrapje heur.
Hai Wouter
Was 't gister nog leuk?
Kennen jullie trouwens dat filmpje van koefnoen waar ze Enrique Iglesias nadoen? Geniaal
.
quote:
de jouwe?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:54 schreef Fascination het volgende:
[..]Je bent zo'n importbruidegommetje
?
Nee ik wil geen buitenlander, rasverloedering en zulksquote:
Wát? Dus je hoeft niet eens te bikkelen op tubes stoofvlees met pindakaas, gedroogde macaroni en rauwe eieren?quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:17 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nou dat denk ik niet hoor. En we krijgen gewoon eten uit het bedrijfsrestaurant, opgevoerd in grote warmhoudbakken.
Rotterdamquote:Op zondag 19 oktober 2008 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee ik wil geen buitenlander, rasverloedering en zulks.
Waar kwam je oorspronkelijk vandaan dan?
Arbo en zulks. Voedsel moet goed bereid zijn i.v.m. ziektes en het is op werk, dus dan moet het ook gecontroleerd worden bla bla bla.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wát? Dus je hoeft niet eens te bikkelen op tubes stoofvlees met pindakaas, gedroogde macaroni en rauwe eieren?![]()
Wat nep.
moet jij zeggenquote:
Nee duh. Hij zat 'voor zijn werk' biefstuk met champignonroomsaus, gestoomde bloemkool en gepofte aardappels te eten in het bos.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet jij zeggen
heb jou de afgelopen week niet zo veel gezien hier
ow, oepsquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:04 schreef Bob-B het volgende:
ok, voor de derde keer, ik had een oefening.
dat wil ik ook welquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee duh. Hij zat 'voor zijn werk' biefstuk met champignonroomsaus, gestoomde bloemkool en gepofte aardappels te eten in het bos.
macaroni gehad, chinees en zuurkoolquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee duh. Hij zat 'voor zijn werk' biefstuk met champignonroomsaus, gestoomde bloemkool en gepofte aardappels te eten in het bos.
frikandelquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:16 schreef Bob-B het volgende:
en bij de lunch altijd een snack, zoals hamburger, frikandel ofzo
heel vervelend
quote:
quote:
De oude blijft toch ook in de wiki staan bij geschiedenis?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:23 schreef rulerofdeath het volgende:
had ik al gezegd dat ik de nieuwe OP al in de wiki heb opgeslagen?
ik heb de oude nog wel op m'n computer opgeslagen
oja, ik zie hetquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De oude blijft toch ook in de wiki staan bij geschiedenis?![]()
en welk 'kaartje' bedoel je dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan de enorme kaart die er nu in staat.
eet smakelijkquote:
Ik denk zo'n kaartje uit het Groningentopic.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en welk 'kaartje' bedoel je dan?
Door de bosjes kruipen kost veel energie, net zoals marsen door modder, midden in de nacht over de hei stekkeren en 24 uur per dag in de buitenlucht. Je hebt het echt wel nodig heurquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De oude blijft toch ook in de wiki staan bij geschiedenis?![]()
@Bob: Dus de arbo eist dat jullie goed eten en dan krijgen jullie dagelijks een ranzige vette hap voorgeschoteld?Serieus, daar kan je toch geen inspannende prestaties op leveren? Blubber in je muil, blubber in je spieren. (Om maar niet te spreken over de blubber die je lijf weer uitloopt...
) Laten ze zorgen voor fatsoenlijk vreten. Dan kan je nog beter dat rantsoenenvoer hebben.
Nonsens. Daar heb je veel koolhydraten voor nodig, geen vet. Dat doet gewoon helemaal niks voor je.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Door de bosjes kruipen kost veel energie, net zoals marsen door modder, midden in de nacht over de hei stekkeren en 24 uur per dag in de buitenlucht. Je hebt het echt wel nodig heur
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en welk 'kaartje' bedoel je dan?
Vraag ik me ook af.... Vet doet niks voor je.quote:
New Super Mario Bros.? Die laatste levels zijn flink pittig.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mij niet. Ik ga steeds dood bij Mario Bros
Ja, inderdaadquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
New Super Mario Bros.? Die laatste levels zijn flink pittig.
Vertelquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef Samzz het volgende:
Pfffff, ik was even aan het bijlezen over de nieuwe regeling agressieve dieren. Poehee wat maakt de regering er een potje van zeg! Lamzakken zonder enig verstand van hondengedragingen.
Kan je niet gewoon eerst proberen wat te doen aan agressieve dieren?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef Bob-B het volgende:
inderdaad kan heel simpel, agressieve dieren in laten slapen
Hey ik klaag niet over de regelgeving. Tevens ben ik van mening dat er een verschil is tussen agressieve en wilde dieren. De eerste kan je bang maken voor straf, maar dat kan meestal maar een paar personen, zodra die uit de buurt zijn...tjaquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon eerst proberen wat te doen aan agressieve dieren?
De aarde is deel van de melkweg, dus je bent er al.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is de beste manier om bij de Melkweg te komen?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
De aarde is deel van de melkweg, dus je bent er al.
o rly?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ha-ha.
De Melkweg in Amsterdam, sukkel
Als je geen serieus antwoord kan geven op mijn vraag, antwoord dan gewoon helemaal niet.quote:
Oeh, mevrouwtje is aangebrand?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je geen serieus antwoord kan geven op mijn vraag, antwoord dan gewoon helemaal niet.
Lang weekend met weinig slaap achter de rug, dus ja.quote:
Bedoel je qua voertuig (auto, trein, vliegtuig...) of route? In het laatste geval: Is dit misschien wat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is de beste manier om bij de Melkweg te komen?
Ik heb geen meningquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vraag om jullie mening.
Hoe ik er qua route moet komen weet ik wel. Maar wat is verstandiger qua vervoer?
Tja... heb je een rijbewijs of ken je iemand die je wel wil ophalen? De laatste trein vertrek al vrij vroeg (half twaalf geloof ik) en de eerstvolgende trein gaat pas om half zes 's ochtends. Dat wordt wat lastig denk ik.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het probleem met de trein is dat ik vast zit op een laatste trein, en dus misschien eerder weg moet bij het concert.
Nouja, ik moet zelf 2 dagen daarvoor afrijden, ookal slaag ik, ik kan dan nog niet rijden, gezien ik mijn rijbewijs dan pas die dinsdag ofzo op kan halen. Er is wel een mogelijkheid dat iemand ons brengt en haalt, maar dat is een ander opzadelen met mijn problemen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tja... heb je een rijbewijs of ken je iemand die je wel wil ophalen? De laatste trein vertrek al vrij vroeg (half twaalf geloof ik) en de eerstvolgende trein gaat pas om half zes 's ochtends. Dat wordt wat lastig denk ik.
Als je geld teveel hebt kun je wel een hotelkamer boeken, maar dat zal wel geen optie zijn.
jah, maar het assink (school in haaksbergen) is altijd een geval apartquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Huh!? We hebben toch vakantie? Of vergis ik me nu een week?![]()
kloptquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:33 schreef Fems het volgende:
hahaha:P daar heb je groot gelijk in rudolf!
maar wij hadden vakantie tegelijk met midden ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |