Vraag ik me ook af.... Vet doet niks voor je.quote:
New Super Mario Bros.? Die laatste levels zijn flink pittig.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mij niet. Ik ga steeds dood bij Mario Bros
Ja, inderdaadquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:08 schreef Rikketik het volgende:
[..]
New Super Mario Bros.? Die laatste levels zijn flink pittig.
Vertelquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef Samzz het volgende:
Pfffff, ik was even aan het bijlezen over de nieuwe regeling agressieve dieren. Poehee wat maakt de regering er een potje van zeg! Lamzakken zonder enig verstand van hondengedragingen.
Kan je niet gewoon eerst proberen wat te doen aan agressieve dieren?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:09 schreef Bob-B het volgende:
inderdaad kan heel simpel, agressieve dieren in laten slapen
Hey ik klaag niet over de regelgeving. Tevens ben ik van mening dat er een verschil is tussen agressieve en wilde dieren. De eerste kan je bang maken voor straf, maar dat kan meestal maar een paar personen, zodra die uit de buurt zijn...tjaquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon eerst proberen wat te doen aan agressieve dieren?
De aarde is deel van de melkweg, dus je bent er al.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is de beste manier om bij de Melkweg te komen?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:26 schreef Bob-B het volgende:
[..]
De aarde is deel van de melkweg, dus je bent er al.
o rly?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ha-ha.
De Melkweg in Amsterdam, sukkel
Als je geen serieus antwoord kan geven op mijn vraag, antwoord dan gewoon helemaal niet.quote:
Oeh, mevrouwtje is aangebrand?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je geen serieus antwoord kan geven op mijn vraag, antwoord dan gewoon helemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |