Lang weekend met weinig slaap achter de rug, dus ja.quote:
Bedoel je qua voertuig (auto, trein, vliegtuig...) of route? In het laatste geval: Is dit misschien wat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is de beste manier om bij de Melkweg te komen?
Ik heb geen meningquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vraag om jullie mening.
Hoe ik er qua route moet komen weet ik wel. Maar wat is verstandiger qua vervoer?
Tja... heb je een rijbewijs of ken je iemand die je wel wil ophalen? De laatste trein vertrek al vrij vroeg (half twaalf geloof ik) en de eerstvolgende trein gaat pas om half zes 's ochtends. Dat wordt wat lastig denk ik.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het probleem met de trein is dat ik vast zit op een laatste trein, en dus misschien eerder weg moet bij het concert.
Nouja, ik moet zelf 2 dagen daarvoor afrijden, ookal slaag ik, ik kan dan nog niet rijden, gezien ik mijn rijbewijs dan pas die dinsdag ofzo op kan halen. Er is wel een mogelijkheid dat iemand ons brengt en haalt, maar dat is een ander opzadelen met mijn problemen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:36 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tja... heb je een rijbewijs of ken je iemand die je wel wil ophalen? De laatste trein vertrek al vrij vroeg (half twaalf geloof ik) en de eerstvolgende trein gaat pas om half zes 's ochtends. Dat wordt wat lastig denk ik.
Als je geld teveel hebt kun je wel een hotelkamer boeken, maar dat zal wel geen optie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |