abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63846288
Wat een waardeloze winkel zeg. Je kunt er heel lang rondlopen en alsnog met niets leuks naar huis gaan.
Waardeloze pasvorm en vaak is de kleinste maat nog net te groot.
Vieze pashokjes ook.

Vond de schoenen- en huisafdeling wel weer top. Ik ga misschien nog even terug voor suede enkellaarsjes.
Sweet and innocent...
pi_63848365
Paar dagen na het kopen: enig minpuntje is dat een ketting die ik kocht, nu al kapot is. Een zilveren ketting met een rijtje zilveren steentjes er aan, brak zo in tweeën. Nou ja voor die 2 euro toch nog een uurtje plezier van gehad!

En wat wel even wennen is, is dat de knoopsluiting van de spijkerbroeken aan de andere kant zit.
Mind the gap
pi_63849003
Wanneer zal de grootste drukte weg zijn om even te gaan kijken of het iets is?
Na het nieuwe jaar (omdat je nu met kerstkopers zit) of al eerder?
  maandag 8 december 2008 @ 13:11:17 #104
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_63849031
ik denk nu, doordeweeks sochtends.
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_63850981
Haha herkenbaar, ik heb er ooit een hele toffe zonnebril gekocht, maar ik kon diezelfde middag nog terug voor een nieuwe omdat 'ie al in tweeën lag. Ach, voor twee pond kun je wat dat betreft ook niet veel verwachten. Maar daarnaast heb ik een paar groene armbanden gekocht in september, en die doen het nog steeds erg goed! Jammer dat Rotterdam niet om de hoek ligt, anders was ik ook al even wezen kijken
.make the most of now.
pi_63892413
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Innocence het volgende:
Wat een waardeloze winkel zeg. Je kunt er heel lang rondlopen en alsnog met niets leuks naar huis gaan.
Waardeloze pasvorm en vaak is de kleinste maat nog net te groot.
Vieze pashokjes ook.

Vond de schoenen- en huisafdeling wel weer top. Ik ga misschien nog even terug voor suede enkellaarsjes.

Hoe dun ben jij?
Sanity is (not) statistical
pi_63902967
Haha, dat valt best mee, maar ben klein. Heb normaal maat 34/36, er zijn dus genoeg mensen dunner als mij en die gaan dus zeker niet slagen. Toch jammer als je ziet hoeveel jonge meiden zo'n winkel aantrekt.
Sweet and innocent...
pi_63903990
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:04 schreef Nozuka het volgende:
Ik ga morgen, ben benieuwd. Hebben ze cardigans?
ben ook wel benieuwd..
mensen die er zijn geweest, hebben jullie cardigans gezien ?
(voor meisjes!)
pi_63904461
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

ben ook wel benieuwd..
mensen die er zijn geweest, hebben jullie cardigans gezien ?
(voor meisjes!)
Ja, van heeeele dunne stof en met een ronde hals. Ik ben zelf meer fan van v-nek en het was zo dun dat ik bang was dat het met 1x wassen al te kort zou zijn.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 10 december 2008 @ 13:54:36 #110
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63904620
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:55 schreef Innocence het volgende:
Haha, dat valt best mee, maar ben klein. Heb normaal maat 34/36, er zijn dus genoeg mensen dunner als mij en die gaan dus zeker niet slagen. Toch jammer als je ziet hoeveel jonge meiden zo'n winkel aantrekt.
ja...want er zijne echt bérgen meisjes die kleiner dan maat 34 hebben

die slagen toch in geen enkele normale winkel buiten de kindermaten?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_63905822
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:54 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Meiden van een jaar of 13, 14 wel hoor. Zijn er genoeg die erg dun zijn; ze willen qua kleding wel wat 'volwassener', geen kinderkleding meer
als je bij de Bershka ofzo kijkt bijvoorbeeld hangen echt minimaatjes
  woensdag 10 december 2008 @ 14:59:29 #112
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63906287
ah kijk...
ik ben ouderwets daarin denk ik. ik vind dat meisjes van 13/14 gewoon nog op een kinderafdeling zouden moeten winkelen. wel de tienerkleding natuurlijk! beetje raar om volwassen maten in een volwassen winkel zo te gaan lopen oprekken dat kinderen zonder heupen en borsten er ook in passen. open dan gewoon een hippe jeugd-lijn...
pi_63906676
Nou........ tot ik half de 20 was was eigenlijk alle kleding bij winkels zoals bijv Hema, Miss Etam en Zeeman mij altijd veel te groot, terwijl ik toch gewoon een kleine maat 36 of XS droeg. Ik droeg veel kindermaten (en pas er nu soms met een maat 38 nog wel eens in). Tegenwoordig schrik ik me te pletter van al die minimaatjes bij bijv. Bershka, Zara, Sfera en ander buitenlandse winkels, daar had ik toen ook nooit ingepast, dat is echt voor kleine smalle mediterrane meisjes.
Toevallig was ik erg mager toen ik een paar jaar geleden bij Primark (Penneys) in Dublin shopte en de kleinste maat paste me gelukkig goed, nu heb ik vast 1 of 2 maten groter nodig (en nee, dat vind ik helemaal niet erg, een doorsnee maat 38 shopt over het algemeen een stuk prettiger).
pi_63907269
Ik heb genoeg cardigans gezien! Voorin de winkel, hele rekken vol
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:54 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Nee, maar wel zat met maat 34 of 36 en als die al te groot zijn

Rare reacties hier. Dat is gewoon een S (of XS) hoor, waarom zou je daarmee gelijk naar de kinderafdeling moeten gaan?
Sweet and innocent...
pi_63939844
Nou ja, 36 is op zich behoorlijk slank, 34 is echt heel klein. Ik kende iemand die maat 34 had en kort was en die vond ik echt heel dun en stond ook op dieet om aan te komen. Ik zie niet echt veel van dat soort meiden rondlopen (althans, niet boven de 14 of zo en idd net als kwakveense vind ik dat die gewoon lekker naar een andere winkel moeten gaan - damesmode is voor dames, niet voor kinders - ik ga bij de Cool Cat ook geen maat 46 eisen).
pi_63956536
Dan had zij waarschijnlijk een maat kleiner als 34, maar droeg ze dat omdat er niets kleiners is.

Ik ben verre van mager en blijf het raar vinden dat je mensen zo gaat zitten beledigen. Net alsof iedereen met een kleine maatje geen vrouwelijk vormen heeft en een kind is.

Heel Fok! zou te klein zijn als er zulke beledigingen over dikke mensen en grote maten gemaakt werden...
Sweet and innocent...
pi_63959442
Niemand beledigt je toch? Er wordt alleen gesteld dat er weinig volwassen vrouwen zijn met maat 34 of kleiner (wat volgens mij een simpel feit is gezien de gemiddelde vrouwenmaten) en ik zeg dat ik er maar eentje kende en dat ik die erg dun vond. Meer niet.
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:20:32 #118
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63961011
'vroegah' toen ik nog bij een kledinggroothandel werkte (15 jaar geleden) was 42 de meest verkochte maat uit de 'standaard-range' (36 t/m 46), hier vlak achteraan kwam 40, 38 en 44 lagen ongeveer gelijk dan kwam 46 hier na pas 36.
Hoewel de maten van nu amper meer te vergelijken zijn met toen (broeken uit die tijd pas ik in maat 38 terwijl ik nu af en toe moeite heb met 42 ) zegt het wel iets over de meest gangbare kledingmaten.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64050330
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:46 schreef Maeghan het volgende:
Ik zie niet echt veel van dat soort meiden rondlopen (althans, niet boven de 14 of zo en idd net als kwakveense vind ik dat die gewoon lekker naar een andere winkel moeten gaan - damesmode is voor dames, niet voor kinders -
Is toch wel redelijk beledigend. En dingen van gelijke strekking van kwakveense.

E.T. heeft gelijk dat de meest gangbare maat 40/42 is en altijd geweest is, maar ook dat de werkelijke maten heel erg verschuiven. Als je dus normaal al 36/38 had, ook helemaal geen rare maat voor een vrouw (gewoon S/M!), moet je nu meestal de kleinste maatjes hebben. En als die dan ook al niet meer passen...

Qua lengte kan ik best in een kindermaatje, maar die kleding heeft toch een wat onhandige pasvorm als je geen kinderlichaam hebt
Sweet and innocent...
  dinsdag 16 december 2008 @ 12:50:57 #120
2735 Aarti
pi_64054722
Ging het hier niet over Primark?

Ik ben er inmiddels geweest, heb wel wat leuke spullejtes gekocht! Ook meteen kerstkadootjes in de vorm van pantoffels en dikke wintersokken
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:18:25 #121
331 Merel
Be here now.
pi_64055378
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:50 schreef Aarti het volgende:
Ook meteen kerstkadootjes in de vorm van pantoffels en dikke wintersokken
Goed idee! Ik was nog op zoek naar een paar goedkope kerstcadeautjes, helemaal nog niet aan de Primark gedacht
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:24:00 #122
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64055515
Wat een geniale winkel!

Aan welke kant van Alexandrium zit ie?
Die boots..hoe kunnen ze dat in vredesnaam maken voor dat geld?
pi_64056015
Kant van de Mac Donald.
pi_64057614
Oeps, Primark inderdaad. Prijzen zijn trouwens lager als in ponden, als ik de prijskaartjes mag geloven. Wel erg leuk dat er nog veel Brits personeel rondloopt.

Het is buiten Alexandrium, vanaf de trein gezien helemaal aan de andere kant.

Hoe vaak verandert het assortiment trouwens? Baal er nog steeds van dat ik niets kon vinden...
Sweet and innocent...
pi_64057979
Voor de vrouwen is er veel. Ik vond de mannenafdeling vol staan met troep.
Live out of your imagination, not your history.
  dinsdag 16 december 2008 @ 15:40:53 #126
2735 Aarti
pi_64059267
Ja, de mannenafdeling vond ik ook drie keer niks, hoewel ik er wel wat overhemden voor manlief heb gekocht.
Ik ga over 3 weken naar de engelse primark, in londen, benieuwd of ze daar meer/leukere spullen hebben!!
pi_64063003
quote:
Op donderdag 11 december 2008 18:46 schreef Maeghan het volgende:
Nou ja, 36 is op zich behoorlijk slank, 34 is echt heel klein. Ik kende iemand die maat 34 had en kort was en die vond ik echt heel dun en stond ook op dieet om aan te komen. Ik zie niet echt veel van dat soort meiden rondlopen (althans, niet boven de 14 of zo en idd net als kwakveense vind ik dat die gewoon lekker naar een andere winkel moeten gaan - damesmode is voor dames, niet voor kinders - ik ga bij de Cool Cat ook geen maat 46 eisen).
Sommige vrouwen zoals ik zijn ook vrij klein en dan zijn kleine maatjes natuurlijk erg fijn.

Ontopic: Volgens mij ben ik wel eens in Londen in een Primark geweest, maar het heeft blijkbaar weinig indruk op me gemaakt. Echter vonden mijn nichtjes het helemaal geweldig, dus misschien dat ik van de week nog even langs ga. Maar is het nou voor een groot deel kleding met nog wat extra troep of is de kleding meer een bijzaak?
ROBODEMONS..................|:(
pi_64064641
Binnenkort ook maar eens kijken!!!!!
pi_64064650
Primark
pi_64074366
Ik vond het echt niks
hele winkel ruikt naar plastic en aan hoop kleding hangen kaartjes met 'keep away from fire'
overhemden van 65% polyester!
Alleen zwarte glitterpumps vond ik wel leuk, maar die waren er niet meer in mijn maat.
oh en pantys zou ik er ook nog wel kopen.
pi_64079383
Ik ben vrijdag in de buurt dus ik ga ook even kijken (samen met een H&M verslaafde)
  woensdag 17 december 2008 @ 10:18:53 #132
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64080682
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef Innocence het volgende:
Dan had zij waarschijnlijk een maat kleiner als 34, maar droeg ze dat omdat er niets kleiners is.

Ik ben verre van mager en blijf het raar vinden dat je mensen zo gaat zitten beledigen. Net alsof iedereen met een kleine maatje geen vrouwelijk vormen heeft en een kind is.

Heel Fok! zou te klein zijn als er zulke beledigingen over dikke mensen en grote maten gemaakt werden...
je hebt niet goed naar mijn antwoord geluisterd!!

ik zei dat ik maar weinig meisjes ken met kleiner dan maat 34. die zijn er ook gewoon weinig. en lullig voor ze idd. dat kleding kopen lastig is! kan t me helemaal voorstellen!

toen reageerde ieman dat meisjes onder de 14 wél vaak kleiner dan 34 hebben.

mijn reactie was dat díe meisjes, die kleine meisjes, onder de 14, die vaker kleiner dan maat 34 hebben omdat ze nog geen vrouwelijk figuur hebben, maar gewoon naar kinderkleding moeten zoeken, ipv dameskleding.

ik zeg toch helemaal niet dat meiden met een kleine maat lelijk zijn, of geen figuur hebben??? en ik snap dat t lastig is om kleren te kopen maar er zíjn nu een maal niet zoveel volwssen/tiener meiden met die maat. net als er weinig met maat 48-50 zijn. dus dan slaag je minder makkelijk in een doorsnee winkel.
pi_64081554
Wat een vreselijke winkel, al zeg ik het zelf.

Ik liep er toevallig langs, omdat ik toch al in de buurt was (wilde een nespresso halen bij de MM), en v.w. dit topic, was ik toch even benieuwd .. Niet dat ik hier ooit wat koop.

- Ten eerste vind ik de locatie niks. Veel H&M's/Zara's hebben mooiere locaties.
- Daarnaast vind ik het pand niks. Vind het een beetje een Zeeman/Wibra uitstraling hebben en de witte kleur van het gebouw doet 't m..
- Assortiment niks.. volgensmij is de kwaliteit van de producten erg slecht.. Het 'plastic-gevoel' druipt er vanaf, en echte mode vinden we er ook niet... De standaard blauwe spijkerbroeken die ik er zag deden het em!
- De afgrijselijke drukte is ook verschrikkelijk :S. Er lopen zoveel mensen, je kunt amper ergens staan of lopen. Weet niet of dat in H&M's / Zara's ook zo is trouwens.
- Verder loopt er naar mijn oog wel redelijk wat personeel, zijn de 'schappen' goed aangevult, en vind ik de tassen een goed idee.. En er zijn idd veel kassa's & pashokjes. De service zal dus vast goed zijn.

Ik weet trouwens niet hoe het met de damesafdeling gesteld is.
pi_64083614
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:18 schreef kwakveense het volgende:

ik zeg toch helemaal niet dat meiden met een kleine maat lelijk zijn, of geen figuur hebben??? en ik snap dat t lastig is om kleren te kopen maar er zíjn nu een maal niet zoveel volwssen/tiener meiden met die maat. net als er weinig met maat 48-50 zijn. dus dan slaag je minder makkelijk in een doorsnee winkel.
Het is normaal helemaal niet lastig kleren kopen, elke winkel heeft XS en S, dat zijn gewoon doorsnee maten. Alleen bij Primark vallen die maten te groot. Dat vind ik dus een nadeel van de winkel.

Op de rest ga ik niet meer reageren
Sweet and innocent...
pi_64084127
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 09:43 schreef Innocence het volgende:

[..]

Is toch wel redelijk beledigend. En dingen van gelijke strekking van kwakveense.
Ben jij een kind dan?
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:01 schreef Innocence het volgende:

[..]

Het is normaal helemaal niet lastig kleren kopen, elke winkel heeft XS en S, dat zijn gewoon doorsnee maten. Alleen bij Primark vallen die maten te groot. Dat vind ik dus een nadeel van de winkel.

Op de rest ga ik niet meer reageren
De maten daar vallen helemaal niet te groot. De maten in veel andere winkels vallen juist te klein.

Verder snap ik dus al helemaal niet waarom je klaagt. Maten die nauwelijks voorkomen (XS/S) zijn overal te koop, dus je kunt praktisch overal terecht. Maten die veel voorkomen (40/42 - die als L of XL bestempeld worden terwijl het de gemiddelde damesmaat in NL is) zijn niet overal te koop (boetiekjes en nieuwe ketens als Zara). Gun die mensen dan ook eens een winkel waar ze heen kunnen, zoals Primark.

[ Bericht 60% gewijzigd door Maeghan op 17-12-2008 12:21:14 ]
pi_64092411
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:52 schreef decadent het volgende:
Wat een vreselijke winkel, al zeg ik het zelf.

Ik liep er toevallig langs, omdat ik toch al in de buurt was (wilde een nespresso halen bij de MM), en v.w. dit topic, was ik toch even benieuwd .. Niet dat ik hier ooit wat koop.

- Ten eerste vind ik de locatie niks. Veel H&M's/Zara's hebben mooiere locaties.
- Daarnaast vind ik het pand niks. Vind het een beetje een Zeeman/Wibra uitstraling hebben en de witte kleur van het gebouw doet 't m..
- Assortiment niks.. volgensmij is de kwaliteit van de producten erg slecht.. Het 'plastic-gevoel' druipt er vanaf, en echte mode vinden we er ook niet... De standaard blauwe spijkerbroeken die ik er zag deden het em!
- De afgrijselijke drukte is ook verschrikkelijk :S. Er lopen zoveel mensen, je kunt amper ergens staan of lopen. Weet niet of dat in H&M's / Zara's ook zo is trouwens.
- Verder loopt er naar mijn oog wel redelijk wat personeel, zijn de 'schappen' goed aangevult, en vind ik de tassen een goed idee.. En er zijn idd veel kassa's & pashokjes. De service zal dus vast goed zijn.

Ik weet trouwens niet hoe het met de damesafdeling gesteld is.
Aansteller.
  woensdag 17 december 2008 @ 16:41:36 #137
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_64092617
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:15 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Maten die nauwelijks voorkomen (XS/S) zijn overal te koop, dus je kunt praktisch overal terecht.

Nou, dat valt ook tegen, tenminste; Ik weet niet hoe het bij de damesmode is, maar bij de herenmode zijn in winkels nauwelijks kleine maten te vinden. Probeer maar eens een spijkerbroek van 29/30 te vinden, of een overhemd met boordmaat 37. (Gelukkig is mijn nek nu wat dikker geworden.)
[KNE]-Mod
pi_64093791
Ik vond het er allemaal best leuk uit zien, als je een beetje zoekt vind je een hoop leuke dingen. Zeker voor dat geld .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 17 december 2008 @ 18:04:37 #139
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_64094800
Zoals altijd met een nieuwe winkel loopt het er wel storm, dat zal na de kerst wel minder zijn denk ik, zeker na de kerstvakantie.
[KNE]-Mod
  donderdag 18 december 2008 @ 11:14:24 #140
2735 Aarti
pi_64113297
Tenzij ze dan uitverkoop hebben Of is er geen uitverkoop op zulke goedkope spullen
pi_64114068
quote:

Verder snap ik dus al helemaal niet waarom je klaagt.

Er werd toch om meningen over Primark gevraagd?
Dan zeg ik dat ik het geen fijne winkel vind, omdat ik er weinig kan vinden dat past en dat de maten er groter vallen dan bij andere winkels. Dat was alles...
Sweet and innocent...
  donderdag 18 december 2008 @ 20:22:08 #142
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_64129786
quote:
Op donderdag 18 december 2008 11:14 schreef Aarti het volgende:
Tenzij ze dan uitverkoop hebben Of is er geen uitverkoop op zulke goedkope spullen
En op koopzondagen.
Als iedereen ook naar de Woonboulevard gaat (Ik snap dát echt niet, alsof een nieuw interieur je geen vrije dag waard is.)
[KNE]-Mod
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:36:55 #143
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_64158857
quote:

[..]

Ben jij een kind dan?
[..]

De maten daar vallen helemaal niet te groot. De maten in veel andere winkels vallen juist te klein.

Verder snap ik dus al helemaal niet waarom je klaagt. Maten die nauwelijks voorkomen (XS/S) zijn overal te koop, dus je kunt praktisch overal terecht. Maten die veel voorkomen (40/42 - die als L of XL bestempeld worden terwijl het de gemiddelde damesmaat in NL is) zijn niet overal te koop (boetiekjes en nieuwe ketens als Zara). Gun die mensen dan ook eens een winkel waar ze heen kunnen, zoals Primark.
Typische reactie van iemand die geen maat 32/34 - XS heeft!!! Ik zit in deze categorie en zo makkelijk is het niet altijd hoor! En ik heb geen kinderlijfje dus de kinderafdeling werkt niet altijd als je ronde heupen en tieten heb! Primark viel voor mij vorig jaar ook ietsje te groot uit en veel dingen in andere winkel met maat S/SX - 23/34 vallen vaak ook groot. Dan heb ik het over lange mouwen en dat soort dingen. Elke maat-categorie heeft zo zijn probleempjes. Maar ik snap het WEL als iemand zeg dat de kleinste maat van Primark te groot is en nee ik ben geen anorexia geval!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:09:30 #144
331 Merel
Be here now.
pi_64159885
Ik kreeg vandaag constant complimenten over mijn rok van ¤ 13
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_64172834
Gisteren even binnen geweest, en vindt de heren afdeling maar matig.
Wat ze er hebben is oudbollig of basic.
Mijn vriendin heeft wel leuk kunnen shoppen maar echt kleding kopen deed ze niet.
Alleen een pyama en ochtendjas (wat een prijzen) verder hebben we wat spulletjes van de Home afdeling meegenomen voor onder de kerstboom van mijn ouders.

Wat een kippenhok trouwens, allemaal herrie schoppende mensen lopen er rond van hot naar haar en door je heen.
En blijf het raar vinden dat ik niet bij de pashokjes mocht kijken hoe de kleding stond bij mijn vriendin.
(al vertelde ze me dat dat beter was, de vormloze kleding haha)
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:23:15 #146
331 Merel
Be here now.
pi_64173666
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 10:13 schreef ruffian het volgende:

En blijf het raar vinden dat ik niet bij de pashokjes mocht kijken hoe de kleding stond bij mijn vriendin.
(al vertelde ze me dat dat beter was, de vormloze kleding haha)
Aan de ene kant is dat inderdaad onhandig, aan de andere kant helpt het wel bij de preventie van diefstal, dus in die zin snap ik het wel.

Iemand enig idee of Primark maandag- of dinsdagavond langer open is ivm kerst?
pi_64409409
Zo, afgelopen week mijn bezoekje aan Primark gebracht. Was helaas erg druk daar vanwege kerstvakantie, maar nog aardig wat spulletjes kunnen scoren. Niks gepast, de rij voor de paskamers was me te lang, maar thuis bleek dat alles prima paste. Buit: 2 paar kniekousen, maillot, pyamabroek, armband, turquoise t-shirt en dat t-shirt met de vlinders. En toen was ik ¤19 armer.
E.T.,nog heel erg bedankt voor de tips mbt parkeren, het was echt maar een klein stukje lopen.
  zondag 28 december 2008 @ 02:57:58 #148
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_64420836
Ook geweest. Weinig variatie bij de heren, maar wát ze hadden, was zo meegenomen. Ik heb hier een spijkerbroek (ook een van de laatsten en precies mijn maat) die niet onderdoet voor een replay. In prijs (¤17), design en 'gevoel'. Ook heb ik een paar truitjes. Ben nu al benieuwd voor de zomer.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_64424035
quote:
Op zondag 28 december 2008 02:57 schreef GasTurbine het volgende:
Ook geweest. Weinig variatie bij de heren, maar wát ze hadden, was zo meegenomen. Ik heb hier een spijkerbroek (ook een van de laatsten en precies mijn maat) die niet onderdoet voor een replay. In prijs (¤17), design en 'gevoel'. Ook heb ik een paar truitjes. Ben nu al benieuwd voor de zomer.
Ga weg! Dat verschil voel je echt wel hoor!
  zondag 28 december 2008 @ 11:26:55 #150
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_64424102
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:23 schreef ruffian het volgende:

[..]

Ga weg! Dat verschil voel je echt wel hoor!
Ik voel het, tot dusverre, nog niet. Het kruis zit enigzinds strakker, maar dat rekt na verloop van tijd heus wel.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_64424115
Wat ik op de foto's zie vind ik allemaal niets. Mij te hippig. Maar ik zal er toch eens een kijkje nemen binnenkort.
pi_64497505
Prima winkel, niet gek veel voor heren alleen idd.. Weet nog niet echt of de kwaliteit ook top is, overhemdje is wat dun volgens mij.. Trui zit wel erg lekker En zachte handdoeken, lekker man! </homo>
  zondag 18 januari 2009 @ 20:39:58 #153
16715 Mylene
*schatje*
pi_65185076
quote:
Primark ziet omzet fors toenemen

LONDEN – Het net in Nederland geopende Primark heeft een goed kwartaal achter de rug. Mede door de opening in Rotterdam steeg de omzet met 18 procent.

Dat heeft Associated British Foods, het moederbedrijf van Primark, bekendgemaakt. Het van oorsprong Ierse Primark heeft in totaal 187 winkels in de UK, Ierland, Spanje en Nederland. De komende periode opent ook de eerste winkel in Duitsland. De omzetgroei is vooral te danken aan de opening van nieuwe winkels. Autonoom was sprake van een plus van ongeveer 4 procent.

Illegale werknemers
Primark ligt op dit moment onder vuur in het Verenigd Koninkrijk omdat één van zijn leveranciers daar illegale werknemers zou hebben gebruikt die minder betaald kregen dan het minimumloon. AB Foods boekte zelf vooral door de goede prestaties van Primark een omzetstijging van 21 procent. Vooral de omzet rond de feestdagen stemde de organisatie tevreden. Daarmee is het bedrijf een uitzondering op de Britse High Street.
bron
  zondag 18 januari 2009 @ 21:31:58 #154
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_65187528
vond het ( ik ging ook op een domme dag net voor oud en nieuw ) een chaos...
pi_65257192
Een Engelse kledingketen komt ook naar Nederland.

Britse modeketen New Look komt naar Nederland
pi_65295547
vandaag bij primark geweest, de kleding doet me niks beetje saai/suf, niks voor mij.
Van de pyjama's/sokken enzo word ik wel weer vrolijk
Heb uiteindelijk wel t eea meegenomen voor 15 euro samen:

sloffen 2 euro.

koeiensokken 2 paar 2,50 euro

Koeienprint Homesocks 1.50 euro

Pyjamaset met aapjes, 6 euro.

Set van 2 gastendoekjes, 2 handdoeken en 2 badlakens voor 3 euro.
pi_65310771
wow die handdoeken zijn ook wel erg goedkoop!
Strawberry Flavour..
pi_65333275
ik heb ook zo een handdoeken set gekocht, ik vind ze wel aan de dunne kant.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_65333557
ik vind het wel meevallen maar eens zien hoe ze zich in de was houden en hey wat wil je ook voor die prijs
pi_65335197
vorige week een dekbedsetovertrek voor 2pers.bed gekocht, 15euro. Zit een dekbedovertrek in en 2 kussenslopen. Ze hadden ook sets met lakens erbij en waarbij de stof goed dik leek, maar die waren voor 30 of 35 euro ofzo. Wilde de gok niet nemen en de goedkopere eerst maar proberen.

En het is best te doen, het is niet echt een heel dikke stof, maar voelt wel warm aan. Ben er voorlopig wel tevreden mee. Eens kijken hoe het straks de wasmachine uit komt .
Whatever I want.
pi_65336092
Ik moet nog steeds daar kijken !
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 januari 2009 @ 10:37:31 #162
163650 Greys
pi_65558550
Morgen maar eens kijken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_66785645
Zo, ik ben vandaag voor het eerst geweest!
Het viel een beetje tegen omdat ik de Londense vestiging al heb bezocht....die is veul groter!!

Mijn buit; 3 slipjes, een paar oorbellen en een shirt voor de vriend....
pi_66880149
Ik ben in London geweest en vond het echt super! Ja, het was druk, maar er liep veel personeel rond om alles opgeruimd te houden en er waren ontzettend veel kassa's open.. Ook handig dat je een tas kan gebruiken tijdens het winkelen. De score na 30 min:

- Zwarte trenchcoat
- Zonnebril
- Luipaardprintballerina's
- Lang grijs wollen vest
- Lange blouse/jurkje
- Jurkje van transparante stof, oudroze
- 2 basic shirtjes (zwart + wit)

Schade: 75 pond en een chagrijnige vriend die het allemaal te lang vond duren. Ik vond het juist heerlijk efficient, veel dingen in weinig tijd en voor weinig geld. En dat zonder ook maar iets te passen. Gelukkig zat het allemaal goed toen ik het later aantrok
That's what happens when you play catch without arms
pi_67461238
Zijn er nog mensen geweest? Ik was er vorige maand en heb niks kunnen vinden (behalve 4 PJ broeken) is er iets nieuws? Zomerkleding?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 20:45:36 #166
3011 E.T.
pi_67475200
Het hangt helemaal vol met zomerkleding
Gister even een bliksembezoekje (onderbroekjes voor m'n zoontje halen in een poging om hem zindelijk te gaan krijgen) en onderweg naar de roltrap zag ik (op het eerste gezicht) heel veel leuke tops hangen met spagettibandjes. Ik heb ze niet van dichtbij gezien, maar het zag er heel fleurig uit
Ook veel korte broeken, zowel dames als heren en zwemkleding voor kinderen. Een paar weken geleden waren er al veel zomerse schoentjes en ballerina's
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 22:45:49 #167
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67480186
Ik wil er ook eens gaan kijken
Saartje
  vrijdag 27 maart 2009 @ 23:15:33 #168
3011 E.T.
pi_67481486
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 22:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik wil er ook eens gaan kijken
kom je dan meteen koffie drinken?
  vrijdag 27 maart 2009 @ 23:58:11 #169
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67482750
Is het vlakbij jou? Gaan we doen dan
Saartje
pi_67484471
Ik ben er geweest en ik vond het niks London was 20 x toffer! Schoenencollectie stond maar uit 15 paar schoenen ipv ongeveer 200
pi_67484561
I Primark! Al moet je wel op een wat rustiger moment gaan, want anders is het gekkenhuis en gewoon niet leuk meer. Ik heb al een behoorlijke collectie Primarkspullen....
Back in business.
  zaterdag 28 maart 2009 @ 08:28:40 #172
3011 E.T.
pi_67486944
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 23:58 schreef Maneki.Neko het volgende:
Is het vlakbij jou? Gaan we doen dan
Net te ver om ff heen en weer te lopen (al doen we het wel eens lopend als het lekker weer is en we de tijd hebben )
  woensdag 22 april 2009 @ 18:46:38 #173
16715 Mylene
*schatje*
pi_68278904
Nog geen tweede filiaal van Primark
quote:
LONDEN – De resultaten van de eerste Primark-vestiging in Nederland zijn ‘zeer bemoedigend’. Er zijn echter voor dit jaar nog geen plannen om de keten in ons land verder vorm te geven.

Dat blijkt uit de presentatie van halfjaarcijfers door Primark. Het bedrijf heeft voor het eerst in een half jaar een omzet gedraaid van meer dan één miljard pond. In de 24 weken tot 28 februari nam de omzet met 18 procent toe tot 1,06 miljard pond, de winst steeg met 10 procent naar 122 miljoen pond. De autonome omzet steeg met 5 procent. Daarmee is Primark een zeldzaam succesverhaal in de non-food-retail in de UK.

Bremen
De modeketen waarschuwde wel voor lagere marges. Voor de rest van dit boekjaar heeft het bedrijf zeven winkelopeningen op het programma staan. Drie in het Verenigd Koninkrijk, twee in Spanje en de eerste winkels in Duitsland en Portugal. De eerste Duitse vestiging van Primark komt in Bremen.
bron
pi_68558031
Ik was er vorige week, twee volle tassen ingeslagen en ik ging de stad in maar vond alles zo duur ... Ik dacht waarom zou ik een jurkje van ¤30, -- kopen als ik bij Primakr een voor ¤13,00 kan kopen.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 16:00:04 #175
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_68560731
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 14:24 schreef Madsen het volgende:
Ik was er vorige week, twee volle tassen ingeslagen en ik ging de stad in maar vond alles zo duur ... Ik dacht waarom zou ik een jurkje van ¤30, -- kopen als ik bij Primakr een voor ¤13,00 kan kopen.
30 euro voor een jurkje is toch niet duur?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 07:13:03 #176
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68583204
Gister nog geweest, weer 2 tassen vol met kleding en enkel een set theedoeken voor mij.
Vond er voor mezelf echt bar weinig hangen waar ik bij dacht, hé dat is leuk en m'n vriendin zat zich weer heerlijk uit te leven op de benedenafdeling met allerlei fleurige motiefjes en drukke kleurtjes.
pi_68688535
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 16:00 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

30 euro voor een jurkje is toch niet duur?
normaal niet maar omdat het bij Primark zo goedkoop was leek alles in andere winkels duur
pi_74356593
Hmm gisteren viel het er tegen. De collectie is niks.Heb sokken ingekocht.
pi_75015288
Goed nieuws voor de mensen in Nijmegen. al duurt het wel even voordat ie wordt geopend.
quote:
NIJMEGEN – De van oorsprong Ierse modeketen Primark opent een tweede vestiging in Nederland. Het bedrijf huurt bijna zevenduizend vierkante meter winkelruimte in een nieuw pand in Nijmegen.

Het betreft een pand aan Plein 1944 in Nijmegen, een plein in het centrum van de stad. Hier begint ING Real Estate Development in maart volgend jaar met de bouw van een nieuw winkelpand. De opening van de Primark-winkel is gepland in 2013. Al sinds de opening van de eerste Primark in Rotterdam wordt gespeculeerd over verdere groei in Nederland. De onderneming zelf wilde daar nooit iets concreets over zeggen.

‘Met Primark krijgt het nieuwe Plein 1944 een echte publiekstrekker’, zegt Anneke de Vries van de projectontwikkelaar. Het totale plan bevat de bouw van elfduizend vierkante meter winkel- en horecaruimte. Daarvan is nog onveer 4500 vierkante meter te huur. Daarnaast komen er 117 appartementen en een ondergrondse parkeergarage met 430 plaatsen. Het huidige busstation verdwijnt naar een nieuw te creëren plein in de buurt.
bron
  vrijdag 27 november 2009 @ 07:59:37 #180
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_75044104
Joepie nu nog 2 jaar wachten ja
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:34:37 #181
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_75045625
Goed nieuws! Ik houd van Primark voor de basic dingen waar ik niet veel aan uit wil geven .
Living and loving in the moment.
pi_75049872
De Primark is liefdeee.

* Heroinjunk gaat topic in de gaten houden.
pi_75050665
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 07:59 schreef morgane het volgende:
Joepie nu nog 2 jaar wachten ja
3
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:12:26 #184
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_75050886
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:06 schreef heaven7 het volgende:

[..]

3
Wat gemeen, bij mij in de krant (Gelderlander) staat 2012! Maar in dit artikel 2013 zie ik nu.
pi_75051362
Achja, lang duurt het toch, t.z.t. ben ik het iig alweer vergeten gok ik
pi_75055480
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:12 schreef morgane het volgende:

[..]

Wat gemeen, bij mij in de krant (Gelderlander) staat 2012! Maar in dit artikel 2013 zie ik nu.
Ik hoop 2012 En op plein 44 ideaal want daar stopt precies mijn bus!
All good things are wild and free.
pi_75057236
Ik ga ook wel eens kijken bij de Primark. Dikke tvp nu dus.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75082780
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:59 schreef Mylene het volgende:
Goed nieuws voor de mensen in Nijmegen. al duurt het wel even voordat ie wordt geopend.
[..]

bron
dat is zeker goed nieuws

Primark! Betaalbaar, leuk en goede kwaliteit! Als ik in de UK ben kom ik er graag iig
Ja doei.
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:30:44 #189
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_75086809
Ik vind het er maar een zooi binnen, niet mijn soort winkel..
[KNE]-Mod
  zondag 29 november 2009 @ 09:00:33 #190
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75103583
Ik koop er vooral pijama's , ondergoed, accessoires af en toe iets leuks als je goed zoekt, sloffen en HOME spulletjes. Kleding valt me vaak tegen. Gister voor het eerst een paar laarzen gekocht zelfs!
Whatever I want.
  zondag 29 november 2009 @ 09:35:03 #191
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_75103703
Ze hebben er best leuke dingen idd, zeker voor het geld, maar dit is echt zo'n winkel waar ik niet kan winkelen... Misschien als het straks wat rustiger is.
[KNE]-Mod
  zondag 29 november 2009 @ 09:41:00 #192
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_75103737
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik hoop 2012 En op plein 44 ideaal want daar stopt precies mijn bus!
Daar stopt elke bus Ik vraag me wel af waarom het 2012 of 2013 moet duren voordat een nieuwe winkel open kan, maar ach..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  zondag 29 november 2009 @ 09:43:41 #193
101884 PeRi
Allons-y!
pi_75103753
quote:
Op zondag 29 november 2009 09:35 schreef ThE_ED het volgende:
Ze hebben er best leuke dingen idd, zeker voor het geld, maar dit is echt zo'n winkel waar ik niet kan winkelen... Misschien als het straks wat rustiger is.
Dan moet je doordeweeks gaan, doe ik eigenlijk altijd. Weekenden zijn echt té druk, 20 min in de rij voor de kassa gestaan . Doordeweeks loop je zo door en kan je rustig alles bekijken.
Whatever I want.
pi_75104299
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:30 schreef ThE_ED het volgende:
Ik vind het er maar een zooi binnen, niet mijn soort winkel..
Oxford Street vind ik geweldig, maar ik was in Wembley en daar was het echt een enorm zooitje

Rotterdam nog nooit geweest, toch maar eens een keer doen
  zondag 29 november 2009 @ 15:28:48 #195
2735 Aarti
pi_75110818
Ik was van de week in Liverpool in de Primark, en daar was het goed te doen qua drukte en rommel!
pi_75603455
Zaterdag in de vestiging in Bremen geweest. Mooier en groter als Rotterdam alleen qua drukte bijna niet te doen, Engelse Primark taferelen zeg maar. Ik heb 20 minuten lopen zoeken naar m'n vriendin. Ingeslagen voor een dikke 90 euro.
  maandag 14 december 2009 @ 12:29:06 #197
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75609316
Ik ben er laatst geweest en werd er heeeeel hebberig van. Maar wel 8 dingen gescoord voor 62,50, waaronder leren handschoenen voor 11 euro!

Ga denk ik volgend jaar met een vriendinnetje een keer doordeweeks want het was inderdaad wel echt chaotisch druk zeg. Het kassasysteem is fantastisch, nooit meer gezeik over de verkeerde rij kiezen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_75610490
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:29 schreef Debsterr het volgende:
Het kassasysteem is fantastisch, nooit meer gezeik over de verkeerde rij kiezen.
Ben nu wel benieuwd naar dat systeem .Wat voor n kassasysteem hebben ze dan ?
  maandag 14 december 2009 @ 13:23:09 #199
3011 E.T.
pi_75610836
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:11 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Ben nu wel benieuwd naar dat systeem .Wat voor n kassasysteem hebben ze dan ?
een rij voor 11 kassa's. Als er een kassa klaar is, word je geroepen om naar die kassa te gaan
"kassa 4 alstublieft.. kassa 4 alstublieft"
pi_75610921
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:23 schreef E.T. het volgende:

[..]

een rij voor 11 kassa's. Als er een kassa klaar is, word je geroepen om naar die kassa te gaan
"kassa 4 alstublieft.. kassa 4 alstublieft"
Dat klinkt inderdaad wel handig ! Klinkt een beetje als het systeem wat ze bij veel gemeentehuizen toepassen maar dan zonder kaartjes trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')