quote:Op maandag 8 december 2008 11:04 schreef Innocence het volgende:
Wat een waardeloze winkel zeg. Je kunt er heel lang rondlopen en alsnog met niets leuks naar huis gaan.
Waardeloze pasvorm en vaak is de kleinste maat nog net te groot.
Vieze pashokjes ook.
Vond de schoenen- en huisafdeling wel weer top. Ik ga misschien nog even terug voor suede enkellaarsjes.
ben ook wel benieuwd..quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:04 schreef Nozuka het volgende:
Ik ga morgen, ben benieuwd. Hebben ze cardigans?
Ja, van heeeele dunne stof en met een ronde hals. Ik ben zelf meer fan van v-nek en het was zo dun dat ik bang was dat het met 1x wassen al te kort zou zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:32 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
ben ook wel benieuwd..
mensen die er zijn geweest, hebben jullie cardigans gezien?
(voor meisjes!)
ja...want er zijne echt bérgen meisjes die kleiner dan maat 34 hebbenquote:Op woensdag 10 december 2008 12:55 schreef Innocence het volgende:
Haha, dat valt best mee, maar ben klein. Heb normaal maat 34/36, er zijn dus genoeg mensen dunner als mij en die gaan dus zeker niet slagen. Toch jammer als je ziet hoeveel jonge meiden zo'n winkel aantrekt.
Meiden van een jaar of 13, 14 wel hoor. Zijn er genoeg die erg dun zijn; ze willen qua kleding wel wat 'volwassener', geen kinderkleding meerquote:Op woensdag 10 december 2008 13:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja...want er zijne echt bérgen meisjes die kleiner dan maat 34 hebben![]()
die slagen toch in geen enkele normale winkel buiten de kindermaten?
Nee, maar wel zat met maat 34 of 36 en als die al te groot zijnquote:Op woensdag 10 december 2008 13:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja...want er zijne echt bérgen meisjes die kleiner dan maat 34 hebben![]()
die slagen toch in geen enkele normale winkel buiten de kindermaten?
Is toch wel redelijk beledigend. En dingen van gelijke strekking van kwakveense.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:46 schreef Maeghan het volgende:
Ik zie niet echt veel van dat soort meiden rondlopen (althans, niet boven de 14 of zo en idd net als kwakveense vind ik dat die gewoon lekker naar een andere winkel moeten gaan - damesmode is voor dames, niet voor kinders -
Goed idee! Ik was nog op zoek naar een paar goedkope kerstcadeautjes, helemaal nog niet aan de Primark gedachtquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:50 schreef Aarti het volgende:
Ook meteen kerstkadootjes in de vorm van pantoffels en dikke wintersokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |