Wat heb je gekocht? Pics!quote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef -Bigguy- het volgende:
Ik heb wel superveel ontzag voor de mensen die met dit weer beginnen met motorrijden!
Ik heb gister mijn eerste motor gekocht (examen gehaald in oktober) maar ik wacht toch nog even tot echt droog weer voordat ik een tourtje ga maken.
Hoe weet jij datquote:Op maandag 12 januari 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
een hele stoere snelle geile...
gs500 op 25kw?
Ik heb sinds zondag ook zo'n mooi geil racemonstertjequote:Op maandag 12 januari 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
een hele stoere snelle geile...
gs500 op 25kw?
Serieus, een paarse?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb sinds zondag ook zo'n mooi geil racemonstertje![]()
[ afbeelding ]
250 euro
Die kleur is tijdelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:32 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Serieus, een paarse?Met alle respect, ik vind dat toch wel de minst mooie kleur voor een GS500.
Model zelf vind k wel heel erg mooi, heb zelf een blauwe uit 2003
Het wordt in ieder geval aangeduid als TT-circuit, De Haar 9 te Assen. Maar hoe dan ook, ik vind het resultaat belangrijker dan de locatie, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:19 schreef Reintji het volgende:
Op het TT circuit?
ik had gewoon op het examencircuit in assen..
verstandigquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:07 schreef Neo_ het volgende:
Hey wat leuk, een motorrijles topic
Mijn motor ook al zien staan, echter ga niiks kopen voordat ik (legaal) een testrit kan maken!
Liever een R6 of mille dan een tourmotorquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verstandig
wat heb je gezien?
(laat het geen R6 of RVMille zijn, ajbdan neem ik namelijk mijn 'verstandig' terug
)
Ik rijd ook al gewoon op de weg een half uur. Bij mij doen ze het half om half.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:47 schreef Reintji het volgende:
Bij mijn rijschool doe je eerst 12 of 16h AVB training en examen voordat je de weg op mag, dus 12h.
over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:30 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Liever een R6 of mille dan een tourmotor![]()
Wel iets in die trent, een Ducati 750SS uit '96. Erg mooie fiets om te zien en technisch OK. Nu nog erop rijden...quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verstandig
wat heb je gezien?
(laat het geen R6 of RVMille zijn, ajbdan neem ik namelijk mijn 'verstandig' terug
)
Ogen dicht en dan een Duc starten of een andere willekeurige brommer.... Je hoort het verschil wel en de keus is dan snel gemaaktquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ducs.... ook iets met smaakkan er niet warm van worden
maargoed, dat worden anderen weer niet van mijn raspaardje
quote:750 is nog net te behappen denk ik, maar verder ken ik de motor niet qua houding, stuur- en rijgedrag, dus kan je er niets zinnigs over zeggen, eigenlijk![]()
kopen wat je wilt met een klein beetje verstand in je achterhoofd en kunnen blijven dromen zijn mijn adviezen altijd:
ben zelf begonnen op een oude Div600, daarna een GSX600F, net wat meer power en nu een Div900
Ga elke keer een beetje vooruit, en hoop uiteindelijk dat ze een Div1000 maken (nu ze ook een nieuwe XJ6 hebben gemaakt) met cardan en tourversiedat zou echt mijn droom zijn
en voor erbij (en op wereldreis) de Ténéré![]()
![]()
Meteen op een Hayabusa beginnen (bij wijze van spreken) laat niet veel meer te dromen over denk ik. Alhoewel er natuurlijk steeds 'brutere' motoren komen, houdt dat ook een keer op binnen de richtlijnen en regels voor motorvoertuigen.![]()
Dus lekker ergens 'laag' beginnen en steeds dat stapje meer omhoog, dat geeft wat mij betreft ook wel een kick
Hoeveel lessen is niet de juiste vraag, Hoeveel Uur kun je beter vragenquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:35 schreef DoimeN het volgende:
Zaterdag mijn 6de les! Nog steeds geen AVB gedaan. Wel mijn theorie al.
Na hoeveel lessen mochten jullie gemiddeld AVB doen?
Absoluut eens! Laat je de kop niet gekmaken als iemand er 4 uur korter over doet dan jij. zegt niks.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
maargoed, je hebt mensen die het in dezelfde tijd doen en nog steeds niet kunnen rijden en mensen die 't in 20 lesuren doen en meteen vertrouwd rijden
Ligt dus helemaal aan jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |