Dan doe je het best goedkoop.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:25 schreef Lennox het volgende:
Ik ookIn Nederland is het ook wel vrij snel te halen, maar het kost je (denk ik) sowieso wel een kleine 1000 euro.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef Twpk het volgende:
...had ik nooit moeten doen... nu wil ik direct beginnen met lessen maar ik heb geen geld :p arghh
Toch niet in 1 run hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:39 schreef Twpk het volgende:
Zaterdag een "Try a Bike" gehad bij Oosterpoort op het oefenterrein in Assen...had ik nooit moeten doen... nu wil ik direct beginnen met lessen maar ik heb geen geld :p arghh
optrekken naar 80km/u, lekker slalom'en, remproefjes..heerlijk![]()
Gooien uit de heupen!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:26 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Toch niet in 1 run he![]()
Had ik laatst op les, na de remproeven kom ik voor de snelle slalom ook met 50km/u aanrijden... ben na de eerste pion maar uitgeweken en omgedraaid, 30 ging beter
Als ik tijd heb ga ik wel even kijken. Goed dat je het even zegt trouwens, ik was het al weer kats vergeten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:31 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nu zin om de uitwijkoefening te doenleukste oefening van AVB.
Gaan er nog mensen naar de motorbeurs? Ik ga vrijdagavond.
ik ga donderdag! kaartjes on line gekocht, scheelt weer een paar euro.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:31 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nu zin om de uitwijkoefening te doenleukste oefening van AVB.
Gaan er nog mensen naar de motorbeurs? Ik ga vrijdagavond.
Het is enkel voor AVB he ? Dat maakt het alleen maar makkelijker. Je mag daarna nog genoeg oefenen op de openbare weg voor je AVD, maak je daar maar niet druk overquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:37 schreef ForumGek het volgende:
Over Oosterpoort, het lessen op zo'n afgesloten terrein lijkt me wel goed maar mis je dan niet het verkeer en de verschillende ondergronden? Want ik meende dat ze bij Oosterpoort (daar langs het kanaal) alleen asfalt hebben toch?
Motorrijden is geen autorijden, het is totaal anders. De beleving van snelheid, het geluid van verkeer om je heen, de veiligheid van in een blik zitten ontbreekt , beperkt zicht, anticiperen op het overige verkeer etc. Het helpt zeker als je al verkeersinzicht hebt, maar je begint gewoon weer bij nul.quote:Autorijlessen ging me goed af en heb bijna 3,5 jaar autorijbewijs + aardig wat ervaring gelukkig, dat zal wel allemaal in mijn voordeel zijn t.o.v. motorlessen verwacht ik.
Je kan altijd nog een proefles nemen bij Oosterpoort volgens mij. Wil je er echt mee bezig dan zou ik er vaart mee maken, de lente komt er weer aan en dan zijn de lesuren snel vol.quote:
Ik denk er inderdaad overna om op redelijk korte termijn zo'n proefles te nemen (2 uur voor 50euro). Denk dat je dan wel een goed beeld krijgt van of het iets is voor me, en met mogelijkheid om direct verder te gaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een proefles nemen bij Oosterpoort volgens mij. Wil je er echt mee bezig dan zou ik er vaart mee maken, de lente komt er weer aan en dan zijn de lesuren snel vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem alvast maar voorzichtig afscheid van je spaarvarkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:18 schreef ForumGek het volgende:
Afspraak gemaakt voor 28-maart voor een Try the Bike les van 2 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |