quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:44 schreef Bastian het volgende:
Gelijk maar to-the-point.
Als iemand abortus pleegt is dat toch grofweg een mogelijk een nieuwe mens "weggooien" ?
Of moet ik dat anders zien?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abortus
ik geloof dat jij nog wat biologie-les nodig hebtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:49 schreef Slarioux het volgende:
Yep, mogelijk een nieuw mens weggooien. Net als bij menstrueren.
Appels-peren. Menstrueren is echt wel iets anders dan aborteren. Menstrueren is ook natuurlijk, aborteren niet. Bij menstrueren is er geen 'hit' die nodig is voor menselijk leven, bij abortus was die er wel. Maar dat had je zelf ook al wel begrepen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:49 schreef Slarioux het volgende:
Yep, mogelijk een nieuw mens weggooien. Net als bij menstrueren.
Ik denk dat het een onbegonnen zaak is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik geloof dat jij nog wat biologie-les nodig hebt
fail.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:50 schreef Halcon het volgende:
Menstrueren is ook natuurlijk, aborteren niet.
Hap.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik geloof dat jij nog wat biologie-les nodig hebt
Miljarden zelfs.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar masturberen is ook grofweg een mogelijk nieuw mens weggooien.
Is wat anders dan abortus. De hit is er niet geweest bij masturberen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar masturberen is ook grofweg een mogelijk nieuw mens weggooien.
Alsof ik maar 1 keer in m'n leven gerukt heb.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee miljoenen. In de gemiddelde zaadlozing zitten 60 miljoen cellen
welke 'hit'quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is wat anders dan abortus. De hit is er niet geweest bij masturberen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:55 schreef PP. het volgende:
[..]
Alsof ik maar 1 keer in m'n leven gerukt heb.
Misschien kun je aanschuiven bij Slarioux bij "Biologie voor dummies" ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja wat, leg het dan uit helder licht....
Bij beide gaat 'MOGELIJK' nieuw leven verloren.
Misschien kan jij je dan van termen bedienen die daarbinnen passen. 'Hit' en 'een abortus is niet natuurlijk'quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien kun je aanschuiven bij Slarioux bij "Biologie voor dummies" ?
Ik denk dat het echt niet aan jou is besteed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien kan jij je dan van termen bedienen die daarbinnen passen. 'Hit' en 'een abortus is niet natuurlijk'
Tip. Google eens op 'spontane abortus' Stupide bokkelul.
Flikker toch op, een onbevruchte eicel is net zo goed 'een mogelijk een nieuw mens' als een bevruchte.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien kun je aanschuiven bij Slarioux bij "Biologie voor dummies" ?
Er is echt wel een verschil tussen een onbevruchte eicel en een bevruchte eicel. Ik neem aan dat je dat wel begrijpt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Flikker toch op, een onbevruchte eicel is net zo goed 'een mogelijk een nieuw mens' als een bevruchte.
Nee, ik heb 3 kinderen waarvan 2 via ICSI en heb jaren met onvervulde kinderwens rond gelopen. Ik heb er inderdaad geen kennis van denk ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt niet aan jou is besteed.Gelukkig ben je wel heel stoer.
Goed aangenomen. Maar verder?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is echt wel een verschil tussen een onbevruchte eicel en een bevruchte eicel. Ik neem aan dat je dat wel begrijpt.
NIET mbt 'mogelijk' leven ooooh helderste sterretje aan het firmament.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is echt wel een verschil tussen een onbevruchte eicel en een bevruchte eicel. Ik neem aan dat je dat wel begrijpt.
Dat je er geen kennis van hebt blijkt wel. Pot-ketel-pikzwart.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ik heb 3 kinderen waarvan 2 via ICSI en heb jaren met onvervulde kinderwens rond gelopen. Ik heb er inderdaad geen kennis van denk ik.
Ja ik ben heel stoer. Gelukkig snappen mensen mijn termen wel in tegenstelling tot jou. Overigens snap ik niet goed wat er 'stoer' is aan man aan paard noemen. Want dat je te dom ben om de dag aan te kijken is al een poosje duidelijk.
Vertel eens, waar blijkt dat uit? Verder dan een paar one liners met getroll kom je niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat je er geen kennis van hebt blijkt wel. Pot-ketel-pikzwart.
Waar heb ik het over 'mogelijk' ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NIET mbt 'mogelijk' leven ooooh helderste sterretje aan het firmament.
Wederom pot-ketel....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vertel eens, waar blijkt dat uit? Verder dan een paar one liners met getroll kom je niet.
Juist bijna, ook net als bij sjorrenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:49 schreef Slarioux het volgende:
Yep, een mogelijk nieuw mens weggooien. Net als bij menstrueren.
Waar gaat dit topic over????quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:44 schreef Bastian het volgende:
Gelijk maar to-the-point.
Als iemand abortus pleegt is dat toch grofweg een mogelijk een nieuwe mens "weggooien" ?
Of moet ik dat anders zien?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abortus
Christus, na 20 minuten niet meer weten wat je zelf gezegd hebt, terwijl je het godbetert nog na kan lezen.quote:
Nee hoor, ik troll niet. Ik vind je OPRECHT een van de meest stupide klootzakjes die dit forum bewandeld hebben.quote:
Misschien moet je de hele post lezen? Daarnaast kan een zwangerschap ook door natuurlijke oorzaken fout aflopen hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar gaat dit topic over????
[..]
[..]
Christus, na 20 minuten niet meer weten wat je zelf gezegd hebt, terwijl je het godbetert nog na kan lezen.
Dat mag je vinden. Lekker belangrijk hoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, ik troll niet. Ik vind je OPRECHT een van de meest stupide klootzakjes die dit forum bewandeld hebben.
Als je met de rest van je post bedoelt dat zijn stelling NIET klopt had je beter 'dat klopt NIET' kunnen tikken hequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien moet je de hele post lezen?
Eh ja dat roep ik al een poosje. Jij daarentegen:quote:Daarnaast kan een zwangerschap ook door natuurlijke oorzaken fout aflopen hoor.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Menstrueren is ook natuurlijk, aborteren niet.
Ja die zin is prima van toepassing op je uitlatingen hier.quote:Toch even je verstand gebruiken.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Lekker belangrijk hoor.
quote:Nee hoor, ik troll niet. Ik vind je OPRECHT een van de meest stupide klootzakjes die dit forum bewandeld hebben
Echt inhoudelijk heb je er niets tegen in te brengen. Begrijp je echt niet het verschil tussen menstrueren, rukken en aborteren?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je met de rest van je post bedoelt dat zijn stelling NIET klopt had je beter 'dat klopt NIET' kunnen tikken he
[..]
Eh ja dat roep ik al een poosje. Jij daarentegen:
[..]
[..]
Ja die zin is prima van toepassing op je uitlatingen hier.
Och, je gaat er nogal tegen in dus blijkbaar vind je het wel belangrijk. Ik vind het in ieder geval wel belangrijk om je ervan te doordringen dat je beter eerst wat intelligentie kan opdoen voordat je je met maatschappelijke vraagstukken gaat bezig houden.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Lekker belangrijk hoor.
Nee, niet met het oog op MOGELIJK nieuw leven dat verloren gaat nee. Leg het verschil eens uit dan. Of kom je dan weer met de alles omvattende term 'de hit' ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Echt inhoudelijk heb je er niets tegen in te brengen. Begrijp je echt niet het verschil tussen menstrueren, rukken en aborteren?
Dit is perfect op jou van toepassing. Luister eens naar dat ene stemmetje in je hoofd dat wel wijze uitspraken doet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, je gaat er nogal tegen in dus blijkbaar vind je het wel belangrijk. Ik vind het in ieder geval wel belangrijk om je ervan te doordringen dat je beter eerst wat intelligentie kan opdoen voordat je je met maatschappelijke vraagstukken gaat bezig houden.
Bij menstrueren en rukken is er geen sprake van bevruchting. Die vallen af. Bij een door de mens verrichte abortus wordt bewust op onnatuurlijke wijze een leven vernietigd. Daarnaast zijn er ook andere redenen dan abortus die er voor kunnen zorgen dat een zwangerschap niet het gewenste resultaat oplevert. Dit zou je toch moeten weten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, niet met het oog op MOGELIJK nieuw leven dat verloren gaat nee. Leg het verschil eens uit dan. Of kom je dan weer met de alles omvattende term 'de hit' ?
En gezien het feit dat je met je argumenten echt van links naar rechts zwalkt begrijp je er zelf nog minder van geloof ik.
Tja daar ben ik er 1 van geweestquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:10 schreef Bastian het volgende:
Er zijn zoveel mensen die geen kindje kunnen krijgen om wat voor reden dan ook.
Waarom ga je er vanuit dat het achteloos is?? Omdat iemand geen kinderen kan krijgen moet een ander die ze niet wil ze maar wel krijgen?quote:Terwijl anderen er achterloos mee omgaan door het weg te gooien... onbegrijpelijk.
Wie geen kinderen wil, kan er ook voor kiezen om niet zwanger te raken of niet zwanger te maken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja daar ben ik er 1 van geweest
[..]
Waarom ga je er vanuit dat het achteloos is?? Omdat iemand geen kinderen kan krijgen moet een ander die ze niet wil ze maar wel krijgen?
Alleen ging het niet om bevruchting maar of er MOGELIJK NIEUW MENS werd weggeooid. Ja dat klopt... net als bij menstrueren en rukken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij menstrueren en rukken is er geen sprake van bevruchting. Die vallen af. Bij een door de mens verrichte abortus wordt bewust op onnatuurlijke wijze een leven vernietigd. Daarnaast zijn er ook andere redenen dan abortus die er voor kunnen zorgen dat een zwangerschap niet het gewenste resultaat oplevert. Dit zou je toch moeten weten.
Dus er zijn geen omstandigheden te bedenken waardoor iemand omgewenst zwanger raakt?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie geen kinderen wil, kan er ook voor kiezen om niet zwanger te raken of niet zwanger te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |