quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:44 schreef Bastian het volgende:
Gelijk maar to-the-point.
Als iemand abortus pleegt is dat toch grofweg een mogelijk een nieuwe mens "weggooien" ?
Of moet ik dat anders zien?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abortus
ik geloof dat jij nog wat biologie-les nodig hebtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:49 schreef Slarioux het volgende:
Yep, mogelijk een nieuw mens weggooien. Net als bij menstrueren.
Appels-peren. Menstrueren is echt wel iets anders dan aborteren. Menstrueren is ook natuurlijk, aborteren niet. Bij menstrueren is er geen 'hit' die nodig is voor menselijk leven, bij abortus was die er wel. Maar dat had je zelf ook al wel begrepen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:49 schreef Slarioux het volgende:
Yep, mogelijk een nieuw mens weggooien. Net als bij menstrueren.
Ik denk dat het een onbegonnen zaak is.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik geloof dat jij nog wat biologie-les nodig hebt
fail.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:50 schreef Halcon het volgende:
Menstrueren is ook natuurlijk, aborteren niet.
Hap.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:50 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik geloof dat jij nog wat biologie-les nodig hebt
Miljarden zelfs.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar masturberen is ook grofweg een mogelijk nieuw mens weggooien.
Is wat anders dan abortus. De hit is er niet geweest bij masturberen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar masturberen is ook grofweg een mogelijk nieuw mens weggooien.
Alsof ik maar 1 keer in m'n leven gerukt heb.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee miljoenen. In de gemiddelde zaadlozing zitten 60 miljoen cellen
welke 'hit'quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is wat anders dan abortus. De hit is er niet geweest bij masturberen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:55 schreef PP. het volgende:
[..]
Alsof ik maar 1 keer in m'n leven gerukt heb.
Misschien kun je aanschuiven bij Slarioux bij "Biologie voor dummies" ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja wat, leg het dan uit helder licht....
Bij beide gaat 'MOGELIJK' nieuw leven verloren.
Misschien kan jij je dan van termen bedienen die daarbinnen passen. 'Hit' en 'een abortus is niet natuurlijk'quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien kun je aanschuiven bij Slarioux bij "Biologie voor dummies" ?
Ik denk dat het echt niet aan jou is besteed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien kan jij je dan van termen bedienen die daarbinnen passen. 'Hit' en 'een abortus is niet natuurlijk'
Tip. Google eens op 'spontane abortus' Stupide bokkelul.
Flikker toch op, een onbevruchte eicel is net zo goed 'een mogelijk een nieuw mens' als een bevruchte.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 08:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien kun je aanschuiven bij Slarioux bij "Biologie voor dummies" ?
Er is echt wel een verschil tussen een onbevruchte eicel en een bevruchte eicel. Ik neem aan dat je dat wel begrijpt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Flikker toch op, een onbevruchte eicel is net zo goed 'een mogelijk een nieuw mens' als een bevruchte.
Nee, ik heb 3 kinderen waarvan 2 via ICSI en heb jaren met onvervulde kinderwens rond gelopen. Ik heb er inderdaad geen kennis van denk ik.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt niet aan jou is besteed.Gelukkig ben je wel heel stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |