abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86058149
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:09 schreef drumminggod het volgende:

[..]

Er bestaan wel mannen die op 14-jarige meisjes geilen. en 's nachts als je wandelt je even lekker nemen :9~
Die bestaan zeker. Vooral in zo'n dood dorp waar er hoogstens 3 straten zijn. ^O^
pi_86058213
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

Die bestaan zeker. Vooral in zo'n dood dorp waar er hoogstens 3 straten zijn. ^O^
Daar juist!
Mijn piek is kwijt
pi_86058483
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:06 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

Een rondje lopen in de achtertuin is voldoende.
Ja, dat versta ik tegenwoordig onder wandelen.
Dat zei Sander V. ook altijd...
pi_86058528
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wachtend op kleine meisjes :9~
Mijn piek is kwijt
pi_86058547
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Mooie opmerking. _O-
pi_86058572
Alleen viel hij op een 12-jarige. Misschien is jou buurman ook wel zo en geilt ie op 14/15-jarige :9~
Mijn piek is kwijt
pi_86058648
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:25 schreef drumminggod het volgende:
Alleen viel hij op een 12-jarige. Misschien is jou buurman ook wel zo en geilt ie op 14/15-jarige :9~
Mijn linkerbuurman heeft een wiskundeknobbel en die andere buurman ken ik niet, komt nooit z'n huis uit. Hij is verdacht bij deze.
pi_86060434
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

Mijn linkerbuurman heeft een wiskundeknobbel en die andere buurman ken ik niet, komt nooit z'n huis uit. Hij is verdacht bij deze.
Zie je. Nooit in de nacht alleen gaan wandelen. Alleen met een sterke kerel naast je :7
Mijn piek is kwijt
pi_86060579
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 14:29 schreef drumminggod het volgende:

[..]

Zie je. Nooit in de nacht alleen gaan wandelen. Alleen met een sterke kerel naast je :7
Maar dan kom jij niet in aanmerking...
pi_86061932
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 14:36 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Maar dan kom jij niet in aanmerking...
Er stond kerel. Bedoelde natuurlijk een meisje. Vrouwen mogen niet met mannen alleen 's nachts lopen.

Dus zo één..
Mijn piek is kwijt
pi_86062047
Zou ik best wel eens willen doen, maar ik kan A: niemand vinden die zo gek is en B: in mijn eentje is dat gewoon vragen om problemen. :)
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_86062108
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:35 schreef Brennie het volgende:
Zou ik best wel eens willen doen, maar ik kan A: niemand vinden die zo gek is en B: in mijn eentje is dat gewoon vragen om problemen. :)
Ik ga wel met je mee hoor *;
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_86062171
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:37 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ga wel met je mee hoor *;
Ik hoopte dat antwoord hier al terug te vinden. 8-) *;
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_86062189
:P

Ben jij zometeen online? Zeg over 10 minuten? :)
vosss is de naam,
pi_86062212
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 15:41 schreef vosss het volgende:
:P

Ben jij zometeen online? Zeg over 10 minuten? :)
Lekker offtopic :P : ja! :*
pi_86062232
Ok tot zo!!

Ontopic:
quote:
wie gaat wel is s nachts wandelen?
Terug naar huis wandelen van de kroeg, telt dat ook? :@
vosss is de naam,
pi_86062746
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
* Steekt hand op

Wel mét muziek.
Same here, maar meestal ga ik op het longboard.

Waarom zouden mensen dat niet durven toe te geven trouwens? :P
pi_86084242
quote:
Ik heb altijd lijfwachten bij me, op 4 pootjes.
Vroeger met de tosa liep ik overal waar ik maar wilde, wanneer ik het maar wilde, heerlijk was dat.
Nu met een bejaarde golden en een hoogbenig jack russel beest moet ik daar toch wel wat rekening mee houden, dat terwijl ik zeker weet dat de jack russel pakt bij problemen en wist ik dat niet helemaal zeker van de tosa die erg menslievend was ;)

Gelukkig wonen we hier lekker rustig, ben ik geen 14 meer en heb ik meestal ook wel een lijfwacht op 2 benen ;)
Maar vroeger maakte ik mijn ouders af en toe gek, groot verbod om in het bos te lopen in het donker, maar als ik het voor elkaar kon krijgen om nog met het donker buiten te zijn dan zat ik in het bos.

Maar soms denk ik eens goed aan de beperkingen, ik kan niet overal vrij rondhuppelen, zelfs niet nu ik in de 30 ben.
Dat is eigenlijk best een treurig idee...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_86085764
Om een uur of 01.00 met de hond een stuk lopen buiten. Lekker rustig en verfrissend :)
pi_86087864
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 01:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik haat mensen die "is" gebruiken voor "eens". Zulke mensen moeten ophouden met bestaan.
celebrate your money
pi_86095746
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 23:08 schreef Capa het volgende:
Niet hoerewandelen maar echt wandelen. ik doe het regelmatig, soms wel tot diep in de nacht.

Gewo6n, niet omdat ik persee wil jagen als een roofdier maar omdat ik het lekker vindt om in me eigen eentje te lopen zonder mensen om me heen :) en snachts lukt dat hetbest :)

Ken mensen die het ook doen maar of die op fok zijn? (of durven ze het niet toe te geven)
Telt fietsen ook mee? Dat doe, of deed ik regelmatig. Tegenwoordig doe ik dat niet zo veel. Maar ik vind het nog steeds leuk. Waarom zouden mensen het niet durven toegeven?
  zondag 5 september 2010 @ 18:41:17 #172
304120 Bramdecaviaeter
"LSD, 100 µg, i.m."
pi_86095942
quote:
Is dat wel zo dan? Ik heb vroeger vooral veel nachtelijke wandelingen gemaakt. maar zelfs randje den haag kom je echt zelden iemand tegen, en als je iemand tegen komt is het meestal iemand die nog een hond uitlaat.

Je kan niet zomaar geholpen worden als je schreeuwt maar het is ook niet dat er allemaal mannen is de bosjes verschuilend wachtend op een prooi.
Inter faeces et urinam nascimur,
pi_86096996
Ja, met mijn stoere hond die mij beschermt tegen enge mannen.
Verliefd, verloofd.
pi_86142972
Ik doe dat, heerlijk is dat. O+
Het is ook fijn om buiten te wandelen als 't miezert. O+
pi_86208781
's Avonds / 's nachts lopen _O_
Heerlijk rustig zo in het donker, met het licht van de straatlantaarns en (flat)gebouwen om je heen. Eventueel met muziek op. ^O^
pi_86208823
Ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')