misschien willen ze bij google dat je zo'n shirt koopt: Jesus is my homeboyfriendquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
En waarom blijft Google Ads mij steeds maar advertenties voor datingsites en Jezus geven?
Ik heb al een vriendje en ik ben een tevreden atheïst
wil je iets vertellen ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:58 schreef LadyBlack het volgende:
En waarom blijft Google Ads mij steeds maar advertenties voor datingsites en Jezus geven?
Ik heb al een vriendje en ik ben een tevreden atheïst
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
misschien willen ze bij google dat je zo'n shirt koopt: Jesus is my homeboyfriend
ja dat had ik ook al bedacht toen het gisteren ineens weer zo rustig wasquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, je hebt m té goed opgeborgen; niemand kan de SC nog vinden!!![]()
Dat reuma alleen bij oude mensen voorkomt is een misvatting. Het komt bij hen alleen vaker voor. Ik zou het zeker laten checken, nu kun je er nog iets aan doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:Ik heb ook weer geschaatst vandaag
Ik ga me binnekort toch maar (opnieuw?) laten testen op reuma. Had net bizarre (en pijnlijke) vlekken op mijn vingers, rond de gewrichten. Maf. En ik heb soms ook last van die plekken op mijn knieën en dan kan ik ik ook niet echt goed meer lopen. Het klinkt alleen zo ouwelijk
Ik weet het, ik weet het... Ga er volgende week achteraan...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat reuma alleen bij oude mensen voorkomt is een misvatting. Het komt bij hen alleen vaker voor. Ik zou het zeker laten checken, nu kun je er nog iets aan doen.
Goed zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het... Ga er volgende week achteraan...
En hoe is het nu met jou?
Anders slaap je vannacht niet meerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo
ik ben nog steeds moe en downliefst zou ik nu verder slapen maar ik ga toch maar iets doen.
Dat is dus het gekke, ben de laatste tijd zo moe dat ik 's nachts goed slaap, maakt niet uit hoe laat ik wakker word.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Anders slaap je vannacht niet meer
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus het gekke, ben de laatste tijd zo moe dat ik 's nachts goed slaap, maakt niet uit hoe laat ik wakker word.
woensdag tot 18 uur geslapen. Om 23 uur weer naar bed en geslapen tot 16 uur
Ik vind het wel jammer maar je hád al aangegeven niet zeker te weten te gaanquote:
Daar zit een zekere logica in.quote:voel me weer down vandaag, heb ik vaak na een leuke avond
Film kijken, ben je 3 uur verderquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:00 schreef MaJo het volgende:
Ik zit nu te twijfelen tussen de hele dag in bed liggen of toch maar eens opstaan. Ben alleen echt giga moe en heb nergens zin in
Dat ís niet gek. Zoals wij en de dokter al zeiden ben je uitgeput. Dat slaap je niet in 1 dag weg en ook niet in 2-3.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus het gekke, ben de laatste tijd zo moe dat ik 's nachts goed slaap, maakt niet uit hoe laat ik wakker word.
woensdag tot 18 uur geslapen. Om 23 uur weer naar bed en geslapen tot 16 uur
Zéker even laten checken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:Ik heb ook weer geschaatst vandaag
Ik ga me binnekort toch maar (opnieuw?) laten testen op reuma. Had net bizarre (en pijnlijke) vlekken op mijn vingers, rond de gewrichten. Maf. En ik heb soms ook last van die plekken op mijn knieën en dan kan ik ik ook niet echt goed meer lopen. Het klinkt alleen zo ouwelijk
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, net met z'n 5-en de oude dak en sloophout en andere troep afgevoerd, nog meer bomen gesnoeid, vloer eruit. Wat een puinbende
9 kuub container vol, 2 aanhangwagens en er is nog over
Ja, zo zag de achterpui eruitquote:
Bel MM even op, misschien heeft ie nog een vacature voor jequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zo zag de achterpui eruit
Die hebben we ook net weggegooid. Ik ben net zwarte piet
Ik verwacht eigenlijk dat MM zijn foto nog even postquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bel MM even op, misschien heeft ie nog een vacature voor je
Ronselt hij pieten dan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bel MM even op, misschien heeft ie nog een vacature voor je
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat MM zijn foto nog even post
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:40 schreef Nembrionic het volgende:
Het roet is compleet door mijn polo heen gekomen
Ik was helemaal zwart en zelfs na het douchen gaf ik nog een beetje af aan de handdoek. Het is echt moeilijk weg te krijgen
Ben ik zo voorspelbaar?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik had al zo'n vermoeden dat MM naa AmyMcD was geweest. De recensie was wel goed, wat vond jij ervan?
volgens mij heeft heel het Noorden gesmeekt om een overwinning van Groningenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Vanavond naar Ajax - Groningen.
Ik heb weinig vertrouwen in een goede afloop, maar zo'n topper kan je niet laten lopen...
Je kan in de herkansing op 11 november in de HMH, meen ik...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:01 schreef MaJo het volgende:
Amyals ik had geweten dat ze gister optrad was ik ook wel gegaan
Zeker met dat accent er bij enzo... *zucht*quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben ik zo voorspelbaar?
Het optreden was zeer goed, zowel vocaal (Amy zelf) als muzikaal (haar begeleidingsband met een zeer goede gitarist). De hele CD werd gespeeld + nog wat werk van anderen.
Wel vind ik haar songs soms iets teveel van hetzelfde lijken.
Maar met pas slechts één CD uit is dat niet zo heel storend, ze heeft nog tijd zat om haar repertoire te werken.
En verder is Amy gewoon lief...
Namelijk...?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:07 schreef Nembrionic het volgende:
Amy was op LL ook behoorlijk
Slechts 2 nummers gehoord maar dat waren nou net de 2 nummers die ik niet had willen missen
"This is the life" natuurlijk en "mr rock and roll"quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Namelijk...?
En heb jij de 3fm megahit van vorige week gehoord? Dat is toch dat meisje dat met Ane Brun in die liftsessie zong? Nina Kinert... mooie stem
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"This is the life" natuurlijk en "mr rock and roll"
Klopt, dat is Nina. Twee keer van mogen genieten. Toevallig samen met Ane Brun beide keren. "Lift me" van haar is echt geweldig en het liftlied van haar met Ane Brun is ook fenomenaal
(Ja, Lift me is van Madrugada met Ane Brun maar Kinert heeft 'm ook gedaan)
Ik heb het regelmatig. Ook als ik ergens loop.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:15 schreef Nesle het volgende:
Zo, van 08 tot 17 gewerkt, en nu lekker zo douchen.
Hebben jullie ook wel eens dat je op de fiets zit en dat er dan naar je getoeterd wordt en jij maar dom zwaait omdat het blijkbaar naar jou is, en dat je je dan later pas gaat afvragen wie er in godsnaam toeterde? Ik had het net 3 keer in een afstand van 7 kméén weet ik al wie het is maar nu is het aan het knagen
Had je toevallig een rokje aan?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:15 schreef Nesle het volgende:
Zo, van 08 tot 17 gewerkt, en nu lekker zo douchen.
Hebben jullie ook wel eens dat je op de fiets zit en dat er dan naar je getoeterd wordt en jij maar dom zwaait omdat het blijkbaar naar jou is, en dat je je dan later pas gaat afvragen wie er in godsnaam toeterde? Ik had het net 3 keer in een afstand van 7 kméén weet ik al wie het is maar nu is het aan het knagen
Goed puntquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Had je toevallig een rokje aan?Dan hoef je je het niet meer af te vragen
Haha nee, die had ik op het werk al uitgedaan! Dan wist ik het ook wel jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Had je toevallig een rokje aan?Dan hoef je je het niet meer af te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |