Is denk ik wel bij een dierenwinkel te verkrijgen, of bij een tuinwinkel, om katten uit de buurt te houden enzo.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet zoeken naar een kunstmatig stinkdierluchtje. Als er IETS muurt in deze wereld dan is het stinkdier. Goor
Volgens mij is het niet zo gemakkelijk te verkrijgen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:52 schreef CasB het volgende:
[..]
Is denk ik wel bij een dierenwinkel te verkrijgen, of bij een tuinwinkel, om katten uit de buurt te houden enzo.bedenk wel dat je zelf nog door die lucht moet.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:06 schreef Flepke het volgende:
Kunstmatige luchtjesdoe het dan meteen goed, beetje duur maarja:
http://link.marktplaats.nl/198300655
Precies, die hebben ze nog steeds. Als je er eentje doet blijft de lucht wel een paar uur hangen. Op school bij ons waren er altijd wel een paarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:40 schreef Florian_ het volgende:
Je had vroeger bij zo'n "fopwinkel" bij ons in de buurt van die stinkbommetjes. Waren gemaakt van glas en er zat een gelige vloeistof in, die moest je dan kapot gooien. Komt toch een stank uit jonge, niet normaalZe hadden ze een keer bij ons in de aula gegooid (middelbare school toen nog), je rook het twee weken daarna nog haha (waren er dan wel een aantal, niet ééntje)
Durian, stinkvrucht. Bij de toko.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:44 schreef TheDenialTwist het volgende:
Lijkengeur, die ze bij opsporingshondentrainingen gebruiken, schijnt best wel onaangenaam te ruiken. Alleen geen idee waar je het kan krijgen
Die zijn alleen in bepaalde grijze wijken opgehangen, echt niet in winkelcentra hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:02 schreef childintime het volgende:
Ik heb nog wel een paar dode en halfvergane muizen in de kliko zitten, die stinken behoorlijkZal ik ze opsturen, geheid dat ze nog erger stinken als ze bij je aankomen!
Dat van die stinkvrucht is idd een goeie![]()
Heb je weleens gedacht aan geluid? Van die hoge tonen die alleen jongeren kunnen horen. In grote winkelcentra werden er erg goede resultaten mee behaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |