Die van mij mag je gratis lenen/ hebben!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:25 schreef Dwan het volgende:
ik heb nog een collega die je misschien kunt huren?
Probleem is denk ik dat de politie inderdaad geweest is.. En vervolgens is dus mijn auto bekrast.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:41 schreef Superfast het volgende:
Als je hier de politie belt voor overlast komen ze meteen en ze zijn niet mild ook voor dergelijke lieden
Ammonia inderdaad, en het kost nog geen euro per liter. En stinken dat het doet…quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:42 schreef HEvaRe het volgende:
Ammonia ruikt nogal onaangenaam.
Stinkbommen?
Weet je toevallig een online shop voor die dingen?, heeft dealextreme ze niet?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:40 schreef Florian_ het volgende:
Oh, het ruikt naar rotte eieren trouwens
Lijken ruiken toch gewoon naar Ammoniak?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:44 schreef TheDenialTwist het volgende:
Lijkengeur, die ze bij opsporingshondentrainingen gebruiken, schijnt best wel onaangenaam te ruiken. Alleen geen idee waar je het kan krijgen
Goeiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:48 schreef Superfast het volgende:
Verzamel anders gewoon hondenstront met van die zakjes en flikker die hele plek er vol mee , kleine kans dat ze het op gaan ruimen of daar blijven
En dan gezien worden door de andere bewoners die de politie bellen dat er iemand stront staat te slingeren?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:48 schreef Superfast het volgende:
Verzamel anders gewoon hondenstront met van die zakjes en flikker die hele plek er vol mee , kleine kans dat ze het op gaan ruimen of daar blijven
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:18 schreef Posdnous het volgende:
Ja, dat is een heel slimme oplossing, iets enorm stinkends voor je eigen huis zetten.
quote:
Ik moest lachen maar eigenlijk kan deze opmerking niet en zeker niet van een MOD... je weet heulemaal niet of zijn oma al begraven is, en als ze dat al zou zijn is het nog steeds redelijk respectloos te noemenquote:
Dat duurt een maand. Een fles ammonia koop je bij de kruidvat voor 1 euro en het stinkt verschrikkelijk. Echt, niet te harden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:55 schreef Wunny het volgende:
http://gamekeeper.deds.nl/stinkbommen.html
Succes.
Meet laffer. Laffer meet tazmanian.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:01 schreef tazmanian het volgende:
[..]
Ik moest lachen maar eigenlijk kan deze opmerking niet en zeker niet van een MOD... je weet heulemaal niet of zijn oma al begraven is, en als ze dat al zou zijn is het nog steeds redelijk respectloos te noemen
hahahah k stikte zowat in mn etenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:22 schreef DemonRage het volgende:
Een homofiele zwerver werkt misschien goed om wat kutblagen weg te jagen.
jawel, maar die gaan nogwel eens open in je pakketje wat nogal erg stinkende pakketjes oplevertquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Weet je toevallig een online shop voor die dingen?, heeft dealextreme ze niet?
Een stinklucht zit er toch al aan (allochtonen paketjes bezorger)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:13 schreef Andyy het volgende:
[..]
jawel, maar die gaan nogwel eens open in je pakketje wat nogal erg stinkende pakketjes oplevert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |