Carnaval. Vader Abraham e.d.quote:Op maandag 5 december 2005 14:30 schreef Dagonet het volgende:
En wat gaan ze na kerst doen?
Oerhollandse kinderliedjes waarschijnlijkquote:Op maandag 5 december 2005 14:30 schreef Dagonet het volgende:
En wat gaan ze na kerst doen?
Dan zou ik ook geen voet meer zetten daar.quote:
Dat was ook precies wat ik erbij dachtquote:Op maandag 5 december 2005 14:29 schreef zoalshetis het volgende:
05 December 2005 12:35
Sinterklaasliedjes tegen hangjeugd
ROTTERDAM Hangjongeren worden in de Rotterdamse deelgemeente Charlois met draaiorgels verjaagd. Bij de ingang van metrostation Zuidplein staat een orgel dat sinterklaasliedjes speelt.
Volgens de gemeente werkt het middel: de jongeren vinden de muziek maar niets en hebben een andere plek gezocht. Ook de komende tijd zullen de jongeren station Zuidplein mijden, denkt de deelgemeente Charlois.
Na vandaag verruilt de orgelman zijn sinterklaasliedjes voor kerstmuziek. Een woordvoerder denkt dat de hangjongeren ook deze muziek niet kunnen waarderen en een andere hangpek zullen zoeken.
bron nos.
grappig, doet me een beetje denken aan die alien film waar hank williams wordt ingezet.
Dat doe ik daar sowieso al niet.quote:Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan zou ik ook geen voet meer zetten daar.
Bij wijze van spreken dan he, als ik ooit in Rotterdam zou komen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dat doe ik daar sowieso al niet.
ik neem aan dat jij nu ook al niet uren daar rondhangtquote:Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan zou ik ook geen voet meer zetten daar.
klassieke muziek om ouderen weg te pesten? vreemde combi in mijn ogen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef Litpho het volgende:
Er werd een tijd geleden in (ik meen de Londense) metro toch al een experiment gedaan met klassieke muziek om hangjongeren/ouderen weg te pesten?
Ik rapporteer slechts, ik verzin ze nietquote:Op maandag 5 december 2005 14:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klassieke muziek om ouderen weg te pesten? vreemde combi in mijn ogen.
lol, zo was het dan ook niet bedoeldquote:Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik rapporteer slechts, ik verzin ze niet.
Die extreem islamitische wegpestmethode heeft in London toch effect gehad? Volgens mij willen ze momenteel eerder mensen aanmoedigen om lekker die tunnels in tegaan ipv ze eruit te jagen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef Litpho het volgende:
Er werd een tijd geleden in (ik meen de Londense) metro toch al een experiment gedaan met klassieke muziek om hangjongeren/ouderen weg te pesten?
Klopt, je verplaatst het probleem. Maar het is al een hele winst voor Rotterdam-Zuid en het imago van het winkelcentrum dat ze in ieder geval niet daar meer rondhangen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:40 schreef PLAE@ het volgende:
ach dit deed men al eerder op verschillende plaatsen met klassieke muziek. Je verplaatst het probleem meer niet.
Structurele oplossingen zijn vaak duur en kosten veel tijd.quote:Op maandag 5 december 2005 14:53 schreef Posdnous het volgende:
Leuk, onder het motto van we zijn te laf om iets structureels te doen.
oh, laat dan maar zittenquote:Op maandag 5 december 2005 14:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Structurele oplossingen zijn vaak duur en kosten veel tijd.
Ik vind het nogal infantiel.quote:Tot die tijd vind ik dit een prima oplossing..
Zoals: alles volhangen met muziekterreur behalve thuis en de scholen?quote:Op maandag 5 december 2005 14:53 schreef Posdnous het volgende:
Leuk, onder het motto van we zijn te laf om iets structureels te doen.
quote:Op maandag 5 december 2005 14:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zoals: alles volhangen met muziekterreur behalve thuis en de scholen?![]()
Ze opdrijven met luidsprekerwagens tot in het vmbo?
Hoe weet jij dat ze daar niet bezig zijn? Sociaal-stedelijke problematiek los je niet 1-2-3 op.quote:
Boeiend toch? Als het werkt, dan werkt het...quote:Ik vind het nogal infantiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |