das wel leuk jahquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:11 schreef sjimz het volgende:
Op de plek van de eerste ontmoeting?
Tijdens het familie diner?
SUcces
Vertel die eens dan, dan zitten de lieve fokkerstjes niet dingen te bedenken die jij zelf al bedacht hebtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:13 schreef bravo het volgende:
[..]
zeik niet, ik heb zelf ook wel ideeen, maar zoek er nog meer...
- Het bioscoop verhaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:14 schreef GI het volgende:
[..]
Vertel die eens dan, dan zitten de lieve fokkerstjes niet dingen te bedenken die jij zelf al bedacht hebt
De band doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:16 schreef bravo het volgende:
[..]
- Het bioscoop verhaal
- weekend parijs
- de band waarin ik speel een nummer in laten studeren en haar ergens naartoe lokken, en dan spelen
- ergens op het strand
Sowieso is zijn fotoboek te googlen. Hyves erbij en je hebt alle info om iemand te chanteren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef Triggershot het volgende:
Haal op zn minst je achternaam weg einstein, voor iemand het leest die haar wel kent.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Vraag haar gewoon spontaan op zo'n moment dat je ineens denkt dat je altijd bij haar wilt blijven. Als je loopt te ouwehoeren tijdens het afwassen ofzo.
Als je er zo'n circus van zou maken zou ik nee zeggen.
Dat dus. Sterker nog, slotje aanvragen en over 3 weken onder een kloon nogmaals proberen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Sowieso is zijn fotoboek te googlen. Hyves erbij en je hebt alle info om iemand te chanteren.
A: Het duurt ook nog wel ffquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
Uh... fotoboek:
Geslacht Man
Geboortedatum 30-07-1985
Relatie nope...
A. je bent 23: veel te vroeg om te trouwen (naar mijn mening dan)
B. "relatie: nope..."ik neem aan dat je fobo out of date is
![]()
Hoe origineelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Via internet originele aanzoeken zoeken![]()
*dude*
anders SBS6 welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef Adelante het volgende:
Heeft RTL4 hier nog geen programma voor?
Liefde is: een maagperforatie doordat je de ring in je maaltijd niet gezien had.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:47 schreef Swiffer het volgende:
ik had een ring in mijn eten, in een vrij duur restaurant
*proest*quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Liefde is: een maagperforatie doordat je de ring in je maaltijd niet gezien had.
haha, wees dan consequentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef BrandX het volgende:
Onzin en off topic verwijderd, en schopje R&P
Ik ben binnen drie minuten op de hyves van zijn liefje beland.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Sowieso is zijn fotoboek te googlen. Hyves erbij en je hebt alle info om iemand te chanteren.
Kijk, dat vind ik dan wel weer wat. Al shet tenminste niet te zoet en slijmerig wordt, maar gewoon knus daar zitten en dan "Zullen we trouwen a;s we terug zijn?"quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:06 schreef DuTank het volgende:
Ga met haar naar Peru en bij zonsondergang vraag je haar ten huwelijk op de Machu Picchu. Okay?
Wij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik dan wel weer wat. Al shet tenminste niet te zoet en slijmerig wordt, maar gewoon knus daar zitten en dan "Zullen we trouwen a;s we terug zijn?"
Maar goed, wij zijn al geregistreerd en dat is voldoende
fokschaap leest mee natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik dan wel weer wat. Al shet tenminste niet te zoet en slijmerig wordt, maar gewoon knus daar zitten en dan "Zullen we trouwen a;s we terug zijn?"
Maar goed, wij zijn al geregistreerd en dat is voldoende
Of je freakt even door 1 woordje... Frusti omdat jij nog niet gevraagd bent ofzo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*proest*![]()
![]()
maar vooral dat 'duur restaurant', dat 'duur' erbij
who fucking cares, al vraagt mn vriend me als we net met zn tweeen in de varkensstront zijn gevallen met de motor tijdens een landerijenritdan zeg ik nog steeds volmondig ja
Eeuuh even ter aanvulling, er was niks verstopt, ik had een voorgerecht, en daar wasie mooi bovenop gelegd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:09 schreef fruityloop het volgende:
Parijs is wel wat standaard, mijn zwager vroeg mijn zusje op de eiffeltoren, en hij was niet de enige bleek op de weg naar beneden..Picknick op de plek v/d 1e ontmoeting is wel wat, als het tenminste geen drukke kroeg was oid.. Maar dat van die band is ook wel mijn favoriet, is uniek en persoonlijk, en goed in de hand te houden. Je wilt ook niet een vliegtuig met zo'n banner huren om er vervolgens achter te komen dat ze de hele middag in vergadering was en het niet gezien heeft.. Of dat je de ring verstopt in iets te eten, en ze hem zo doorslikt...
Mijnquote:
Nee johquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:08 schreef VonHinten het volgende:
[..]
fokschaap leest mee natuurlijk
of zat je er stiekem op te hopen in Zuid Afrika
Waar slaat dat nou op, jij kwalificeert! Ga je ergernissen ergens anders spuien zeg, en stap op je motor richting varkensstront, als dat jouw ideale aanzoek isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het belachelijk om een aanzoek te kwalificeren/beoordelen op hoeveel iets kost, óók en vooral als je het al niet breed hebt
als mijn vriend zoiets zou doen, zou ik hem voor gek uitmakenveel geld (uitgeven) belangrijk vinden bij een aanzoek vind ik een beetje triest, maar dat is mijn mening
Moet je dan wel trouwen als je geen stress wilt of kans dat er dingen misgaan??quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat TS het lekker simpel en 'gezellig' moet houden, op een gezellige avond op de bank ofzo, gewoon de ring al in huis hebben en dan op een gegeven moment als de sfeer vanzelf goed is even dat ding halen en je ding doen...
al dat geregel krijg je alleen maar stress van, kunnen dingen misgaan, etc.
Gewoon wachten op een goed moment en het dan doen![]()
dat is het meest geloofwaardig, romantisch en intiemst, me dunkt
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:21 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Moet je dan wel trouwen als je geen stress wilt of kans dat er dingen misgaan??
srslyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:21 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Moet je dan wel trouwen als je geen stress wilt of kans dat er dingen misgaan??
Hoezo? Als je naar Peru gaat op vakantie, wat al prachtig is, doe je daarnaast toch ook dat aanzoek?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het belachelijk om een aanzoek te kwalificeren/beoordelen op hoeveel iets kost, óók en vooral als je het al niet breed hebt
als mijn vriend zoiets zou doen, zou ik hem voor gek uitmakenveel geld (uitgeven) belangrijk vinden bij een aanzoek vind ik een beetje triest, maar dat is mijn mening
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je dan uberhaupt nog wel IETS doen? Kun je dan niet beter op bed gaan liggen voor de rest van je leven?
True. Got your point. Mja en aanzoek zou ik persoonlijk dan niet in de winter uitvoeren *lolz*quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, TS vraagt hier om adviezen en als ík zijn vriendin zou zijn, zou ik niet teveel moeite doen om allerlei bandjes op een strand te regelen (in de zeikregen) of wat dan ook.
Tuurlijk, zij kan het hardstikke leuk vindenmaar wij kénnen haar niet, dus geven wíj aan wat wij graag zouden zien
toch?
Dit dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Vraag haar gewoon spontaan op zo'n moment dat je ineens denkt dat je altijd bij haar wilt blijven. Als je loopt te ouwehoeren tijdens het afwassen ofzo.
Nou, dat kan dus echt gebeuren, zo is een vriendin van mij vorig jaar dus ten huwelijk gevraagd (en 20-08-2008 getrouwd)..Echt.. Kerels..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:33 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje heeft laatst gedroomd dat hij het écht wel HEEL onromantisch vroeg.
Gewoon zo van, "oh ja, trouwen dan maar? " op een totaal kansloos moment (volgens mij vlak voor het slapengaan ofzo).
dat hoeft voor mij nu ook weer niet, zó simpel. Het moet wel een LEUK moment zijn, of gewoon allebei keiharde lol hebben of een relaxte leuke sfeer, maar niet zo out of the blue op een manier van 'nah.. zullen we dan maar?'
als hij het wel zo zou doen zou ik toch wel stammelend 'ja' uitkramenmaar wel denken 'ok..
'
Zin in leven verdwijnt waar Swiffer verschijnt.quote:
Nou inderdaad....quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
en als ze dat zelf niet leuk had gevonden dan was dat haar eigen schuld geweesthad ze maar niet zo geduldig moeten zijn
Hoe romantisch is dat!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:20 schreef mighty_myte het volgende:Als ze aan de telefoon zit en net hoort dat haar beste vriendin op de intensive care ligt.
Woehahahahahahhahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:20 schreef mighty_myte het volgende:Als jij aan het schijten bent op de badkamer terwijl zij staat te douchen.
Mag je iig op de bruiloft komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:03 schreef VonHinten het volgende:
[..]
En ik heb zelfs twee via-via hyvesconnecties met TS![]()
OMG, daar zou ik dus echt niet aan meedoen he.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:23 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het totaal niet netjes om iemand 'en publique' te vragen, omdat je iemand zo heel erg voor het blok kunt zetten.
Gisteren was er ook zo'n stomme actie van een of andere gozer die naar Radio 3 belde om hulp te vragen bij zijn huwelijksaanzoek. Zijn vriendin twijfelde namelijk of ze wel wilde, en toen hebben ze Paul de Leeuw die vriendin op laten bellen om haar via de radio om te praten, en daarna vroeg die gozer haar telefonisch (via de radio) ten huwelijk. Je kon aan haar stem horen dat ze eigenlijk geen zin had om 'ja' te zeggen, maar op deze manier werd ze er toch min of meer toe gedwongen. Er klonk een "ik spreek jou vanavond thuis wel"-toontje in haar stem door.
Lang leve de google cache.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat dus. Sterker nog, slotje aanvragen en over 3 weken onder een kloon nogmaals proberen.
Hier is een tip: maak wat geld over naar haar rekening en zet bij de omschrijving: "Wil je met me trouwen?"quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef bravo het volgende:
Hio allemaal
Ik heb de ware gevonden, daar ben ik van overtuigd, dus nu wil ik haar ten huwelijk vagen...
Nu zoek ik nog een boel leuke ideeen, bijvoorbeeld; tijdens een bioscoopavond, voor de film haar vragen via het scherm ofzo...
Enige voorbereiding is geen probleem, ben van plan om het binnen nu en een half jaar te doen
en nee, ze leest neit mee
als je je vriendin moet overhalen om met je te trouwen zit er iets goed misquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:23 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het totaal niet netjes om iemand 'en publique' te vragen, omdat je iemand zo heel erg voor het blok kunt zetten.
Gisteren was er ook zo'n stomme actie van een of andere gozer die naar Radio 3 belde om hulp te vragen bij zijn huwelijksaanzoek. Zijn vriendin twijfelde namelijk of ze wel wilde, en toen hebben ze Paul de Leeuw die vriendin op laten bellen om haar via de radio om te praten, en daarna vroeg die gozer haar telefonisch (via de radio) ten huwelijk. Je kon aan haar stem horen dat ze eigenlijk geen zin had om 'ja' te zeggen, maar op deze manier werd ze er toch min of meer toe gedwongen. Er klonk een "ik spreek jou vanavond thuis wel"-toontje in haar stem door.
t is geen prostituee:')quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier is een tip: maak wat geld over naar haar rekening en zet bij de omschrijving: "Wil je met me trouwen?"
Een ring op een met poedersuiker bestoven pannenkoek in een klein pannenkoekenhuisje lijkt me minstens zo goed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*proest*![]()
![]()
maar vooral dat 'duur restaurant', dat 'duur' erbij
Echte romantiek is zelden hygiënischquote:who fucking cares, al vraagt mn vriend me als we net met zn tweeen in de varkensstront zijn gevallen met de motor tijdens een landerijenritdan zeg ik nog steeds volmondig ja
Op zo'n moment zeg ik hoe dan ook "nee", met iemand die me zo slecht kent zou ik niet willen trouwen. Maar dit lijkt me dan weer erg persoonlijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:23 schreef Burdie het volgende:
Zo is het bij ons gegaan en we zijn inmiddels getrouwd,dus ik zou hier voor gaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat jij geld overhandigen aan vrouwen direct associeert met hoeren zegt meer over jou.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
t is geen prostituee:')
denk ik
Zul je zien dat TS zijn vriendin via internet kent. Wordt dat picknicken wel wat lastigquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:09 schreef fruityloop het volgende:
Picknick op de plek v/d 1e ontmoeting is wel wat, als het tenminste geen drukke kroeg was oid..
Oja die was gaaf!quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Tenzij ze van die openbare meuk houdt, en zwijmelt bij films waarin dat gebeurt, zou ik het echt écht niet via dat soort dingen doen. Bedenk gewoon iets wat bij jullie past. En ik vind het helemaal niet gek dat je hier wat moeite in steekt hoor, het kan ook tijdens een liefdevol moment tijdens de afwas, maar het is een moment wat je áltijd bijblijft, dus hey, een beetje aankleden mag best. Is er niet iets wat ze heel leuk vindt? Of een plek of gebeurtenis die echt aan jullie relatie gebonden is?
Er is hier trouwens ooit een topic geweest van een meisje, die haar vriend ten huwelijk gevraagd heeft door met lichtgevende verf de vraag op het plafond boven het bed te schrijven. Was ook een groot succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |