abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62463333
Ik denk ook, hoe groter je het spektakel gaat maken, hoe erger het fout kan gaan.

Gewoon er een speciaal avondje van maken, wat lekker eten en kaarslicht, en laat merken dat je er 100% zeker van bent dat je de rest van je leven met haar samen wil zijn. Als je zelf al twijfelt, dan gaat zij ook twijfelen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:21:22 #77
165512 MASD
Music is dead.
pi_62463382
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat dus. Sterker nog, slotje aanvragen en over 3 weken onder een kloon nogmaals proberen.
Lang leve de google cache.
Long live music.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:46:17 #78
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62466567
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef bravo het volgende:
Hio allemaal

Ik heb de ware gevonden, daar ben ik van overtuigd, dus nu wil ik haar ten huwelijk vagen...

Nu zoek ik nog een boel leuke ideeen, bijvoorbeeld; tijdens een bioscoopavond, voor de film haar vragen via het scherm ofzo...

Enige voorbereiding is geen probleem, ben van plan om het binnen nu en een half jaar te doen

en nee, ze leest neit mee
Hier is een tip: maak wat geld over naar haar rekening en zet bij de omschrijving: "Wil je met me trouwen?"
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_62466692
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:23 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het totaal niet netjes om iemand 'en publique' te vragen, omdat je iemand zo heel erg voor het blok kunt zetten.

Gisteren was er ook zo'n stomme actie van een of andere gozer die naar Radio 3 belde om hulp te vragen bij zijn huwelijksaanzoek. Zijn vriendin twijfelde namelijk of ze wel wilde, en toen hebben ze Paul de Leeuw die vriendin op laten bellen om haar via de radio om te praten, en daarna vroeg die gozer haar telefonisch (via de radio) ten huwelijk. Je kon aan haar stem horen dat ze eigenlijk geen zin had om 'ja' te zeggen, maar op deze manier werd ze er toch min of meer toe gedwongen. Er klonk een "ik spreek jou vanavond thuis wel"-toontje in haar stem door .
als je je vriendin moet overhalen om met je te trouwen zit er iets goed mis
Ja doei.
pi_62470480
Niet vragen waar iedereen erbij is. gewoon samen een intiem momentje ois veel leuker
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 01:15:45 #81
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_62476274
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 18:46 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Hier is een tip: maak wat geld over naar haar rekening en zet bij de omschrijving: "Wil je met me trouwen?"
t is geen prostituee:')
denk ik
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_62476533
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

*proest*

maar vooral dat 'duur restaurant', dat 'duur' erbij
Een ring op een met poedersuiker bestoven pannenkoek in een klein pannenkoekenhuisje lijkt me minstens zo goed.
quote:
who fucking cares, al vraagt mn vriend me als we net met zn tweeen in de varkensstront zijn gevallen met de motor tijdens een landerijenrit dan zeg ik nog steeds volmondig ja
Echte romantiek is zelden hygiënisch
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:23 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het totaal niet netjes om iemand 'en publique' te vragen, omdat je iemand zo heel erg voor het blok kunt zetten.
Op zo'n moment zeg ik hoe dan ook "nee", met iemand die me zo slecht kent zou ik niet willen trouwen. Maar dit lijkt me dan weer erg persoonlijk.
pi_62480654
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Vraag haar gewoon spontaan op zo'n moment dat je ineens denkt dat je altijd bij haar wilt blijven. Als je loopt te ouwehoeren tijdens het afwassen ofzo.
Als je er zo'n circus van zou maken zou ik nee zeggen.
Zo is het bij ons gegaan en we zijn inmiddels getrouwd,dus ik zou hier voor gaan
01-08-2008
pi_62498900
Ik zou het niet en publique doen.
Nu ik er over nadenk is het denk ik gewoon het leukste om het simpel en spontaan te vragen.
Iets van...Liefie? zou je voor altijd bij me willen blijven?
Ja..denk t wel..
Wil je dan met me trouwen?

aaaah cute.
pi_62503377
of gewoon een zelf gemaakt liedje zingen zonder band
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:46:51 #86
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_62503491
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 01:15 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

t is geen prostituee:')
denk ik
Dat jij geld overhandigen aan vrouwen direct associeert met hoeren zegt meer over jou.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:10:34 #87
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_62504047
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 14:09 schreef fruityloop het volgende:
Picknick op de plek v/d 1e ontmoeting is wel wat, als het tenminste geen drukke kroeg was oid..
Zul je zien dat TS zijn vriendin via internet kent. Wordt dat picknicken wel wat lastig
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:15:43 #88
107521 Furia
snoopy weer
pi_62504183
Doe het idd niet waar iedereen bij is: een beetje vriendin wil (1) het moment niet delen en (2) de kans hebben om nee te zeggen.

En afgezaagd maakt volgens mij weinig uit. Het is pas een afknapper als iemand het té nonchalant doet onder het mom van 'anders is het zo afgezaagd.' Het hoeft niet duur of extreem origineel te zijn, als degene die je vraagt maar het idee krijgt dat het voor jou ook bijzonder is en dat je er wat moeite voor hebt gedaan of over na hebt gedacht.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 19 oktober 2008 @ 15:26:23 #89
163650 Greys
pi_62504421
Er ZIJN vrouwen die dat wèl leuk vinden hoor, al die zoetsappige poespas enzo.
Dus laten we dat nou niet teveel afzeiken.

Zoetsappig à la strand en verstopte flessen en enveloppen is aan mij dan ook weer niet besteed, maar dat idee met die band en dat liedje lijkt me dan wel weer geweldig. Die van mij speelt ook in twee bands, misschien leest ie mee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62505077
Tenzij ze van die openbare meuk houdt, en zwijmelt bij films waarin dat gebeurt, zou ik het echt écht niet via dat soort dingen doen. Bedenk gewoon iets wat bij jullie past. En ik vind het helemaal niet gek dat je hier wat moeite in steekt hoor, het kan ook tijdens een liefdevol moment tijdens de afwas, maar het is een moment wat je áltijd bijblijft, dus hey, een beetje aankleden mag best. Is er niet iets wat ze heel leuk vindt? Of een plek of gebeurtenis die echt aan jullie relatie gebonden is?

Er is hier trouwens ooit een topic geweest van een meisje, die haar vriend ten huwelijk gevraagd heeft door met lichtgevende verf de vraag op het plafond boven het bed te schrijven. Was ook een groot succes.
pi_62505280
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Tenzij ze van die openbare meuk houdt, en zwijmelt bij films waarin dat gebeurt, zou ik het echt écht niet via dat soort dingen doen. Bedenk gewoon iets wat bij jullie past. En ik vind het helemaal niet gek dat je hier wat moeite in steekt hoor, het kan ook tijdens een liefdevol moment tijdens de afwas, maar het is een moment wat je áltijd bijblijft, dus hey, een beetje aankleden mag best. Is er niet iets wat ze heel leuk vindt? Of een plek of gebeurtenis die echt aan jullie relatie gebonden is?

Er is hier trouwens ooit een topic geweest van een meisje, die haar vriend ten huwelijk gevraagd heeft door met lichtgevende verf de vraag op het plafond boven het bed te schrijven. Was ook een groot succes.
Oja die was gaaf!
Toen bleef hij ineens ergens anders slapen en toen leek het eerst in het water te vallen ofzoiets.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62505378
Ja of dat hij het niet direct zag ofzo .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')