das wel leuk jahquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:11 schreef sjimz het volgende:
Op de plek van de eerste ontmoeting?
Tijdens het familie diner?
SUcces
Vertel die eens dan, dan zitten de lieve fokkerstjes niet dingen te bedenken die jij zelf al bedacht hebtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:13 schreef bravo het volgende:
[..]
zeik niet, ik heb zelf ook wel ideeen, maar zoek er nog meer...
- Het bioscoop verhaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:14 schreef GI het volgende:
[..]
Vertel die eens dan, dan zitten de lieve fokkerstjes niet dingen te bedenken die jij zelf al bedacht hebt
De band doenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:16 schreef bravo het volgende:
[..]
- Het bioscoop verhaal
- weekend parijs
- de band waarin ik speel een nummer in laten studeren en haar ergens naartoe lokken, en dan spelen
- ergens op het strand
Sowieso is zijn fotoboek te googlen. Hyves erbij en je hebt alle info om iemand te chanteren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef Triggershot het volgende:
Haal op zn minst je achternaam weg einstein, voor iemand het leest die haar wel kent.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Vraag haar gewoon spontaan op zo'n moment dat je ineens denkt dat je altijd bij haar wilt blijven. Als je loopt te ouwehoeren tijdens het afwassen ofzo.
Als je er zo'n circus van zou maken zou ik nee zeggen.
Dat dus. Sterker nog, slotje aanvragen en over 3 weken onder een kloon nogmaals proberen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Sowieso is zijn fotoboek te googlen. Hyves erbij en je hebt alle info om iemand te chanteren.
A: Het duurt ook nog wel ffquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
Uh... fotoboek:
Geslacht Man
Geboortedatum 30-07-1985
Relatie nope...
A. je bent 23: veel te vroeg om te trouwen (naar mijn mening dan)
B. "relatie: nope..."ik neem aan dat je fobo out of date is
![]()
Hoe origineelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:46 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Via internet originele aanzoeken zoeken![]()
*dude*
anders SBS6 welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef Adelante het volgende:
Heeft RTL4 hier nog geen programma voor?
Liefde is: een maagperforatie doordat je de ring in je maaltijd niet gezien had.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:47 schreef Swiffer het volgende:
ik had een ring in mijn eten, in een vrij duur restaurant
*proest*quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Liefde is: een maagperforatie doordat je de ring in je maaltijd niet gezien had.
haha, wees dan consequentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:39 schreef BrandX het volgende:
Onzin en off topic verwijderd, en schopje R&P
Ik ben binnen drie minuten op de hyves van zijn liefje beland.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Sowieso is zijn fotoboek te googlen. Hyves erbij en je hebt alle info om iemand te chanteren.
Kijk, dat vind ik dan wel weer wat. Al shet tenminste niet te zoet en slijmerig wordt, maar gewoon knus daar zitten en dan "Zullen we trouwen a;s we terug zijn?"quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:06 schreef DuTank het volgende:
Ga met haar naar Peru en bij zonsondergang vraag je haar ten huwelijk op de Machu Picchu. Okay?
Wij?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik dan wel weer wat. Al shet tenminste niet te zoet en slijmerig wordt, maar gewoon knus daar zitten en dan "Zullen we trouwen a;s we terug zijn?"
Maar goed, wij zijn al geregistreerd en dat is voldoende
fokschaap leest mee natuurlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik dan wel weer wat. Al shet tenminste niet te zoet en slijmerig wordt, maar gewoon knus daar zitten en dan "Zullen we trouwen a;s we terug zijn?"
Maar goed, wij zijn al geregistreerd en dat is voldoende
Of je freakt even door 1 woordje... Frusti omdat jij nog niet gevraagd bent ofzo?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*proest*![]()
![]()
maar vooral dat 'duur restaurant', dat 'duur' erbij
who fucking cares, al vraagt mn vriend me als we net met zn tweeen in de varkensstront zijn gevallen met de motor tijdens een landerijenritdan zeg ik nog steeds volmondig ja
Eeuuh even ter aanvulling, er was niks verstopt, ik had een voorgerecht, en daar wasie mooi bovenop gelegd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:09 schreef fruityloop het volgende:
Parijs is wel wat standaard, mijn zwager vroeg mijn zusje op de eiffeltoren, en hij was niet de enige bleek op de weg naar beneden..Picknick op de plek v/d 1e ontmoeting is wel wat, als het tenminste geen drukke kroeg was oid.. Maar dat van die band is ook wel mijn favoriet, is uniek en persoonlijk, en goed in de hand te houden. Je wilt ook niet een vliegtuig met zo'n banner huren om er vervolgens achter te komen dat ze de hele middag in vergadering was en het niet gezien heeft.. Of dat je de ring verstopt in iets te eten, en ze hem zo doorslikt...
Mijnquote:
Nee johquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:08 schreef VonHinten het volgende:
[..]
fokschaap leest mee natuurlijk
of zat je er stiekem op te hopen in Zuid Afrika
Waar slaat dat nou op, jij kwalificeert! Ga je ergernissen ergens anders spuien zeg, en stap op je motor richting varkensstront, als dat jouw ideale aanzoek isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het belachelijk om een aanzoek te kwalificeren/beoordelen op hoeveel iets kost, óók en vooral als je het al niet breed hebt
als mijn vriend zoiets zou doen, zou ik hem voor gek uitmakenveel geld (uitgeven) belangrijk vinden bij een aanzoek vind ik een beetje triest, maar dat is mijn mening
Moet je dan wel trouwen als je geen stress wilt of kans dat er dingen misgaan??quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind dat TS het lekker simpel en 'gezellig' moet houden, op een gezellige avond op de bank ofzo, gewoon de ring al in huis hebben en dan op een gegeven moment als de sfeer vanzelf goed is even dat ding halen en je ding doen...
al dat geregel krijg je alleen maar stress van, kunnen dingen misgaan, etc.
Gewoon wachten op een goed moment en het dan doen![]()
dat is het meest geloofwaardig, romantisch en intiemst, me dunkt
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:21 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Moet je dan wel trouwen als je geen stress wilt of kans dat er dingen misgaan??
srslyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:21 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Moet je dan wel trouwen als je geen stress wilt of kans dat er dingen misgaan??
Hoezo? Als je naar Peru gaat op vakantie, wat al prachtig is, doe je daarnaast toch ook dat aanzoek?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind het belachelijk om een aanzoek te kwalificeren/beoordelen op hoeveel iets kost, óók en vooral als je het al niet breed hebt
als mijn vriend zoiets zou doen, zou ik hem voor gek uitmakenveel geld (uitgeven) belangrijk vinden bij een aanzoek vind ik een beetje triest, maar dat is mijn mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |