Een stel bleke nerds die verdampen bij zonlicht?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:13 schreef IkWilbert het volgende:
Heb je een adres? Zo ja, de fok knokploeg er op af sturen.
BOH GEK! Meen je dat nou!? Dat wil nog niet zeggen dat ze het doen. Ze lachen je zelfs uit.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Sterker nog, de politie is verplicht de aangifte op te nemen
Wat een onzin, natuurlijk neemt de politie je aangifte wel serieus. Alleen het zal eerst op een stapel verdwijnen, daar ben ik wel van overtuigd, het zal pas veel later zijn als je er ooit weer van hoort.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
BOH GEK! Meen je dat nou!? Dat wil nog niet zeggen dat ze het doen. Ze lachen je zelfs uit.
Ben je al bij de politie geweest!? Nee toch? Ga er maar even heen en kom dan hier je bevindingen posten. suc6!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat een onzin, natuurlijk neemt de politie je aangifte wel serieus. Alleen het zal eerst op een stapel verdwijnen, daar ben ik wel van overtuigd, het zal pas veel later zijn als je er ooit weer van hoort.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:56 schreef PDOA het volgende:
[..]
Een stel bleke nerds die verdampen bij zonlicht?
haha... ook 1,5 jaar later is het nog goed lachen om figuren die mensen uitlachen maar zelf niet weten dat storneren helemaal niet kan bij zelfgedane overboekingen. Wie is er dan naïef vraag ik me dan af?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben jij fucking naief zeg![]()
TS is gewoon genaaid met voornoemde prepaidkaartje. Simpel.
TS moet de bank bellen en geld laten storneren.
Als je zelf geld overmaakt is het weg. KLAAR.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:14 schreef BBju het volgende:
Er is niet zo heel veel wat je kan doen, indien je het via de bank hebt overgemaakt zou ik het proberen terug te schrijven.
echt...quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:14 schreef BBju het volgende:
Er is niet zo heel veel wat je kan doen, indien je het via de bank hebt overgemaakt zou ik het proberen terug te schrijven.
Zolang er zulke mensen bestaan, blijven er oplichters actief.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:39 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
echt...sta het vier posts boven je nog uit te leggen
dat is helaas wel waar.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zolang er zulke mensen bestaan, blijven er oplichters actief.
Ik heb de bank vaak teruggeschreven, maar rijker werd ik er niet vanquote:
En dan ook nog terwijl er toch duidelijk staat dat er is "afgesproken in de stad"quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:57 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
dat is helaas wel waar.
Bij dit soort topics is het altijd afwachten totdat er iemand 'storneren' roept.... helaas heb je er altijd wel eentje.
Wees eens duidelijkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:10 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik heb de bank vaak teruggeschreven, maar rijker werd ik er niet van
Een incasso kun je met een beetje geluk storneren (nee niet altijd mensen)quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:09 schreef JumpingJacky het volgende:
STORNEREN!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |