Dat vraag ik me ook af..quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:01 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme waarom gebeurd Hamilton dat soort dingen niet.

quote:

Net als McLaren in Hockenheim. En toen lag het kampioenschap nog wijd open.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:10 schreef wolferl het volgende:
Wat toevallig dat Massa nu veel sneller is dan Raikonnen
Ferrari pleegt een verkapte teamorder

Waar slaat dit op, wees eens sportief, Hamilton rijd gewoon een foutloze race tot nu toe.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:15 schreef vw_caddy het volgende:
Come on domme Brit, rij je motor eens in puin.

Hou wel van een beetje spanning in de laatste race. Als Hamilton hier wint laat hij het echt niet schieten in Brazilië.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:19 schreef wolferl het volgende:
[..]
Waar slaat dit op, wees eens sportief, Hamilton rijd gewoon een foutloze race tot nu toe.

Vorig jaar anders welquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:21 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Hou wel van een beetje spanning in de laatste race. Als Hamilton hier wint laat hij het echt niet schieten in Brazilië.

Die rijdt met het oude materiaal van Hamilton ofzoquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:23 schreef wolferl het volgende:
Wat moet je nou denken van Kovalainen. Hij is te langzaam en heeft haast elke race pech.

quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:25 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Die rijdt met het oude materiaal van Hamilton ofzo
 en komt nu alweer binnen
 en komt nu alweer binnen   

Natuurlijk is dit een teamorder, maar wel een volkomen terechte.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:24 schreef wolferl het volgende:
Massa gaat wel makkelijk voorbij aan Raikonnen, het stink wel dit zaakje.

Met het schroot van Hamilton hebben ze Kovalainens auto in elkaar gezetquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:25 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Die rijdt met het oude materiaal van Hamilton ofzo

Tsja ... dat zou dan het vermeende Ferrari-spul zijn. Geen wonder dat 'ie niet vooruit te branden is.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:27 schreef wolferl het volgende:
[..]
Met het schroot van Hamilton hebben ze Kovalainens auto in elkaar gezet

Precies hetzelfde. Het is volkomen logisch dat een team dit zo doet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:27 schreef Swindler het volgende:
ik vraag me of hoe de ferrari fanboys hier zouden reageren als het andersom was.

Meteen roepen naar de FIA dat ze een straf moeten uitdelen, natuurlijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:27 schreef Swindler het volgende:
ik vraag me of hoe de ferrari fanboys hier zouden reageren als het andersom was.

nee nee dat is het mclerean spul. Hamilton rijd met ferrari materiaalquote:Op zondag 19 oktober 2008 10:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tsja ... dat zou dan het vermeende Ferrari-spul zijn. Geen wonder dat 'ie niet vooruit te branden is.

die ze ook zeker zullen krijgen uiteraard.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Meteen roepen naar de FIA dat ze een straf moeten uitdelen, natuurlijk

Nope .. dan zou 'ie nu op 2 of 3 rijden.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:29 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
nee nee dat is het mclerean spul. Hamilton rijd met ferrari materiaal

Mag ie straffeloos motor wisselen in Brazilie: slim gedaan vanaf de 14e plek of zoquote:

Maar dan wel bestraffen volgens de regels!quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:28 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. Het is volkomen logisch dat een team dit zo doet.
Het zou zelfs achterlijk zijn als je het niet doet.

quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
Maar dan wel bestraffen volgens de regels!
Zoals het hoort maar dat zal wel niet gebeuren door de FIArari!
Al wint massa de WK over twee weken voor mij is het hamilton... hij heeft het tenminste op eigen kracht zover geschopt... massa had er kimi voor nodig!

nee hoor ferrari bestraffen voor een teamorder (zoals het MOET) en lewis is nu al WK.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |